Sizce bundan sonra maçları yabancı hakemler mi yönetmeli? Yabancı hakem istemeyenler neden istemiyorlar?

Dün Okan buruk "şampiyonlar ligi oynayan hakemin eli titredi, çok kötü fauller verdi" diye açıklamalar yapmış. Bakın adı üstünde bu hakem şampiyonlar liginin finalini ve birçok önemli maçları yönetmiş üst düzey bir hakem. Herkes hakemin tarafsız ve adil bir şekilde oyunu yönettiğinden bahsederken okan buruk hakemi beğenmiyor. Sadece fenerbahçe değil beşiktaş ve trabzonspor da yabancı hakem istediğini söyledi. Mesele süper ligte kupa kazanmak değil arkadaşlar. Neden anlamıyorsunuz türk futbolunun oyun stili kötü. Sahada adil bir yönetim olmadığı için olmayan penaltılara penaltı verilip, olmayan pozisyonlara faul çalınıyor. Yere yatmaktan oyun oynayamayan bir oyuncu kültürü gelişmiş. Sonra avrupada başarılı olamıyoruz, yabancı takımlar bize yeneriz gözüyle bakıyorlar. Sezon başından beri yabancı hakem olsaydı listenin başını galatasaray yerine belki samsunspor belki fenerbahçe belki göztepe çekerdi. Bunları örnek olarak verdim. Mesele yenmek veya yenilmek değil adil bir şekilde oynamak. Bunu anladığımız zaman avrupada başarılı olabiliriz.
Sizce bundan sonra maçları yabancı hakemler mi yönetmeli? Yabancı hakem istemeyenler neden istemiyorlar?
Cevapla