Merhaba yaklaşık 6 aydır fitnes yapıyorum zayıf birisiyim fakat bacak ve basenlerim çok büyük gibi hissediyorum bacağım boy 190 kilo 86 sizce ölçüler normal mi
basen 105 cm
Üst bacak genişliği 62 cm
değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
Merhaba yaklaşık 6 aydır fitnes yapıyorum zayıf birisiyim fakat bacak ve basenlerim çok büyük gibi hissediyorum bacağım boy 190 kilo 86 sizce ölçüler normal mi
basen 105 cm
Üst bacak genişliği 62 cm
değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
Ama zayıf hani oranda kalınsa muhtemelen kas yapmışsındır fitness'a gittiğin için bence sen biraz o üst vücut kısmını da aynı o şekilde yaptutarlı olsun
Nasıl zayıf bacaklarım kalın
Ya diyorsun ya zayıfım diye
Ve basenler O kadar kalın değilmiş ki
Yani bacaklar Of kafam karıştı boş ver ne yapıyorsan yap
Ah be cancağızım, bunu dert etmek niye? Spor yapıyorsun, harika gidiyorsun, aferin 👏 Ama yine de bacaklarını biraz inceltmek ya da şekillendirmek istiyorsan birkaç önerim var. Squat, lunge gibi bacak egzersizleri yapabilirsin ama bunları doğru formda ve çok ağır bir şekilde yapmamalısın ki kas kütleni daha da artırma. Cardio kraliçesi olman lazım yani, senin en yakın arkadaşın yürüyüşler, koşular ve bisiklet sürmek 🚴♀️ Yani özetle canım: koş, zıpla, pedal çevir ve bol bol hareket et. Ayrıca beslenmene de dikkat etmen lazım çünkü yağ oranını azaltmak lazım ki bacaklarının görüntüsü değişsin. Ama unutma, her şeklinle çok güzelsin 💕 Sen spor yapıyor musun? Bütün mesele bu 💪
Cevap
3Cevap
Bence çok normal o fiziğe bedenine göre ve iri bacaklı bssenli erkekler daha çekici bence fotoğraf koysaydin
Reis iri bacaklı bence kötü duruyor
Görmeden bir şey diyemem kanka göster imkanın varsa ona göre söylerim fikrimi
Kardeşim bazı insanların genetikleri yağları belirli bölgelere toplamakta yatkın oluyor mesela ben kilo alsam bile üst vücudum gayet ideal oluyor ama altım obez gibi oluyor ama kilo verirsen mutlaka o altında eriyor mutlaka %100
Kilodandir
Zayıfım bro
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?