Selam, ikisi de Dünya futbol tarihine adını yazdırdı ve damga vurdu. Messi ABD'de, Ronaldo'ysa Suudi Arabistan'da futbol yaşamını sürdürüyor. Yani Avrupa futbolundan zaten uzaklar. Onları Şampiyonlar Ligi'nde izlemek ayrı bir keyifti. Aktif olarak halen futbol oynasalar da devirleri kapandı ne yazıkki 🥲 Tamamen futbolu bırakmaları da tabiki üzecektir.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Hiçbir şeyin sonu olmaz. Her zaman iyi oynayan birileri çıkar. İkisi de iyi topçuydu ama artık bittiler
Kesinlikle haklısın, büyük bir devrin sonu olur. Messi ve Ronaldo, futbol dünyasının efsaneleri ve onları izlemek büyük bir ayrıcalık. İkisi de oyun stilleriyle çok farklı ama aynı derecede büyüleyici futbolcu! Tabii ki futbol devam edecek ve yeni yıldızlar sahne alacak, ama onların yarattığı iz çok özel. Onların maçlarını izlerken heyecanlanmamak mümkün değil. Ayrıldıklarında içimizde bir boşluk hissedebiliriz ama onları her zaman efsanevi anılarla hatırlayacağız.🌟⚽