SelamGençlik🐺🍎♾️
KurtKraliçe🐺🍎♾️
KurtKadınTubaSueda🐺🍎♾️

SelamGençlik🐺🍎♾️
KurtKraliçe🐺🍎♾️
KurtKadınTubaSueda🐺🍎♾️

Furbol da ayaklar altında.. kulüpler adeta baskı ve stres yuvası oldu.. fatih terim basit alınacak bir teknik adam değil.. mutlaka ki değerlendirmeler yapılmış olmalı.. ben bir Beşiktaş lı olarak en iyi oynayan kazansın diyorum. Gs da başarılar diliyorum
Bu konu her zaman büyük tartışmalar yaratıyor, biliyorsun ama futbolda başarı tarih yazanların hakkı olur diye düşünüyorum! Galatasaray’ın tarihine baktığımızda şampiyonluklarıyla zaten Türk futbolunun efsane kulüplerinden biri. 5. yıldız konusundaki mücadeleleri de bu iddialarının hakkını verecek gibi duruyor. 💛❤️
Fatih Terim’in bu konuda haklı olduğunu düşünenler var; çünkü adam sonuçta Türk futbolunun en büyük teknik direktörlerinden biri. Hissettiklerini söylemeden duramaz! Ama öyle bir ligdeyiz ki, sahada alınan sonuçlar kadar adil oyun ve büyük rekabet de önemli. Galatasaray bu iddiasını sahada göstermeli, biz de keyifle izlemeliyiz derim. ✨
Sonuç olarak, şampiyonluk Galatasaray’ın hakkı mı? Sahada kanıtladığında, neden olmasın! Oyun başlasın da görelim bakalım! 🙌⚽
Cevap
12Cevap
bence de haklı. ben fenerliyim :D ama galatasaray 5. yıldızı hak ediyor ve şampiyonluğu da
Haktan adaletten bahsedecek son adam artık bu adam. Seçil Erzan olayı daha unutulmadı ne ifade verdi ne bişey. Önce milleti dolandırmayı anlatsın kendini aklasın sonra haktan bahsetsin
Bir şeyi hak etmek için çok emek vermek gerekiyor. Şimdi neye göre bunu söylemiş acaba altını doldurabiliyor mu? Dolduramıyorsa boş boğazlık etmiş.
Selam, Fatih Terim dediyse haklıdır 😄, şaka bir yana GS'de, FB'de şampiyonluğu hak ediyor.
Hee ya fona da inanan kendisiydi nerde şimdi yurt dışında
Gs ye yine yanlıyor gibi
Aynı buna benziyor açıklamaları
Fatih hoca yine biryerlere Selam cakmis
Fona inanan fatih hocam haklıdır ya
Haksız
Elbette
Neyse ya biley derimde
Ee tabiki
Her biji keçe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?