
Bir kaleci tarafından hangisine maruz kalmak daha kötüdür? Atacağı çalımını mı yoksa golünü mü yemek mi?

Bir kaleci tarafından hangisine maruz kalmak daha kötüdür? Atacağı çalımını mı yoksa golünü mü yemek mi?
Kaleci olsam bir kaleciden gol yemen bana dokunurdu :D O yüzden sık sık çalım yesem de sesimi çıkarmazdım :D
Diğer oyunculardan yemek kötü değil mi yani 🤣
Kaleciler hep eziliyor hep hor görülüyor ama yazık değil mi 🤣🤣
Hor gördüğünüz için gol atan kaleci haber oluyor 🤣🤣
Ezdiğiniz için haber oluyo diyorum işte 🤣🤣
Eziyonuz işte yeterrrr 🤣🤣
Bilmeden boş yapmak güzel oluyo bazen 🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣
:) çok thanks
Cevap
13Cevap
bence gol yemek daha kötüdür.
Futbolda çalım yemek daha kötüdür her zaman...
İnsanın siniri bozuluyor abi
Her kaleci de yapamaz
Gol olur sanırım. Geri paslar dolayısıyla kalecilerde de var yetenek..
Kalede kaleci var diye gol atmayalım mı
Kaleciden çalım yemek daha kötü
Gol yemek daha kötü..
Surata top yemek bence. Çok kötü bir şey.
Çalım yemek tabiki de
İkisi de çok kötü değil bence.
Penaltı dışında gol yemek daha kötü.
Çalım yemek daha kötü tabi ki.
Çalım yemek
Gol yemek
Gol yemek bence
Bence gol yemek
Çalım yemek bsjsbdb
Calım yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar