Çabuk gel seni yürüyüşe bekliyorum güzelim 😄 @çilekliiviskii 🌸

Çabuk gel seni yürüyüşe bekliyorum güzelim 😄 @çilekliiviskii 🌸

Sabah yürüyüşü. Çünkü etrafta genelde hiç kimse olmuyor sessiz sakin huzurlu sadece kuş cıvıltıları var etrafta ve şehrin güzelliğini insanlardan arınmış halini görmek çok güzel. Sabahtan kastım 6 civarları.
Akşam yürüşünü daha çok severim ama biraz daha kırsal yerlerde yürüyüş yapmayı daha çok severim. Yazları köyde, kasaba tarzı yerlerde falan.. Daha iyi.. Minibüs, otobüs gürültüsü içinde yürüsen ne fayda...
Ya ikisinin de cok ayri keyfi var sabah güneş yeni doğarken yürümek çok büyük keyif verir insana enerji dolu hissettirir, akşam da daha boyle sakinlik hissettirir ikisi de güzel 😇
Akşam yürüyüşü kesinlikle manzara süper hemen geliyorumm😍
Gel de manzara, manzara görsün. 😎🌸
🙈💖
❤️🌸
Kesinlikle sabah yürüyüşü! 🌞 Sabah erken saatlerde yürüyüp içime mis gibi havayı çekince günüm resmen baştan enerji doluyor. Ama akşamların da tatlı bir huzuru var, haksızlık edemem. 😌 Sen hangi taraftasın ProFighter, sabah mı akşam mı? 😊
Akşam sabah kim kalkcak kral
Hahahhaha adam
Cevap
15Cevap
Seher vakti yürüyüşü bir ayrı güzel oluyor.
:)
Sabah yürüyüşü tercih ediyorum
Akşam daha güzel olur serin serin gadası
Sabah erken uyanırsam sabah daha güzel... tam güneş vuruyor evde olacaksin.. ama akşam yürüyüşünüde seviyorum
En güzeli. :)
Sinir oldum ya hahahaha
Ben de😀ama nasil sakin kaldık aferim bize ksjss
Hahah valla öyle tebrik ederim bizi hahha
Soruyu kaldırmışlar, bizden bilecek şimdi. 🤦🏻♂️
😀soruyu neden aldılar acaba hangi pro max mod arkadaş... rehber ol öğret bize 😀😀
Vasıfsız kelimesinin, tecrübesiz olduğunu bilmiyor galiba. Küfür sandı galiba kimse 😄
Bilmiyorum ki soruyu unuttum
Haha iade olur birazdan muhtemelen. 😄
Hangi vasıfsız mod kaldırdı mi neydi soru hsjdjd
Vasfımız varki kaldırıyoruz of jsjsjss
Hajsjsj harika yorum jsjjs
Benim için farketmez ama akşam yürüyüş daha iyi ama böyle zifiri karanlık olacak denk gelirse birilerini de korkutmadan olmaz tabi 🤭🤣
Akşam yürüyüşünü daha çok severim. Özellikle yazın. Çünkü serin oluyor. Ben de metin oluyor.
Mersin'de gündüz imkansız yürüyüş akşam daha iyi
Akşam yürüyüşünü severim Pro bugün akşam yürüdüm yani hava da serin olur severim
Kesinlikle sabah. İnsan olmayacak etrafta, kuş cıvıltıları, sessizlik…
Ya ben prensimle beraber yaşamak istiyorum yürüyüşü napayım
Akşam yürüyüşü yaparım genelde , serin oluyor
Seviyoruz sporu. Fırsat olsa 😀
Şans 😂
Aşk kokusu var havada aşk kokusu var.. 😀Başka bir şey istemem sevgilim yanımda uyusun biraz da ruhum doysun sana armağan ediyorum paylaşımına sevdiceğine uyar 😄
@cilekliiviskii Benden sana gelsin, Bihter ablam söyledi bak çok güzel bir şarkı. 😂❤️
De mi ya 😀bihter ablanızın kıymetini bilin şarkılar yazıyor size hahahah 😀
Hahah bilmez miyim ablam ya 😂😂
Şarkılar sizi söyler dillerde nağmeler. Dillerde nağmeleer 🎶 🤣
🤣🤣🤣🤣
😄Gece espri yapasım tuttu artık gündüz ne kadar stres seviyem arşa çıktıysa sfghjkl
Hajsjjsj bugün neşelisin abla maşallah 😂
Aslında gündüz biraz gerginlik vardı üzerimden bunu atmaya çalışıyorum sadece, çünkü ben uzun süre gerginliği sevmem moderasyon işlemleri yoğunluk vardı gerildim sanırım 💆
Gerilme boş ver be ablam :/ bazen ben de geriliyordum da umursamıyorum artık iade yemeyi falann
Ben de şu alakasız yorumlara takıldım uber terbiye. Belirsizlik beni yoruyor cidden 🤯
Terfi *
Evet ya :/ bu ay olur inşallah da über olursunnn
Onu çok merak ediyorum 🤔💭 bundan ötürü gergin hissediyorum çünkü, sonuca odaklı bir insanım 💁
Gergin olma abla ben kafaya takardım iade yerdim hep şimdi takmıyorum iade olmuyor şükür. :)
Teşekkür ederim ablacım💖🌸
Ben şu alakasız işlemlerde çok gerildim bu ay. 💆iade yedim orada.
Dikkat et emin olmadıklarını kaldırma abla
Lafı olmaz ne demek canım 😇💖
Kardeşim yok en net olanları alıyorum özellikle yine de arada iade yorum oluyor sanırım bazı üyeler özelde mantığa uyduruyor kural ihlalini yoksa bu kadar olamaz. 🤷♀️
Ben de sinirlenip biraz ara verdim ya abla. Anlamadım gitti ya valla, tamamen %100 net olanları siliyorum
Kesinlikle özelde savunuyorlar yoksa iletişim kabadan vs iade mümkün değil
Alakasızdan spor sorusu değil kilo. Diyet sorusu değil yaş kaç diyor🗣 o bariz alakasız ben çözemedim cidden 🤯
Kilo / diyet *
He abla o şeyden alakalı oluyor maalesef.
Mesela 20 yaşındaki birisine önereceğin diyet ile 40 yaşındakine önereceğin diyet farkli olur bu sebepten yas kaç alakalı oluyor
Yok o değil soru diyet sorusu değil öyle düşün diyet vs olsa o alakalı😀
Hee hahah salla boş ver gizleme hahah şikayet listesinin en üstündeki soruyu şikayet ettim yanlışlıkla ya süper olmuş puan düştü hahha admine attım
Evet öyle olunca düşüyor😀
Hahha aynen neyse silerler ya🤣🤣
Teşekkür ederim
Yürüyüşte aşk kokusu var 😂
Hahha evet🙈😂
Aha KS buluşması mı var neee 😂
Hahah yok yok hajsjs
Hahah gel 😄😄
Hahahahha yok ilkten utandim hahwjsks
Hahaha adam iste😄😄
😄😄
@tugberk_bey Akşam yürüyüşüne beklerim 😄
@Tugberk_bey İsmini yazarken bile zorlandım 😂😂
Etikette olmuyor şansına. :D
Kim benimle gelmek isterse etiketlesin 🙄
😄😄
Yürüyüş bandında yürümeyi severim 😄
Doğa da çok sarıyor ama hahah
Aksam daha iyi
Aynen kankam
Akşam yürüyüşü severim😀
Evet güzel oluyor
Evet mis. :)
akşam yürüyüşü daha güzel ve konforlu oluyor
Kesinlikle
Akşam yorusunu çok severim günde bir saat yürüyüş yaparim
Akşam yürüyüşü daha severim, hem hava serin oluyor
Akşam yürüyüşünü severim
Akşam gece yanına bir kaç arkadaş tamam 🦥
Akşam yürüyusu çok severim aşırı huzur verici.
Akşam yürümek bir başka güzel
Akşam yürüyüşünü severim
Yürüyüş sevmem yapacaksam da akşam
Akşam yürüyüşü severim
Akşam sanki serinlik iyi böyle
İkisinide çok severim ya
Akşam yürümek gezmek daha keyifli
Sabah erkenden olanıı
Akşam yürüyüşlerini daha çok severim.
Akşam üzeri daha iyi çok sıcak
Akşam yürüyüşünü seviyorum
İkisini de severim
aksam daha hos
Akşam yürüyüşü güzel sabah soğuk olur 😅
Akşam yürüyüşü. daha serin
İkisi de iyi.
Sabah ama gecenin tam bitimindeki an
Akşam yürüşü bi başka oluyor
Yürüyusu sevmem o yüzden ne akşam ne sabah
Yürümeyi sevmem
Hüso 'yu al yürü hemen
Hüso uyuyor😅
Su dök uyansin. d
Öperek uyandırsam olur mu :/
Ona karışamam kankam. d
Jdjdjdjjd
Akşam 🥳
Mis gibi :))
Aynen :))
Akşam yürüyüşü...
gece yürüyüşü
Akşam yürüyüşü
Sabah iyidir
Akşam severim
akşam yuruyusunu
Yürümeyi sevmem
Gece yürüyüşü..
Sabah yürüyüşleri daha sakin oluyor
Akşam yürüyüşü
Akşamüstü gün batımı ve albüm dinlerlen
Akşam yürüyüşü
Akşam serinliği
Gün batımı yürüyüşü
Akşam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?