Fenerbahçeli olmayı bir sözle anlatsan bu sözün ne olurdu?

İkinci yarıdaki değişiklikleriyle ilk yarıdan eser bırakmayan Fenerbahçe yine önce beni sonra tüm Fenerbahçe taraftarlarını dumura uğrattı. Peki bu takımı anlatacak bir sözün olsa bu ne olurdu?

Fenerbahçeli olmayı bir sözle anlatsan bu sözün ne olurdu?

Benim sözüm; Deniz suyu gibisin, ne içiliyorsun ne vazgeçiliyorsun.

#Fenerbahçe

Fenerbahçeli olmayı bir sözle anlatsan bu sözün ne olurdu?
Cevapla