Ben şahsen çok tiksiniyorum ben kimsenin bardağından bişey içmem çatalıyla bişey yemem.Ve ne sevgilimin nede başkasının diş fırçasını kullanacağımı sanmam.Peki size soralım bakalım: Sevgilinizin diş fırçasını çatalını-kaşığını kullanır onun su içtiği bardaktan içermisiniz? Onun ısırdığı şeyi yiyebilirmisiniz? (Yapı meselesi ben çok tiksiniyorum midem bulanıyor.)
Cevabın nedir?
Cevapla
ben bunun bi rahatszlık olduğunu düşünüyorm.geneldede paylaşm yaşama fırsatı olmamış tek çocuklarda oluyo.sewgilimin bardağını tabağını çatalını kullanırm kesinlikle tiksinmem,onun ısırdığı şeyide yerim ama diş fırçasını kullanmam için çok olağan üstü bii durumda kalıp buna gerçekten mecbur kalmam lazım.ha kullanırkende iiğrenmem oda ayrı ama kullanmayıda tercih etmem...anası babasıda dahil herşeyden herkesten tiksinen bardğnı kullanmam şusunu busunu kullanmam diyen tiplerede oldm olası sinir olmuşmdurr ...napiiim engell olamıorm
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılbardağından içerim hatta o çiğnesin sonra ağzıma alırım lokmayı .. çatalını kullanırım.. aynı tabaktan yerim tşhrtlerini giyerim terli olsa bile.
diş fırçam var her yere taşırım ama çok acilse kullanırım onun kini alla alaa..
tırnağına kurban olurum . nokta :D6522 Yorumla
Soran+1 yılOhaa senin sevgilin kim böyle ya? :D
Cevap sahibi+1 yılbitane o ya :D
- +1 yıl
ayaklarını bile yıkar :D
Cevap sahibi+1 yılniye yıkamıyım.. :/ ilerde evlenince onuda yaparım ..
- +1 yıl
Aşk bu
- +1 yıl
hakedecek biriyse sevgili o ya can yaa bende boyle dusunuyorum :)
- +1 yıl
iyi de hijyenle alakası var bunun sevmekle alakası yok ki.
- +1 yıl
kurban olam ben onun fırçasına cut.
- +1 yıl
Çok samimiyetsiz bir cevap bastım eksiyi sevgili nedir ki yani saçma eşin değil birşey değil
- +1 yıl
Nerde zerafet?
Bildiğin amele :D
Cevap sahibi+1 yılcevap benim cevabım kişilik benim kişiliğim beni mi tanıyorsunuz bunları yaptığım adamımı bilip bilmeden yargılamayın... ! alan memnun veren memnun kime ne :D
Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı. diş fırcasını kullanmam muhtemelende çatalını-kaşığını kullanır onun su içtiği bardaktan içer Onun ısırdığı şeyi yerim, ben kuzenlerimin yada yakın arkadaşlarmın catallaraını kullanırım aynı bardaktan su içerim arkadaşlarla aynı şişeden şarap yudumlarız veya bira içerim rahat ve relaksım bu konuda. pardon hocam sorması ayıpta sevgilinle nasıl öpüşebilionmu
00 Yorumla
- Sağlık konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılHer türlü cinsel aktivite yapılıyor da bu neden yapılmasın? Bütün vücut sıvıları paylaşılıyor sonuçta. Ben gerekirse diş fırçası, çatal ve bardak gibi eşyaları da kullanırım. Ha durduk yerde dur ben de aynı diş fırçasını kullanayım da demem. Gerekirse her şey olur.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
115
Cevap
105Cevap
+1 yılYa Allah askina, el o el! Abiminkini kardesiminkini kullanirim ama sewgiliminkini kullanmam. İlerde esim olcak belki ama ilerde ne olcagi kesinlesmemisken kullancagimi sanmiyorum. Zaten dis fircasini kullanicak bi ortam olmaz, sewgiliyken ne o benim ewimde, ne de ben onun ewinde kalabilirim.
20 Yorumlao zaman hiç sevgilinle de öpüşme kardeşim madem sevgilinin içtiği yediği şeyden bu kadar tiksiniyorsun öpüşmezsin de olur biter...
Ne alakası var diyenler için; Öpüşürken onun sevgilinizin ağzından salyalarıda ağzınıza alıyorsunuz mecburen...
Seviyorsam aşıksam herşeye sevdiğim insanın suyunuda içerim tabağını çatalınıda kullanırım hatta ısırdığı elmadan meyveden bile yerim hatta mecbur kalırsam diş fırçasını bile kullanırım nokta...10 YorumlaSağlık konusunda 692 cevap paylaştı. bardağından içerim hatta o çiğnesin sonra ağzıma alırım lokmayı .. çatalını kullanırım.. aynı tabaktan yerim tşhrtlerini giyerim terli olsa bile.
diş fırçam var her yere taşırım ama çok acilse kullanırım onun kini alla alaa..
tırnağına kurban olurum . nokta :D Alıntıdır:)42 Yorumla- +1 yıl
vay be :)) yenge bu çocuk harbiden yanık sana , helal olsun bee :))
- +1 yıl
kim olduğunu bilem bilmiyon :D
en iyi cevabın yazdıklarını okudum da öyyy midem kalkışa hazır yani .D tabagından yerim ama çatalını kaşıgını bardagını kullanmam ben beni doğuran annenin çatalından yemiyorum sevgili kimmiş be! ve ben diş fırçasını yatagımın altında saklayan biri olaraktan başkasının diş fırçasını kullanmam
00 Yorumlatemız tıtız degılse bende tıksınırm kımseyle aynı bardaktan ıcmem falan ama sevgılmn bardagneden ıcerm aynı cataldan yerım ısırdgı seyıde ısırrm vs. ama tutupta dıs fırcasını kullanmam nekadar temz olursa olsun kımsenn yanı agzındakı sakızı alıp cıgnemem kımsenn kımsenn ıyyy yapan arkdslarm var benim mıdem kalkıyo yaa :S
00 Yorumla
+1 yılyarımını yerım catalını kulanırım corabınıda cıkartırım ayaklarınıda yılarım bardagından ıcerımde oda ıcer ya akla gelen herseyı yaparım paylasırım o benım özelım ccunkı ama fırcasını hıc kulanmadım dusunmedımde acıkcası ama soyle dusundugumde öpusuyorum madem yerı geldıgınde kulanırımda
04 Yorumla
+1 yılşahsi şeyleri paylaşmak aşksa zerre aşık olmadım . böyle saçma bişeyi niye düşüneyim 3 tanesi 1 milyona diş fırçaları var. olmadı hiç fırçalamam iğrençliği aşk zannetmeyin aşk soyutur somutlukla lekelemeyin
52 Yorumla- +1 yıl
1 lira oldu mu
Gizli Üye(30-35)+1 yılşİmdi şöyle düşünün sonuçta sevdiğinizde olsa saĞlık açısından hastalık kapabiliriz.
bende kimseni baRdağından yada hErhangi şeyini kullaNmam Çünkü bana tiksinti veriyo herkezde böyledir
not:yukarıda ki büyük harfle yazanları birleştirin :)nedemek istediğimi daha iyi anlarsınız00 Yorumla
+1 yılyapı meselesi bu. annesinden bile tiksinen gördüm ben. yakın ve temizliğini gördüğüm kişiden tiksinmem. sevgilimin dış fırçasını da kullanmak durumunda kalırsam da kullanırım o da benimkini kullanır. kullandık :D
11 Yorumla
+1 yılolduuuu başka.. ulan annelerinizin içtiği bardaktan su içmezsiniz sevgilinizin diş fırçasını kullanmakta neymiş.. ? Annem babam ayrı ama onun kullandığı çataldan bile yemem banane la öyk
20 YorumlaTamamını okumadım yazılanların belki yazan olmuştur, Fakat; öpüşürken sorun etmediğiniz şeyleri diş fırçası için nasıl sorun edebilirsiniz..Her şekilde kullandığınız o ağzınıza sevgilimin diş fırçasını sokmam diyen birinin alnını karışlarım..Konuşturmayın ulen beni :@
00 Yorumlahijenik bisey degil. onun azgiinin bakterisinin icindekileri cikaran fircayi alican birde kendi agzina skucan iyimis. opusme ayni degildir farklidr. orada ukurukler ztn bakterileri oldurur ama sen bakteri dolu seyi agzina sokucan.. ben sahsen yapmam.
00 YorumlaEvli olsan bile kötü herkesin ağzı o kadar temiz olmayabilir hastalık bulaşır filan gereksiz şeyler bunlar ne kadar saçma illa bi romantiklik yapcaksanız gidin ne biliyim aynı bardaktan için felan ama diş fırçası nedir yapmayın ya :)
01 Yorumla- +1 yıl
sevişirken neden iğrenmiyosunuz ağız bu :):) töbe töbe
soran arkadaş sevgilin sana hadi öpüşelim dese nefessiz öpersin yemeye gelincemi tiksiniyon? ben her şeyi yaparım fırcalarım ne var yani ondan mı tiksinicem.
30 Yorumla
+1 yılHiçbir şeyinden çekinmez, tiksinmezdim onun, ter kokusu bile ayrı bir güzel gelirdi bana...burnu akar elimle silerdim, kızardı bana... canımdı herşeyimdi..
00 YorumlaGeçirdiğim kötü deneyimlerden dolayı kusmuk fobisi gibi bir şey var bende, onun dışında sevgilimin hiçbir şeyinden iğrenmem. İnsan sevdi mi her şeyiyle seviyor.
00 Yorumla
+1 yılşöle bi durum var gün geliyor kendi diş fırçamı bile değiştirmek zorunda kalıyorum macun birikintisi olduğu için ! KENDİMDEN İĞRENİYORUM ONDANMI İĞRENMİCEM uleyyyn diyorum .
00 Yorumlakaşığından çatalından yenir bardağından içilir ısırdığı bişey yenir falan ama ne diş fırçasını kullanırım ne de çiğnediği sakızı çiğnerim böyle şeyler de artık abartı biraz yani bence
00 Yorumlaben ki kimsenin eşyasını kullanmaktan iğrenip kullanmayan onun ağzını yerim dış firsasını da kullanırım kendisi zaten benden çok daha temiz en azından sigara içmiyor tertemiz ağzı :)
00 Yorumlaöpüşürüm elleşirim ama gerisi midemi bulandırır :))) aşkta iğrenme olmaz.. örnek veremeyeceğim ama anlayan anlar:))sevgili la bu boru mu senin öbür yarın ;)
00 Yorumlaneden tiksineyim yaa onu öperken dil dile değerken bırak tiksinmeyi uçuyorsan havada artık tek vücuttur 2 insan
30 YorumladIS FIRCASI KISMI HARIC GERI KKALANINI YAPARIM. sONUCTA OPUSTUGUNDE DE DUDAK DUDAGA DIL DILE DEGIYOR O ZAMAN TIKSINMIYOR MUSUN SEN? ENTERESAN
10 YorumlaAynı diş fırçasını kullanmak sağlık açısından çok zararlı,o yüzden kullanmam.Aynı bardaktan su falan içerim ama.
11 YorumlaÖpüşürken daha derin detaylara ulasıyorsun fırcasını kullanmışsın çok mu hacı.
73 Yorumla- +1 yıl
yuh diş fırçası farklıdır unut bunu :) ben niye atlıyorum tamam gittim.
- +1 yıl
:)
+1 yılAyni bardaktan siseden su icmeye, ayni tabaktan kasiktan yemeye tamam. Hatta isirdigi seyide yiyebilirim. Ama konu dis fircasiysa ciks :P ben siradan bi dis fircasi bile kullanamazken sevgilinin dis fircasi ote dursun.
00 Yorumla
+1 yılIsırdığını yerim ama çatalını asla kullanmam bardağından icmem dişimi asla baskasının fircasiyla fircaliyamam aynı pipetten icmem ama mesela Hamburgerimi isirabilir onda problem yok
02 Yorumla
Soran+1 yılHamburgerini ısırabilir kocaman ağzıyla ve sen auynı bardaktan su içmezsin değişikmiş.
- +1 yıl
Aynen bende bir garibim sanırım hambugeri isirirken sadce dısını degdiriyor diye çünkü su içerken yada catalla yerken baya tükürük kaynaşması oluyor
Cevap verenlerin geneli aşkı bilmiyor.Aşık kisi aşkini ayirmaz tek görür.boyle göen fircayimi sorun eder.
31 Yorumla- +1 yıl
heyt aslansın,cansın :)
bunlar kişisel hijyendir. kullanırım diyen de hijyenine dikkat etmiyor demektir. hijyen meselesi tabi.
00 YorumlaSağlık konusunda 1,7b cevap paylaştı. Diş fırçası abartı olmuş da diğerlerini yaparım yani ne var bunda.
Sen nasıl öpüşüyorsun,nasıl tiksinmiyorsun hayret doğrusu...00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçağdaşım canım
Tavşanımın fırçasıyla dişimi fırçalarım
lokmasını yerim, hatta ağzında çiğnese tükürüğü karışsa agzıma verse yutarım
bardagından icerim, catalıyla yerim
terini koklarım
ayaklarını bile öperim
poposunu yerim00 Yorumla
+1 yılöpüsüyosunuz ediyosunuz disfirçasina hayir diyosunuz, allahimya
22 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılvalla sevgili başkadır .o hayatıma gırene kadar bende senın gıbıydım .ailemle bile bardak paylaşmazdım ama onla aştım .herşeyi yaparız .diş fırçalarımızı kullanırız .sonucta o benım fızıksel olarak istedigım kabul ettiğim agzı agzımda olan bi adam :D
00 YorumlaKardeşim dışında hiç kimsenin ne kaşığını kullanırım ne diş fırçasını hayvanmıyız biz bunları yapanlar genellikle hayvanlar oluyor.
00 Yorumlabardak su içmek vs tamamda. diş fırçası farklı bi durum. tiksinme olayını geç, sağlık açısından zararlı zaten..
00 Yorumla
+1 yılöpüşürken tiksinmeyen insan diş fırçasınıda kullanır diye düşünüyorumm :Dd
10 Yorumlabardak falan sıkıntı değil de diş fırçası kişisel bişeydr ya bildiin mikrop alışverişi o dediin iğrenç bişey:/
02 Yorumla
+1 yılEsimin catalini bardagini kullanirim ama dis fircasini kullanmam, tiksinirim...
10 Yorumla
+1 yılaynı bardak filan neyse de diş fırçasında bi ürpertirdim öeehhh
02 Yorumla
Soran+1 yılİlla fırçalamanı istese ne yaparsın?
- +1 yıl
o fırçayı alır..
fantazi mi kalmadı yahu
+1 yılkendi fırçamdan başkasını asla kullanmam ve kullandırtmam , ama sevgilimin yediği ısırdığı şeyleri yerim, aynı bardaktan su da içerim ama çoooooooooooookkkk seviyosam
01 Yorumlahayatımı paylaştığım kişiyle fırçamı paylaşmışım çokmu
20 YorumlaNıye paramız mı yok 2 tane alamadık da 1 tane fırcaya mı talim olduk?
Yada fantezi mi olsun ıstedık? Nıye bız manyak mıyız, fırça ile fantezi mi olur?
Olursa nasıl olur, bunlar çelişki mi yoksa.. Soru neydi o.000 Yorumlaben tiksinmeem :) Sonuçta neler neler yapıyoruz onuda yaparımmm :p
00 Yorumlaabi herşeye tamam da diş fırçası çok saçma bence iğrenmem ama sağlık diye birşey var neden sağlığını tehlikeye atayım ki ?
00 Yorumlacatal kasık bıcak onlar neyse de dıs fırcasını kullanmam kendı dıs fırcamı kullanmak ıstesede ızın vermem.O kadar degıl yanı.
00 YorumlaAsla kullanmam diş fırçamı bile her ay yeniliyorum :) diş sağlığı önemlidir ortak kullanıma girmez.
00 Yorumla
+1 yılhiç fırçalamamak daha iyi bu durumda diş fırçalamak hijyen için yapılan bir şey bu şekilde ağızda daha fazla bakterinin oluşmasına yol açar.
00 Yorumla
+1 yılben kendi diş fırçamı bile 1 aydan fazla kullanmam...
başkasının fırçasını hiç kullanamam...00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyok ya aynı bardaktan su içmek neysede diş fırçası olmaz gerek yok abartmaya. gerçi benzer şeyler bakteriyse ikisnde de var ama psikolojik bir durum bu galiba
00 YorumlaSevgilimin kullandığı bardak, çatal vb. şeylerden tiksinmem ama diş fırçasını kullanamam.
00 YorumlaAşkından ölecek kadar seviyorsam evet.Ne de olsa ölücem aşkından:)
00 YorumlaSen öpemezsinde şimdi onu. Tiksiniyorsun ya. Senin yerine biz öperiz artik...
00 Yorumlaiğrenç. bunu yapanın varlığına inanmak istemiyorum ya.
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılfıraçalarım ne var sanki millet poposunu öpmekten bahsediyo ne hikmetse diş fırçalamıyo :) ayy çok temizler (!) :)
61 Yorumlaben kesinlikle kullanirim hic de tiksinmem... sonucta opusmuyo musun dil falan..? :D:D ayni sey...
00 Yorumlaherşeyi yaparım, fırçalarım, içerim, yerim, yutarım, o benim herşeyim olur eğer sevgilimse.
10 YorumlaSağlık konusunda 1,6b cevap paylaştı. Diş fırçası farklı bir konu ama çatal kaşık falan hiç insan sevdiğinin ağzından tiksinir mi?
00 Yorumlasevgilim ve ben bütünüzdür. ben neysem onu öyle görürüm. hayatta tiksinmem. yerim la onu ben:D
10 Yorumlaben kimsenin çatalını kullanamam.diş fırçasını söyleyemiyorum bile o çok farklı bi boyutta.
00 YorumlaBardaığını kullanırım,çatalınıda,kaşğınıda,diş fırcasınıda ya neden zehirmi var Alla alla
11 Yorumla
+1 yıloha abartma beyaaa :D çatal kaşık bardak filan falan neyse de.. diş fırçası ne oldu olcak... neyse susayım ya :D
00 Yorumla- Devamını Gör (160)
Devamını Gör(205)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar