Bazıları ince uzun seviyor üzüm yaprağı sarmasını ama lahana sarması gibi kalın ve uzun sarılması doyuruculuk açısından bence daha iyi arkadaşlar 😃


Uzun ince olması gerek ama uzunluğu biraz yaprakla alakalı bir durum o yüzden çok fazla kalın olmaması yeterli
Kolay gelsin. Erkeklerimiz çok hamarat cidden 🌼🌸🌸🌸
Cevap
3Cevap
Ben sarmam kim nasil sararsa sarsin sorun degil yerim afetmem
İç pilavı haxırlarsan daha muhteşem olur bir tavsiye
her türlü severissss 🤤
sarma dediğin ince uzun olmalı
İnce uzun
Ince uzun
Parlament gibi
kalın
Ancak doyurur 😒
İnce severim.
Uzun ince bence
ince uzun tabikide, kalin sarma olmaz dolmadir o
Dolma doldurularak yapılır sarma sarılarak, bir bitmediniz gitti.
Uzun ince iyi
Bu nasıl iç böyle
Ne varmış içinde 😠
10 yıl sonra cevap verseydin😃
Tenezzül etmişim daha ne bekliyorsun 😒
Haha eline saglik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar