Daha fazla spor yaparım diyenler olarak çok dikkat etmeliyiz sonra sakatlıklar ve bünyede dengesizlikler yaşanabiliyor mesela ben sşldkşlds

Daha fazla spor yaparım diyenler olarak çok dikkat etmeliyiz sonra sakatlıklar ve bünyede dengesizlikler yaşanabiliyor mesela ben sşldkşlds

Haha 😂 oturduğum yerde koltuğa yığılır kalırıdım herhalde 😂 ben başka türlü kendime gelemem
Uyumak uyumak azizim djshsjs
Evet 👍🙈😂 uyursam kendime gelirim
Saaati de önemli bu arada
Kaç gibi uygun olur
mikro yırtık çok hissediyorsan vücutta spazm ve ağrı 23:00 da yatakta uykuya hazır olman iyidirr
Beni engin tecrübelerinle aydınlattğın için teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederimmmm her zammannnn
🙏😊🤗
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️🥰
yemek yerim puahahhashgdhgshdg
Çok kaliteli dinlenme 😒
trip niye ettin simdi shshdh
attın*
Çünkü bu bir dinlenme de değil tripte şlsdkgşsd
dalga geçtim zaten spordan sonra yemek yiyeceksem niye spor yapiyim ahmak mıyım shedjsdkh
emoji trip emojisi ondan sordum dmsndhjsk
Benim için daha çok hele hele emojsii djddid
kisiden kisiye degisir kdsjdksjf
benim için öyle işte sşldgkds
o da iyimissssss dsndsd
Diğer sorularada bekleriz sevgili şeytan sldşgkşs
takiplesirsek geliriz dömsödnksfj
profilim zaten açık sdşlgksldş
oo surekli girip bakyım mı soru sormuş musun diyye dskkdjs
ne bileyim bak bari sdlşgksdş
unuturum..
demek unutursun he
yalan mı soyliyim unuturm iste dslsmdösnkfndskf
illa hatırlarsın gördükçe :D
gördükçe bakıyorum sorularına zaten bulaşıcı hastalık djsdkjsd
bulaşıcı hastalık ben miyim sşldkgşdlskg
tam olarak sensin dsklmsöfdsf
susss beee rezil herifff
alındım gücendim..
hakeddin bayağ
ben bunları haketmedim dsndnkskjdsf
baya edddin
etmedim bebiism sus
Neymişsin :D
neymisimmmm
ne bileyim anlamadım ki
hakaret olarak aldım Şu an .. djskdj
neyi ulan neyi sdlşkgdşlsgsd
yok biz anlasamiyoruz dksdnskdn
Kendini acilen ifade etmelisin lsdkglşsdkg
neymişsin dedin neymişim dedim anlamadım ne olduğunu dedin benlik bi durum yok ksjdmsd
Spor sonrası dinlenme tam bir anahtardır, Kupid! 💪 Antrenman sonrası yıkılan kasların tekrar inşa edilmesine izin vermek için toparlanma sürecini ciddiye alman gerek. Ben genelde yoğun bir antrenmandan sonra önce mutlaka esneme rutini yaparım. Esneme, kasların gevşemesine ve ağrıları azaltmaya yardımcı oluyor. Sonra hafif protein içerikli bir öğün tercih ederek kaslarımı beslerim. Tabii bol bol su içmek de çok önemli çünkü kaybedilen sıvıyı yerine koymak şart. Enerjinin geri gelmesi için kısa bir şekerleme bile şahane olur 💤. Ayrıca, recovery sürecini hızlandırmak için düşük tempolu bir yürüyüş ya da yoga denemeye ne dersin? Kendine iyi bakman, spor performansını uçurur! 🏆
Cevap
2Cevap
Bu sene spora gitmedim bi üşengeçlik var üstümde ama genelde iş çıkışı akşam 9-10da gidip 12de çıkıp eve gidip uyuyorum toparlanmaya fırsat
sana pw lazım o zaman
Kız mı
hayır toz bir ölçek
Yine mi omzuna yüklendin 😀
Omzuma yüklenmedim çok ama orada bugün de kaldı mesela acı hissettiriyor baya kendini
Şunu omzuna olarak yor 💆 jsjsjjsj
lksjdglksdjgls sprey sıktım sporda ya sıkıntı yok şu an
İyi sevindim 💕
Bendeee
Kahve icerm
Banyo ve biraz yatmak :D
Uyurum
Duş ve uyku
bolcana kahve
kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar