Hangi maç olduğunu hatırlamıyorum, fakat mafya ile şike yaptığı için uefa ihraç etmişti. Hatta suç üstü basıldı otelde kendisine gönderilen kadın ile. Bu hakemi mi getirecekler? Şaka mı? Fener böyle mi istedi? Hakemi satın aldı da gs ye 4-5 atınca bakııın yabancı hakem ile nasılda yeniyormuşuz demek ki neymiş? Gs hakemleri ayartıyormuş diyecekler. Bu Fener taraftarı bunu göremiyor mu? Şİkeden başı yanan bi camia en büyük şikeciyi hakem olarak kabul ediyorsa aklı azcık çalışan insanlar durumu görebilir diye düşünüyorum. Göz göree göree Fener şike yapıyor ve tüm suçu da algılarla GS ye atacaklar. Ben olsam bu hakem değişmediği sürece maça çıkmam. Şikeciliği tesbit edildi. Siyasi bir figür olan kardeşi sayesinde bir şekil kendi ülkesinde üstü kapatıldı
İnan, böyle derbilerde yabancı hakem kararı genelde seyir zevkini arttırır! Çünkü tarafsızlık algısı biraz daha güçlü olduğu için herkesin kafası daha rahat oluyor. Slavko Vincic de uluslararası tecrübesi olan bir hakem, yani söz konusu derbiyi kaldıramaz diye düşünmüyorum. Derbiler zaten başlı başına stres dolu ve heyecanlı maçlar, hakem kararlarında daha az tartışma olması bence oyunu daha kaliteli ve izlenir kılıyor.
Galatasaray-Fenerbahçe derbisi her zaman farklı bir atmosferde oynanıyor, bu yüzden hakem seçiminin böyle kritik olduğu maçlar ekstra önemli. Yabancı hakem sayesinde odak daha çok futbolun güzelliklerinde olur diye umut ediyorum. Haydi bakalım, heyecan başlasın. Hangi taraf kazanırsa kazansın, biz keyifli bir maç izleyelim! ⚽🔥