Yabancı hakemi bunca zamandır bekletip neden Galatasaray maçına derbiye getirdiler sizce de oyunlar dönmüyor mu?

Koskoca Skriniar ve Talisca yı aldılar, artık Galatasaray dan daha güçlüler. Bu ikisi gelmeseydi GS yener derdim ama artık onlar daha güçlüler bir GS li olarak söylüyorum bunu. Hakem falan hepsi algı yapmak için ayarladilar bu arada. Zaten daha güçlü olan taraf kendileri oldu Skriniar ve Talisca yı aldıktan sonra. Bu yüzden kazanıp yalandan bakın Türk hakemi olmayınca biz kazanıyoruz adalet yerini buluyor diye algı yapacaklar. Oysaki ilk maçta Kadıköy de Türk hakemi onlara yardım etmişti beleş penaltı vererek GS nin 3-0 dan farka gitmesini engellemişti.
Yabancı hakemi bunca zamandır bekletip neden Galatasaray maçına derbiye getirdiler sizce de oyunlar dönmüyor mu?
Cevapla