Varlığına alıştığınız birinin "yokluğu" canınızı acıtır mı? Ne kadar "üzücü", dimi?

Sen ağlama, dayanamam
Ağlama göz bebeğim sana kıyamam
Varlığına alıştığınız birinin yokluğu canınızı acıtır mı? Ne kadar üzücü, dimi?
Varlığına alıştığınız birinin "yokluğu" canınızı acıtır mı? Ne kadar "üzücü", dimi?
Cevapla