Benim bir yanlışım var mı?

Koyu Galatasaraylıyım ve bugün şampiyon olduk. Sevgilim ise futbol ile gram alakası olmayan biri. Kaç defa maç izleyelim dedi isem hepsini red etti Geçen hafta erkek arkadaşlarımla kutlama için plan yapmıştım ve sevgilim bunu bir haftadır biliyor. Bugün erken saatlerde buluştuk ve kendisini bırakırken beraber kutlayalım dedi fakat bunu derken yem atar gibi dedi. Ben ise seninle kutlamak tabi ki isterim lakin arkadaşlarımla anlaştım ve o ortamda çokça erkek olacak dedim. Sonrasında konu kapandı kutlama sırasında onu aradım ve konuşurken bana "Snaplerde görüyorum bir çok kız arkadaşım gitmiş" dedi. Benim davet etmemem ayıp mı oldu?
Benim bir yanlışım var mı?
Cevapla