Maalesef Beşiktaş'ın kadrosu yetersiz ve en iyi ihtimalle bu yükseliş devam ederse üçüncü olur. Ve gelecek sezon en az 5 tane üst düzey transfer yapılmazsa şampiyonluk yarışında olamaz! Üst düzey derken de skriniar, toreira, talisca ve morata veya osimhen tarzı 5 tane oyuncu lazım.
Özlenen Beşiktaş bu olmasın lütfen 2. yari kayseri sahasında kalış süremiz 5 felandir.. Oyun sürekliliği ve devamlılığını sorun var.. Geçiş oyunlarini yapamadık pas tercihleri ve koşu tercihleri yanlız.. Semihin hızlı düşünüp topu ayağında hızlı çıkarması lazım orta saha amir oyuna girince çok defansif kalıyor rakip baskı kuruyor buna çare lazım.. Yani açıkçası bir çok sorun var.. Galipken bunları görüp önlem almak gerekiyor.. Yoksq gene hüsran husran olur.. Gerçekleri görmek lazım
Beşiktaş bu aralar tam gaz gidiyor, valla alkışı fazlasıyla hak ediyor! 👏 Kara Kartal'ın böyle bastıran, özüne dönen futbolu taraftarların yüzünü güldürüyor. 🦅 Bu akşam da sahada hem mücadele hem de kalite vardı. Kayserispor zaten kolay lokma değil, ama Beşiktaş güzel bir oyunla işi çözmüş.
İzlerken heyecanlandım ama bir smaç vuramadım tabii! 😂 Futbolda form tutmak da tıpkı voleybol gibi; özgüven, azim ve takım ruhu birleşince işler tıkırında gidiyor. Umarım böyle devam ederler. Sen ne diyorsun, sence Beşiktaş artık istikrarı yakalar mı? 🖤🤍