AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
tamam görursem söylerım ok by yaz dellensın ıyıce hırsından catlasın:D
dünya büyük herşey heran olabilir terside olabilir bu sözlerin
''ben bir aynayım bana bakan kendini görür'' derdim
kaybetme korkusu icinde karsındasındakinin laflarına inanmıs ve o lafları cok düsünen pskolojisii bozulmak üzere olan bir vatanda$.
peki ya buna ne cevap verilir?
tamda sana vermeyi dsünüodm ama sen nasil istersn ayrılalım cocuk 6 ay kafayı duvarlara sürttürüp kıvılcımlar çkartır
şuan sana bu mesajı atarken yeni erkek arkadsımla sevişiyorum bye :)
buda cok agır olurdu simdi
klasik liseli mantığı işte,sen yazarsan önemsemiş olursun bunu anlayacak kafan olsa sorun olmaz ve o çocuk senin peşindende koşar
bu bizim ilk ayrılıgımız degil daha dorusu tek bi nedenden ilk terkedilişim degil erkek arkadasımı kime anlattıysam çözemedi sorumuz kıskanclık kıskanclık kıskanclık ve gurur cevap vermedim zaten seytan cok dürttü ama
anlatmak istediğim bu nasıl olsa terkedemeyeceğini biliyor,ben yaşadıklarımdan ve çevremde yaşanılanlardan yola çıkarak bunu söyledim,bu kadar yorumda bana cevap verdiğin için sende bana hak veriyosun biliyorum ama elinden bişey gelmiyor seviyosun,seni çok iyi anlıyorum
sen hala kendini kaf dağında san,
eski sevgilini şimdi başkaları mıncıklıyor.
çok güzel yazmış buna cevap atsan bile alıcıya ulaşmayabilir.daha çok koşarsın sen doğru söylemiş çocuk
bunu kim yazmissa cok sevmis bence kiymetini bil :S
ben biliyorumda o bilmek istemio
Unutmanın ve mutluluğun huzurunu yaşamak aşka en büyük ihanettir...
Demek ki sen sevgime değmezmişsin...
Yazık sana unuturken mutluluklar...
seni benim kadar seven birini bulursan eğer benim seni sevdiğim kadar sana hasret kalsın derim yolu açık olsun der kapatırım ...
Gizli Kullanıcı bacı: hangi edebiyat oluyor bu, divan mı, tekke mi ? :D
hiçbiri ayrılık edebiyat kalp edebiyatı ve daha örneklerr...siz divan ,tekke edebiyatlarıyla bana güzel bir cevap bulrsanız duacınızım
Piskopat Düşüncelerimdeki Ufacık Sevgiyle , Gülümseyerek Selamlıyorum Senli Sevdaları ...
cevap atmazsan , umursamazsan öyle bir koyar ki... en iyisidir yani.
sen onu seviyormusun peki oncelikle bunu sormam lazim?
ewt
ona ne yaptinki senden bukadar nefret ediyor ham ici aciyor ki cok aciyor bu belli hemde nefret ediyor ama kim ne olsa oda seni cok seviyor ona yavas yavas yaklasmaya calis onu istedigini farkettirmeden ki bunu anliyacak ve inada bagliyacak ama aldiris etme sen ona sokulmaya calis yada ona onu nedadar istedigini ispat et
bukadar lafı unutmadan yüzüme söyleyebilecek kızın ayaanı öperim lan ama ben aklımda tutamam yazsında versin.
benim aşkımdan neler çekmişsin meğer çektiklerini ben değilde sen diye ifade etmişsin maşallah kendini çok iyi ifade edebilmeyi öğretmişim sana :)
vay vay bu nasıl sevgi böyle sen hala ona deli gibi aşıksın bu sözler senin kalbinin aynası?
Bunu ben degil erkek arkadasım bana yazmıs face duvarında herkeze ilan etmiş bense face kapattım peki ben ona ne yazacagım?
yapcak bişey yok yiğidin yüreğini yakmışsın bu acı ona çok fazla...
off lanet olsun bu kadar sıkıcı ve bayat olmak zorundamısınız
uuuf aqır olmuş bu sözler sen önce sewip sevmediğine karar ver derim pişman olmak fayda etmez sonradan
seviyorum
edebiyat falan parçalamana hiç gerek yok :)
sen de onu duvarına yaz.
hayırdır lotoyu mu buldun?
senin gibi salaklar olmasa erkekler yedeklerini nerden bulacak,yedeğin olayım de yeter
Bizim ilişkimiz ciddi aileler var arada peki hangi kaanate vardında salaklık oldu .Sevmek deger vermek salaklıkmı bu sözlerini sevmemiş olmamanın vermiş oldugu düşünce gücüne veriyorum.Umarım günün birinde sende bu durumda olmazsın
bizimkide ciddi idi ailelerde vardı,sana bir tavsiyem olsunmu,kazanmak istiyomusun onu söyle?salak dediğim için özür dilerim bi an kızdım çünkü aynı bende duruma düşmüştüm benim düştüğüm duruma bu sitede düşen bir erkek tanımıyorum tanımamda,katil olma aşamasına gelmiştim hamd olsun sabrettim
Önemli degil arkadasım ama şuda var Allah derki kimi benden cok seversen onu senden alırım .Düşmem der düşersin,şaşmam der sasarsın tavsiyeni merakla dinlerim kazanmak istiyorum.ve sana kızmadım.cünkü seni anladım ben
aynı benim ex aşkımın dediğini dedin,dünyalar kadar sevdim olmadı,tavsiyemi dinleme şansın yok çünkü uygulayamassın,tavsiyenin ana temasi şu asla peşinden gitme
Tavsiyeni merak ettim ama bu söz bana ait degil mevlanaya ait ve cok dogru psikolojim bozuldu yemek yiyemiyorum uyuyamıyorum bu denliyim kendimi toparlayamıyorum benzer bi durumdanmı ayrıldınız
aşk ayrılıklarında ana tema aşırı kıskançlıkla başlayan kavgalar tavsiyemide söyledim
Burcunu ögrenebilirmiyim?
balık
ben hava ve suya o kadar muhtaç değilim sana mı olacağım. deme ama kalbini kırma sevmişsen.
Sen yazdkca ben yaşıyaçağım,
ağladıkca uslanacağım,
sen gittikçe ben koşacağım
aynı yerde buluşuna
sen şerefine ben ş..el kaldıracağım.
Kır Kalemi , kaldır Kadehi
Harikasın helal
sevmeyeme bu sözler boş gelir.acı çeken terketmezdı.
yaşamkocunu yorumuna katılıyom otur kendine ağla :P
ben gittim ellere vur g. yerlere ahuıwojqeğ :Dwqıdj
intikam al.. işini allaha bırakma.. bu dünyada cehennemi yaşat bence..
Eyvallah haci derim cevap vermek bile sacmalik en iyi birsey soylemeden cekip gitmek
Bişi yazma. At kafası gönder.
facedenmiÇ)
facebook çok gelişti olur mu olur:p
Aynen şöyle demelisin : " Peki, öyle olsun...! "
he is sexually frustrated!
''çık şu hayal dünyasından ve miktirgit'' derim .
hssktr de gec, epey ego yapmis arkadas.
Uff snane be slkkk .s yaz gerisini düşünme bacım
buradaki sonuç nedir merak ettim?
:)
:D
ne yapayım yaa:)
eski erkek arkadaşımla mı çıktın hahaha
bence "ok " de bitsin :D her derde deva mübarek
hiç bişi anlamadım bu nası soru daa
tek bişey yazarım. "ok"
Ona şu ifadeyi yollayabilirsin " (((o) " :D
Yav he demek en güzeli olurdu sanırım.:D
ee o daha da kötü :D vahim yani:D
Ben hiçbırsey yazmazdım bu tıp seylerı sevmıyorum
iyi yazmış sanada kapak olmuş:)
nasıl bi yaşam kocusun anlamadım
bunları yazacak hale getirdiysen sen o çucuğu . da böyle bir ceva yazdıysa ben ona yaşam kçluğu yapmışım kesin :) senlede şimdi ilgilenebilirim
Önerin ne
yeni bir ilişki için hazırla kendini
delikli boncuk yerde kalmaz de...
manyaksın yaa.. süper..
cevp yazma bırak çatlasın
telgrafın telleri yaz yolla sil numarasınıda
oldu canım. arıcam ben seni ;) yaz
laylaylom sana göre sevmeler :D
köpeğin bedduası kabul olmaz
Ow :D agiir
demi olsaydı kemik yağdırırdı hayvancağızzz
iyi bir ders olmuştur
hadi ordan at arabası derim :D
"üff snne be slk" yaz :)
ahhahaahha koptum
;)
benim için bu masal bitmiştir ;)
ben olsam cevap bile yazmazdım
yazmadım ztn bekliorum
adam inanmış.
Aşırı derece kıskanclıga sahip herseye karısıo sonrada dediklerimi yapmıosn dio
arayan na böyle olsun lan "O" yaz bence.
ya seviosam
seviyosan hiç birşey yazma.. tepkisiz kal..
haklısın
Eyvallah.
Aşk tarihi tekerrürden ibaret değildir.