Bu durum herkeste boyle midir yoksa erkekler bundan mi anliyor?

Hangi erkege soguk yapip sustuysam her zaman istisnasiz her zaman kiymetli olan ve bana geri donen hep erkekler oldu. Ama ne zaman ilgilensem, ustlerine dusup titresem en degersiz ben oldum. Bunun sebebi nedir? Herkeste boyle midir
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela bir erkek ilgisizse ve umursamazsa kesinlikle soguk yapip, geri cekilin. Ise yarayacakfir
Güncellemeler
+1 yıl
Kzkz
Bu durum herkeste boyle midir yoksa erkekler bundan mi anliyor?
Cevapla