Fenerbahçe bu ilk 11 ile oynasa iyi olmaz mı?

Tadiç , dzeko , szymanski bu oyuncular ilk 11 de oynayacak düzeyde oyuncu değil bence anca yedek beklerler
Fenerbahçe bu ilk 11 ile oynasa iyi olmaz mı?
Fenerbahçe bu ilk 11 ile oynasa iyi olmaz mı?
Cevapla