Güncellemeler
+1 yıl
*beşiktaş, Ghezzal transferini rafa kaldırdı YANLIŞ. Galatasaray Ghezzal'i beşiktaş'ın elinden aldı DOĞRU.
Güncellemeler
+1 yıl
öhöm öhöm Fatih Terimin isteği üzerine transferden vazgectik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Saydığın oyuncular hakkında hiç Beşiktaş haberi okumamıştım.
Beşiktaş bu hataya dün düşmüş bile olsa, 2 gün önce 4 başkan yanyana gelip bu konuda da kendilerine dert yanmışken bugün aynı şeyi bir daha yapmazsın be kardeşim.
Hakikaten Galatasaray'lılar farkında değil ama Türk takımları içerisinde artık çok ciddi nefret edilen kulüp haline geldi. Hiçbir kulübe saygısı yok.
Bunun baş nedeni de mafyatik Adanalı...
Ahh Tudor Hocam ahh...
ok
Galatasaray ile Beşiktaş birbirini yesin şu an en oturmuş kadro Fenerde, düzgün bir forvet ve sağ bek ile uçarız, bir de kanat gelecek zaten.
aynen 47ye yakın futbolcunuz var ve yabancı sınırı diye birsey var he bide 47 kişinin içinden 11i seçmek lazım tabi
Şu an 33 kişi var, 7-8 tanesi zaten gidecek ve bunların çoğu yabancı futbolcular yani 10 tane falan yabancı oyuncu kalacak ama sizdeki Falcao sakat sakat paraları götürüyor sağolsun 😂
hiiic Falcao deme bana bak 2. bi örneği yok ama sizde sosa, tisserand, samatta, valencia..
Valencia geçen sene Fenerbahçe'de ayakta kalan sayılı oyuncudan biriydi.
Fenerbahçe'de biraz futbol aklı varsa Tisserand'ı bırakmaz.
Bir defans oyuncusuna göre top hakimiyeti, tekniği, oyun kuruculuğu çok çok iyi.
Samatta, Lemos çöp zaten 2. Ligde bile oynatmam ben olsam
Ghezzal, Gs'nin 5 yemesinden sonra Bjk'de kalmaya karar verdi, doğrusu bu şekilde olacak qjwhhshdhd
dikkat edin de bi 8 burdan yemeyin baktin mi şampiyonlarliginde torbalara hahshqhs 2. torba 1. torbadan daha zor
Düşün bak, 2. elemede Psv'den 5 yiyen GS gruplara kalsa en az 10 yer + Bjk li değilim 8 taşlık yapmaz Bjk bu sene, GS den daha iyi oynuyor çünkü, Fenerliyim ve GS nin Konferans ligine kadar da düşeceğini iddaa ediyorum 😃
St Johnstone ı elese bile play off da elenip konferans ligi gruplarına kalır GS bu futbolla
aaaaaaaa AAAAAA aaaaaaaaayayayayayayy bir fenerlinin bu tür ucl veya Avrupa hakkında konuşması ne kadar yanlış, ters bi durum 😱😱😱😱 sanane uefadan Avrupadan... Galatasarayi yenme planları yapın siz
Valla 40 maçta 3 galibiyet alan bir GS var, Fener bu sene kesin gruplardan çıkacak, Fener e kumpas düzenlenmeseydi bu kadar dalga konusu olmazdı takımımız
febe:kumpas
tff:kumpas
febeliler:kumpas
uefa:ŞİKE
cas:ŞİKE
NOKTAAA
He aynen aynen, Ghezzal ı aldınız şu an jqjwjdjdjdj
bunu diyen fenerli 14 senedir şampiyonlar ligi yüzü görmemiş biri
sıkışınca konu değişmek de tam feneriyle gore jjdjsj
Görüp de 0 çekmekten iyidir audjdjd ayrıca 2011-2012 ve 2015-2016 da gidecektik ama malum fener düşmanlığı yüzünden gidemedi takım
yaaaaaooowww heeee heeeeee heeeeeeeee3
Bunun adına transfer çalumı demek yanlış olur. Günümüzde parayı daha çok veren daha avantajlı oluyor
GS sözde fiyat arttırmaya çalışıyor. Ghezzal gitse de orada bir iş yapamaz. Beşiktaş'ta oynamakla gsde oynamak başka.
aynen adam Beşiktaş gibi bi takımdan direkt büyük takima yani Galatasaraya gelirse kasimpasadan gelen diagne gibi olabilir
Beğenmiyorsanız niye alıyorsunuz o zaman?
Mario Gomez geldi 26 gol attı, duvara kafa atıyordunuz.
8
gitsin uefa liginde oynayacaksa oynasın ghezzal efendi, parayı seçen adamdan bir s. kimm olmaz
8 (:
ne oldu geyse li :)
8 :)
futbol ilgi alanım değil malesef
Ne fark eder ilk maçtan 5 yiyorlar.
yaayayayayayyaaaaa susss
FENERBAHÇE candır gerisi yalandır.
heryeri yalandır desem
Ya bu Galatasarayı tutma amacın ne onu merak ediyorum
Galatasaraylilik demek gurur demek asalet demek asillik demek asalet demek rakipsizlik demek yücelik demek sembol demek
asaleti iki defa yazmsm dikkate alma sjjsjjd
Rezillik desem 😂
Bu Galatasaraylıların hepsinde yazma sorunu var anlayabiliyorum:) ndndj
hmm bir fenerli olarak sen takım tutmayı nerden bilebilrsin ki mesela buradan gol haberi gelmeyince kendi stadini yakip koltuklari söküp kendi formasını yakan bi kitleden bahsediyoruz
*bursadan
qmkkkk
Şampiyon olmak için zamanında Malatya sporun tüm oyuncularına araba alan Galatasaraydan bahsediyoruz
Formayı stadı yakan Fenerbahçeli değillerdir emin olabilirsin c
ya da 2011 yılında şike yapıp ve bunu kabul edip "şike yaptım, yaptım ama kendim için değil fenerbahçe icin yaptım" diyen başkanın takim taraftarından bahsediyorum bende
hmm pek öyle görünmüyordu ama
Ve eski oyuncularıniz hasan Şaş ın galatasarin yaptıklarını bilseniz Galatasaray dan sogursugnuz dediği lafıds unutmayalim
Len onu siz yaptınız ya şikenin bahşişin anasını aglattiniz şampiyon olabilmek için
hmm şeye ne dersin Fenebahçenin efsanesi olan alexin hayat hikayesinin yazılı olduğu kitapta "bana buraya gelmeden önce Avrupa düzeyinde mücadele edecek bi takim olduğunu söylediler ama geldiğimde gördüm ki aslidna tum amacımız Galatasarayi yenmekti". demesi? 161. sayfadaydi sanırım
Heeee ondan 21 yıl yenemediniz galiba bizi dimi
yoo yendik/yenildik bu bizim için önemli değil. bizim amacımız başka şampiyonluklar, Avrupada başarı..
Ben Galatasaray kötü bı takım demedim , mücadele her zaman iyidir sevmiyorum dedim
Evet dün 3 -1 yenileyerek çok Güzel Avrupa başarısı gösterdiniz
klasik bkr Fenerli 😂 ne uclden haberi var ne Avrupadan ne futboldan.. maçın skorunu öğrensene sen önce
Lan 5 - 1 işte aa
kanka 5 arti 1 kac yapar
8 yapar ya
8den 1 çıkar
8 den 1 çıkarırım ama seni kalbimden çıkaramam hdjsjsjdhdhdjdjdjdjdjdjd
ahaahhah 7 kalıyor 7. oldukça manidar degilmi bir fenerli iicn
Ne diyon anlamadım ya
lan jajjzdjjsjdjjsjjdjsjfkekkdkkzkfjfjdjdjdj
fenerbahçe 0-7 GALATASARAY desem
Yalandır o montajdır
yalaaaaannn yalaaaannnnn hepsi dolu yaaalaaağğnnn dindindiridiriii hahqhahshzhzh
La olm fotbol bu ya tabi yenmekte var yenilmekte ben kim kimi kaç sıfır yenmiş demiyorum sadece Galatasarayı ölsemde sevmiycem olay bu
Sen kafayı yedin herlade
asko ben holiganlasabilirm baya fanatiğim çünkü
Bende fanatigiyim hadi ordan et pavarotti çok takma
Yanlis yazdım ya
Aa küfürleri duzeltiyomuş vay ya
Bende 1 saattir ben öyle yazmadım diyodum içimden vay ya hdjsjsjsmsmsmmsksms
Takma kafana pavorotti
Bjk şişti artık
yorumsuz