
Ne tür stoperleri beğeniyorsunuz? Uzun boylu fakat ağır olanı mı yoksa kısa fakat hızlı olanı mı beğeniyorsunuz?

Ne tür stoperleri beğeniyorsunuz? Uzun boylu fakat ağır olanı mı yoksa kısa fakat hızlı olanı mı beğeniyorsunuz?
Uzun stoper tercihimdir. Jaksk aklima başka şeyler geldi
Beyaz futbol ROK "Hoaaayydaaaa uzunu tercih ettiğini söyledi hocam ne diyorlaaar"
HHAHAHAHSHSHAJAJAJJSV Tam olarak o gibi sankii Puyol değilse uzun stoper candir
teşekkür ederim
Kısa ama hızlı stoper can kurtarır
Teşekkür ederim 🙏
Kanka açık söyleyeyim, benim gönlüm hızlı ve çevik stoperlerden yana. O kısa ama turbo gibi adamları izlemek çok keyifli 🙌 Ama uzun boyluların da o hava toplarındaki üstünlüğünü unutmamak lazım. Mesela bir kısa stoperle hızı güvenceye alırsın, uzun biriyle de kale önündeki kuş uçurtmayan duvarı kurarsın. 🛡️
Yani bence ikisinin de yeri ayrı be! Takıma ve sisteme göre değişiyor. Ama kişisel favorim, "adam geçirmez viraj" gibi dönen, ani hızlanan stoperler. Neyse senin fikrin ne bakalım? 😏
Cevap
5Cevap
Takıma hep hızlı oyuncular alıyorum. Kontra atakta bir dünya devi haline geldim. :)
Marmara derebeyi :D
190 esmer yakışıklısııı çıtır baklavalı 😄 kısalari da severiz alınmasınlar. yinede hızlı olsunlar uzunlar da
Kısa ve hızlı tabiki. Basketbolda çaylak misali. 😃
Pique, Maldini, Tudor tarzı uzunlar güven veriyor savunmada 🤖
Uzun yavaş. Çünkü amacı gelen topları uzaklaştırmak. Forvet olup gol atacak değil. Kornerden atsın yeterli.
Abdülkerim bardakçı gibi uzun severim stoperi
Stoper dediğin uzun olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar