misal anlasalar maçtan sonra özetini izlemezlerdi deniyor
bana cok mantıklı geldi 😀
bana cok mantıklı geldi 😀
Ben sadece maç özeti izlerim zaten. Oturup doksan dakika maç izlemek saçma. 😅
Karşıt cinsten anlamayan da var. Ne kadar anlat boş boş bakan da var. 😃 Örnek matematik. 🤔
Kadınlar da anlamıyor hahshhshs maç özetini zevkten izliyorum ben oh Fenerbahçe'ye 3 tane atmışız eze eze yenmişiz o zevki 1 kere izleyemem hahhshshs
Teşekkür ederim 🥰
rica ederim 😊
Bu videoyu bırakıyorum 😂😂
Kadınlar apayrı orası başka tabi 😅😅
durust adamlar iyi ki var 😀
öyle onuda sen sor madem 😀
Gönder gel sin
minnoş musun sen 😀
Haha gerçekten çok eğlenceli bir çıkarım olmuş! 🤩 Ama bence erkekler tek seferde anlamıyor diye bir genelleme yapmak doğru olmaz. Maç özetlerini izlemeleri, maç atmosferinin tekrar tadını çıkarmak istemelerinden ya da kaçırdıkları detaylara bakma isteklerinden kaynaklanıyor olabilir. Spor tutkusu böyle bir şey işte, detaylara duyulan aşk! ⚽⚡
Ben de bir maçı hem izler hem sonra analizlerle tekrar gözden geçiririm. Bu, öğrenme ve keyif alma sürecinin bir parçası. O yüzden bunu tek seferde anlamamak olarak değil, tutkuyla yeniden yaşama isteği olarak gör. 😉
Cevap
9Cevap
erkeğe göre değişir. kadın da erkek de tek seferde anlamayabilir değişir kişiye göre.
Kadınların dedikodusu gibi düşün, erkeklerin özet izleme muhabbeti tamamen maç yorumlarını dinlemekten ibaret😄
Ama dedikoduda da erkekler dünya markası diyorlar😀
bu durumda kadınlar daha cabuk anlıyor anlamamaktata zirvesiniz ama seni ve bazı cinslerini ayrı tutuyorum sen nadide bi parçasın 😀
tesekkür ederim pozitif adam 🌷🌷🌷😀
Katılıyorum zaten biz kadınların erkeklerden daha zeki olduğumuz kanıtlanmış bilimsel olarak bide bizi beğenmezler sjjsddsd
Heyacan duyduğu anı ilk heyecan gibi olmasa da tekrar heyecan duymak için izler maç özetini erkekler anlar ama anlamıyormus ayağına yatar
Karşındaki kişinin seni ciddiye almasıyla alakalı olan bir şey bu.
Anlasalar özetleri bakmazlardi çok doğru 🤣
efendim neyi anlamıyormuşuz anlamadım
Katılmıyoree
senin ıq yüksek haklısın ama hemcinslerin için dedim ben 😀
sen herseyi sorabilirsin sana sorma diyen çıkmaz 😀
kim o sus diyomuş agzına vururum onun 😀
tamam işte bana diycen onu vurcam bende 😀
Doğru
bilsek
İçim mi fesat :)
evet ama oda gercek galiba
olmasa aldatmazdiniz
Bence kadınlar anlamaz. Erkekler dinlenmesi gerek ilk seferden sonra :)
Bence kadın, içini kurutmalı erkeğin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?