Dehşet acı verıcı veda mektubu ya da kısacık bır not?

9 yıldır sevdiğim bır erkek var o hep sustu baksa da hıc cesareti olmadı ilişki istemedi ve biz hiç olmadık ben hep ama hep çabalasam da onun hiçbir çabası olmadı olsa da cesartı olmadı ama doğum gününde som bısey yapıcam fandtık olduğu takımım formasını alıcam isimli ve atkı örucem. Sorum şu kı ya 9 yıl ne yaşadıysam hissettiysrm herşeyi yazıp cok sağlam bır veda edicem kı formaya sevınse de bu mektup tüm mutluluğu silecek şüphesiz. ya da hedıyemın yanına sadece minik bır not elimden gelenın son olduğunu kararın artık onda olduğunu yazıcam. Bır gün bır gelecek yoksa içimdeki herleyi bilmiş olur ama forma çok etkılı bır hedıyeylem mektubun herşeyi silip süpürme ıhtısmlı de var ve ben ne istiyorum bilmiyorum sızce o mektup gönderilmelı mı sakın mı?

Dehşet acı verıcı veda mektubu ya da kısacık bır not?
Cevapla