Galatasaray ve Fenerbahçe Play Off'a kaldı, Beşiktaş ise elendi. Ne düşünüyorsunuz?

Avrupa Ligi'nde Galatasaray Ajax'a 2-1 yenilerek 14. sırada, Fenerbahçe Midtyjlland ile 2-2 berabere kalarak 24. sırada play off'a kazanmaya hak kazandı. Beşiktaş, Twente'ye 1-0 mağlup oldu ve 28. sıraya gerileyerek elendi.
Galatasaray ve Fenerbahçe Play Offa kaldı, Beşiktaş ise elendi. Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper Soru, teşekkürler @KızlarSoruyor
Galatasaray ve Fenerbahçe Play Off'a kaldı, Beşiktaş ise elendi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla