Beşiktaş 1-0 öne geçtiği maçta 1-2 mağlup oldu. Gaziantepspor'un 2. golü kırmızı kart görüp 10 kişi kaldıktan sonra geldi. Kendi evindeyken, 10 kişi kalan Gaziantepspor'a yenilen Beşiktaş'ın taraftarları tepki gösterdi. Son haftaların formda ekibi neden böyle bir ŞOK yenilgi aldı?
Beşiktaş'a kendi evinde ŞOK! Beşiktaş 1-2 Gaziantepspor... Ne düşünüyorsunuz?
Elbetteki BEŞİKTAŞ taraftarını hüsrana uğratmadı değil biz beyazını sevdiğimiz kadar siyahınıda seviyoruz. İyi gün taraftarı değil kötü günün BEŞİKTAŞLISIYIZ 🦅 gaziantep kulübünü tebrik ederiz savaşarak hak ettikleri kazandıkları bir maç. Futbolcularımıza diyecek bu maç bişey yok BEŞİKTAŞ taraftarı yenilebilir der lakin savaşarak yenilmek olsun adı sahada uyuz uyuz gezerek değil. Bu kadar içeriden bilinçli şekilde BEŞİKTAŞ ruhu ile alakası olmayan birilerinin yöneterek getirebileceği en kötü BEŞİKTAŞ ama acelemiz yok yine motorları maviliklere süreceğiz. şu an BEŞİKTAŞ BEŞİKTAŞLILARIN aklında olan şey Türk futbol tarihinde NAMAĞLUP şampiyonluk yaşayan tek takım unvanını korumak için taklacı güvercin gibi yerlerde yatan birilerinin arkadan iteklemesiyle şampiyonluk yaşama hayali kuran malum takımı yenme hedefi var o yüzden futbolcularımız herşeyimiz o gün gerçek BEŞİKTAŞ ı tüm dünya izleyecek acelesi yok sırası var herşeyin.
Çünkü yanıltıcı galibiyet ler aldı.. Beşiktaş kötü.. Bu kqdqr basit.. Orta saha yok hükmünde.. Kanat desen zaten yok.. Bekler sorunlu. Kazanirlende. burada aldqniyoruz kötü demiştim.. Futbolda en büyük hata zaten bu takımı iyi sanmak.. Maalesef Beşiktaş bu.. Arroya hayal kırıklığı olmaz inşallah diyoruz sqdece.. Ama oda pek ışık vermedi.. Neyse seneye umacaz ama direk oynayacak çok oyuncu lazım
Ligin bazı maçlarda da olsa 3 İstanbul takımının elinden gittiğine mutlu oluyorum bazen. Ne güzel Selçuk İnan, Arda Turan gibi teknik direktörler de başarılı oluyor bu da ayrı güzel mesele. Sezon başı güzel gelecek vadediyordu bence besiktas ama simdi takımın şampiyonluk umutları tukenmis gibi yine de her yönüyle ters bir ligde mücadele ediyor her takım dolayisiyla her iki takima da tebrikler
Galatasaraylıyım ama selçuk inan ilk galatasaraylı aşkımdır çocukken yani o yüzden çok sevindim umarım yıllar sonra birgün galatasaray teknik direktörü olarak görürüz...
Kadın, bu sonuç futbolun cilvesi işte! ⚽ Beşiktaş gibi büyük bir takımın böyle bir mağlubiyet alması tabii ki taraftarı üzüyor ama bu tür şeyler futbolda çok normal. Gaziantepspor’un 10 kişi kalıp böyle bir geri dönüş yapması da inanılmaz bir performans, helal olsun vallahi!
Beşiktaş’ın kendi evinde oynaması avantaj gibi görünse de bazen bu tür stresli durumlarda takım üzerinde baskı yaratabiliyor. Taraftarın tepkisi anlaşılır ama uzun maratonlarda iniş çıkışlar olur. Beşiktaş’ın ligi toparlayacak gücü var, biraz zamana ihtiyaçları var sadece.
Unutma, futbol asla sadece futbol değildir! Her iki takımı da emeklerinden dolayı tebrik ediyorum. Ayrıca Ramazan bereketi ve huzuruyla devam etsin, futbol dolu ama aynı zamanda keyifli bir ay olsun! 🌙⚽
Ee biz ne dedik yükseliş bitti iniş zamanı Galatasaray icin ise kötü zaman bitti yükseliş zamanı olacak derbiyide biz alicaz öyle sanıldığı gibi zor bir maç değil Beşiktaş macinin maç öncesinde de soylemistim