Düşündüm de bir sezonda iki defa kendi evinde ezeli rakibine yenilmek çok acı verici bir şey değil mi sizce de, neler dersiniz?

Febeliler şu an nasıl hissediyordur acaba? İki defa Kadıköy de üst üste yenildiler.
Ama işin garip yanı şu ki GS bjk yi de iki maçta yenmeliydi kadro gücü çok kuvvetli çünkü. Ancak kırmızı kart hilesiyle insanları inandırabilirlerdi GS nin o maçı kaybetmesini anca bu şekilde inandırabilirlerdi. Ne dersiniz haksız mıyım?
Düşündüm de bir sezonda iki defa kendi evinde ezeli rakibine yenilmek çok acı verici bir şey değil mi sizce de, neler dersiniz?
Katılıyorum
Katılmıyorum
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Düşündüm de bir sezonda iki defa kendi evinde ezeli rakibine yenilmek çok acı verici bir şey değil mi sizce de, neler dersiniz?
Cevapla