( erkekler hepinize demiyom buarada)
Bir ara kıza takmistim ben de öyle yapmaya çalıştım ve fotoda olan 65 kglik Kareye geldim benzerlik var gibi sanki
www.instagram.com/.../
Buna benzer bir şekilde olmak istiyorum 15kg vermem lazım peki vucut yapim yatkin mi buna sizce?


Ekmeği ve şekeri bırakmalısın spordan daha çok diyetin önemli bunun haricinde her antrenman sonrası yüksek eğimde 4-5 hızda kardiyo yapabilirsin faydasını göreceksin bol bol bol su içmeye dikkat et belli bir seviyeye geldikten sonra kendin araştırarak istediğin vücuda sahip olabilirsin gerekirse yardımcı olabilirim
Merhaba! Fotoğrafların çok ilham verici görünüyor. Öncelikle, vücut yapın değişiyor ve bu süreçle gurur duymalısın. 15 kilo vermek bir hedef olabilir ama önemli olan sağlıklı ve sürdürülebilir bir şekilde ilerlemek 🏋️♀️. Vücut tipin, genetik ve çalışmaya yatkınlıkla şekilleniyor. Sen zaten ne kadar yol aldığını kendin görüyorsun. Fitness, kardiyo ve dengeli beslenmeyle birkaç ay içinde istediğin sonucu alabilirsin.
Spor ya da kilo hedeflerinde düzenli disiplin önemli. Stres yapmadan devam et, yolunda harika gidiyorsun! Şimdiden tebrikler, başarıların daim olsun! 💪🙌
Cevap
7Cevap
Bence en çöl sevdiğin halin en güzel halindir 😊
😂🤣😂🤣😂🤦♂️🤦♂️ güncelleme de yazanı yeni gördüm 😂🤣😂
🤭🤭🤭😂 dogrudur ama ben yeni gördüm baya güldüm 😂😂
Bence sana 65-68 kilo yeter li
Ne oldu da bu kadar yükseldin peki
Biri beni terketti ve dalga geçti
Ondan önceki üni sinavina hazirlandigim senelerden kalma şeydi o da üvey baba olayı filan vardı diye 3 sene kendime hiç bakmamistim 20 yasimda yine benzer bir olayla biri beni umursuyor saniyordum ama meger hic umrunda degildim ve eglence amacli kullaniyordu ben de zayiflama karari aldim
Aşk acısı insana kilo da aldırır kilo da verdirir demek ki ama rezil edilme veya psikolojik baskı insanı her zaman dayısıdır hem duygusal anlamda hem fiziki anlamda
En azından artık tecrübe edilmiş oldun bundan sonraki sana yaklaşan insanlara daha temkinli ve daha mantıksal yaklaşabilirsin ve neden sana geldiklerini görebilirsin bence
Sırf birisi sana kötü davrandı diye başkalarına da aynı şekilde davranamazsın bu huyundan vazgeçmelisin bence biri sana kötü davrandıysa aynı anda hemen onu bırakman lazım Bir sonraki kişi geldiği zaman ona da mesafeli davran demiyorum Ama Bir önceki kişi sana neler yaptıysa az çok göz önünde bulundurman gerekiyor ileriye dönük bakman gerekiyor
Cevap Bence gayet açık cevap vermeyeceksin öyle bırakacaksın Çünkü senin numaranı silen bir insan hayatından da o kadar kolaylıkla silebilir
Umarım hayattaki Bütün mutluluklar ve güzellikler seni bulur konu senin kilomdan ne ara buraya geldi Ben de anlamadım ama biz seninle bir karar almıştık O yüzden kendine çok çok iyi bak görüşürüz👋👋👋👋😊
😊😊😊👋 sorularda falan gördüğün zaman gene yorum yaparım sorun değil Umarım en kısa sürede istediğin kiloya ve fiziğe ulaşırsın🤲🤲
Kararına sonuna kadar saygı duyarım sonuçta senin hayatın senin Özgür iraden bir şey diyemem ama burada olmasan bile gene bütün güzellikler ve umutlarım seninle olacaktır her zaman sana güzel dileklerim olacak🙏🙏🙏
Tabiki de haksızlık yapıyorsun birisi bisey yapti diye herkes öyle değildir o gözle bakmasın herkese artık olan oldu ama bundan sonra çeki düzen ver kendine
🤷♂️🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Olan oldu artık hayatına devam etmelisin hata yapma yeter
Evet eskiden ptlik yapıyordum yatkın vücudun ama bacak yapın ondan daha iyi diğeri çarpık gibi
Ebet onu dedim bende bacakların düz bel de sabahları aç karna vakum yaparak başla
Tamam bende sana diyorum ki hem spor yap hem vacum yap zaten vacum beli ince gösteriyor
Tüm nefesini ver karnını içeri çek dayanabildiğin kadar yap 3 setten sade kahve iç sonra sert yağ yakımı için oda
Kahve olmazsa bile limonlu su iç sabahları jogg at
He o zaman tamam bir şey diyemem bilmediğin bir şey yoktur
Ama belin incelir üstünü daima çalış ama göğüs sırt omuz özellikle omuz trapez çalışma fazla
Yanlış yazmışım omuz sırt çalış trapez çalışma omuzlarım yani üst çatın ne kadar geniş olursa belin o kadar ince görünür
Omuz çatın geniş ise tek hareket yap çünkü duruşa engel kötü durur
O zaman ben bir şey diyemem ki sana tatlım
Yapabilirsin işte cevabı bu sadece
İncelir incelir
Ama bacak çok çalışmazsan tabi
He bu arada cheat yap day ya da meal
Pt in olmak isterdim ama bıraktım maalesef güreş yaptım onda da omuz kapsülüm yırtıldı bilgimle kaldım
Ama yinede kırmayıp dinlediğin için teşekkür ederim
Arkadaşım yapıyor bende ona bazen yardım ediyorum öyle hani kesin yapmam lazımlık bir durum yok
Bacaklar yatkın da bel nasıl olcak bilemedim
Olduğu kadar olmadığı kader
3. Kişilere ait görsel kullanmak yasak
Kendi resminden başka resim yüklemek kiv den dolayı yasak tck136-1
Burdada yasaj
Yasak
Bi soruyu şikayet ederken bak bakalım
Ben gambazcı değilim ki
Kilolu halin çok daha güzelmiş kanka
76 en güzel halin ama bence 80-85 sana çok yakışır
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Çalışırsan olursun
Üstteki 72 ile 65 olan çok super
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?