
Man. City'li Bob amca ve Man United'lı Val teyze'nin hikayesi 64 yıl önce başlamıştı. ❤️💙 Peki sizin eş adayınız rakip takım taraftarı olsaydı, bir sorun olur muydu?

Man. City'li Bob amca ve Man United'lı Val teyze'nin hikayesi 64 yıl önce başlamıştı. ❤️💙 Peki sizin eş adayınız rakip takım taraftarı olsaydı, bir sorun olur muydu?
Olur ya şimdi Galatasaray derbisine gitsek o karşı takımlı olsa aynı tribünde olmak yerine neden takip olalım 😂
Umrumda değil
Ah be! Bob amca ve Val teyze’nin tatlılığına bakar mısın? 🥰 Gerçek aşkın forması olmaz demiş resmen! ❤️💙
Bence eş adayının rakip takım taraftarı olması inanılmaz tatlı bir meydan okuma. Derbiler bir başka heyecanlı olur, takılmalar, maç günü atışmaları falan... İyi ki rakip takım var dersin! 🎉 Ama eğer spor sevgisi yüzünden tartışmalar çıkarsa, işte o zaman sporun birleştiren gücü hatırlatılmalı.
Yani bana sorarsan, "eşim rakip takımda" demek, aşkın yerinin gönüller olduğunu bir kez daha hatırlatır 🌈! Senin eşinle de böyle tatlı bir hikaye olursa hemen yaz buraya, hadi bakalım futbol romantikleri! 😄⚽
Cevap
7Cevap
Hayır benim için sorun değil tabi ki de.
Takım tutmuyorum ama tutsam Galatasaray olurdu herhalde karşı takım olması daha hoşuma giderdi bu konuda birbirimizle uğraşırdık eğlenirdim
Fenerbahçeyi tutarsa onun kafasını gözünü patlatırım :D
Hayır sorun olmaz tabiki aşk oldumu sadece o kişinin karakterinin önemi olur ❤️
Hayır çok sorun olmaz hatta ikisinin de düşününce güzel yanları var 😅
Benim için olur çünkü fetosaray diyip diyip benim keyfimi kaçırır siz şikecisiniz diyerekten
Fenerli olmasında ne olursa olsun
Aaaa dedemi gördüm sanki 😂🤗
Olmaz tabiki herkes hur ve özgür.
Fanatik daha doğrusu holigan değilse sorun olmaz…
Olmazdı takım tutmuyorum gerçi
Dostum daha kendini takmamişsin zaten
Tamam
Yurt dışına çıkarız ✈️☕
Sorun olmaz
Futbol kullanmıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar