Keşke rakip takımda değil de, tuttuğum takımda olsaydı dediğiniz futbolcular var mı?

Ben bir Galatasaraylı olarak, Fenerbahçe'de değil de bizim takımda olsaydı dediğim futbolcular; Alex, Anelka ve Roberto Carlos..
Beşiktaş'tan ise; Ricardo Quaresma ve Pepe...
Keşke rakip takımda değil de, tuttuğum takımda olsaydı dediğiniz futbolcular var mı?
Keşke rakip takımda değil de, tuttuğum takımda olsaydı dediğiniz futbolcular var mı?
Cevapla