
Tarihin en iyi satranç oyuncusu olarak görülen Magnus Carlsen'in yorumu bu şekildeydi. Katılıyor musunuz? Ya da size göre en sıkıcı spor hangisidir?

Tarihin en iyi satranç oyuncusu olarak görülen Magnus Carlsen'in yorumu bu şekildeydi. Katılıyor musunuz? Ya da size göre en sıkıcı spor hangisidir?
Saatlerce bir masada oturup onlarca taşa gene saatlerce bakmak sıkıcı değil de dünyanın en adrenalin dolu sporu olan Formula 1 mi sıkıcıymış sahiden... 😂😂 Güleyim de boşuna gitmesin. 3 yıl satranç kulübü başkanlığı yapıp sonunda hiç sıkılmayan beni bile sıktığı için külubu terk etmiştim sıkıntıdan patlayıp. Evet zeka işi, müthiş bir oyun. Herkes yapamaz. Ama formülayı da kimse yapamaz Magnus'um.
Herkesin her konudaki görüşünü dikkate almaya gerek yok, öznel fikrini belirtmiş ama bence hatalı. Satranç hakkında konuşsa sabaha kadar dinlenecek adam mesela, ama nasıl ki bir fizikçi insan biyolojisi hakkında konuşamazsa satranç sporcusu da en fazla formula 1 hakkında öznel fikrini belirtebilir. Bunun gündem olması bile saçma, ne diye basına vermişler? Herkesin sevip sevmediği şeyler vardır.
Magnus Carlsen’in yorumu bence biraz tuhaf, adam saatlerce bir tahta başında at geçiriyor, Formula 1’i sıkıcı buluyor! 😄 Benim için sporun sıkıcı olması onun aktifliğine değil; insanın ilgisine alakalı. Mesela curling bana biraz slow geliyor ama izleyince taktik kısmı da acayip çekici olabiliyor. Formula 1’de ise strateji, teknoloji ve hız var, ben o heyecanı çok seviyorum! Herkesin adrenalini farklı sporla coşuyor, senin favorin hangisi? 🚗🏁
Cevap
5Cevap
İzlemesi en sıkıcı şeylerden biriside satrançtır...
Bence spor sıkıcı değil ama çok vahşi sporlar var onlar hoş olmuyor
Bence adam yanlış düşünüyor bana göre en sıkıcı masa tenisi
Haklı😅kim formula bir izliyor bazen dusunuyorum
Fav otisitigim
Masa tenisi veya kürek.
Ona göre öyle demek ki.
Saçmalamış
Masa tenisi
Futbol
Bence çok boş konuşmuş
körling bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar