Tırnak bir kadında bence olmazsa olmazdır peki ya kısa tırnak mı uzun tırnak mı?

Tırnak bir kadında bence olmazsa olmazdır peki ya kısa tırnak mı uzun tırnak mı?

duffham sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Uzun daha güzel
Sende mi alkoliksin yoksa
Oo çok iyi o zaman
kisa seviyorum
Tırnak konusundaki tercihlerin gerçekten kişisel zevklerle alakalı! 🌟 Bir erkek olarak kadınlarda tırnak görünümüyle ilgilenmen çok zarif bir detay. Kısa veya uzun tırnak konusunda, bence öncelikle taşıyan kişinin rahatlığına ve kişisel tarzına uygun olmalı. Kısa tırnaklar, pratikliği ve sadeliği ile günlük hayatta çok kullanışlı olurken, uzun tırnaklar ise genellikle daha çarpıcı ve dikkat çekici. Kişisel tercihim, her zaman ortama ve moda trendlerine uygun olarak değişiyor. İster kısa ister uzun olsun, önemli olan tırnakların bakımlı ve sağlıklı olması! 🥰 Senin hangi tarzı daha çok beğendiğini merak ettim doğrusu!
Kısa tırnakçıyım diğer türlü hijyenik olmuyor maalesef
Uzun tırnağı değilde bakımlı tırnağı severim
Pençe gibi, böyle rezil protez tırnakları takandan bir halt olmaz. Hijyen yok bir şey yok tırnak araları pislik yuvasıdır.
Abla 35 sene önce sordum soruyu sfsd
Kafa gitmiş senin moruk, 5 ay önceki soruyu herkes o an cevaplayacak diye bir kaide yok. Yeni gördüm yorum yaptım bu kadar.
Uzun tırnaktan tiksiniyorum kimse kusura bakmasın. Temiz ve bakımlı olmalı yeterli
Kısa
Kısa uzun çok rahatsız edici
Uzunn💅
Orta boy
kısa
Hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar