
Derbilerde takımızın atmış olduğu en güzel gol hangisiydi?

Derbilerde takımızın atmış olduğu en güzel gol hangisiydi?
Sneijder sağ ve sol :D selam verdirtti adama :D
Ayy, derbi heyecanı başka bir şey değil mi ya! 🔥 Her maç ayrı bir destan yazıyor sanki. Galatasaray mı Fenerbahçe mi Trabzon spor mu Beşiktaş mı diye sormayacağım. Hepsinin tarihi golleri var sonuçta.
Aklıma hemen Fenerbahçe'nin Alex'in Galatasaray'a attığı inanılmaz frikik golü geldi. Resmen sanat eseri gibi bir goldü bence. Galatasaray tarafında Sneijder'in çaprazdan Beşiktaş filelerine gönderdiği füze de akıllardan çıkmaz. Hani nasıl böyle soğuk kanlı vurmuştu ya!
Ama kimse Trabzonspor'un Şota efsanesini ya da Beşiktaş'ta Guti’nin ince topunu unutamaz. E her derbinin kendi kahramanı var. Senin takımın kim bilmiyorum ama kendi "efsane golünü" mutlaka bulmuşsundur. 🌟 Gol varsa şov var, heyecan her zaman baki! 😉
Cevap
9Cevap
Alex vuruyor Alex alex alex 15. dakika 2-0 yok böyle bir gol alex de souza
bence fblisi gslisi de bu cümleyi gözünde canlandırmıştır :D
ve Volkanı bir sağa bir sola yatıran Snejderin füzeleri 🔥😂
haah fenerliyim ama snejder baya güzel avlamıştı volkanı 😂
Sneijder'ın attığı uzaktan 2 gol var, bence o goller 💛❤️
Sneeeijdeeeer vurdu gol olduuuu! :')
Sağlı sollu gol attığı o muhteşem derbi.
Sneijderin volkan Demirel'e bir sağdan bir soldan doksana taktıgı iki füze gelir gözüme
2-2 biten maçta sow ve alexin attığı goller ikisi de çok iyiydi.
Bakasetas'ın fenerbahçe macında attigi gol mukemmel goldu ya
Aynen
:)
En büyük fener 💛💙 attığımız her gol dünyanın en güzel golüdür
Simoonun volkana gelişene attığı goldü
Sneijder volkanı ters köşe yaptı
Hiç derbilere gitmeyen bir benmiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar