
İstediğim bir manzara inanılmaz güzel.

İstediğim bir manzara inanılmaz güzel.
Stadyumların coşkusu güzel ama benim için sakin bir yaşam öncelikli. Bebeklerim olacak ve onların huzur içinde büyümesini isterim. Bu yüzden stadyum yanında bir ev fikri bana pek uygun değil. 😊
Tebrik ederim umarım bebeklerinizle huzurlu ve sağlıklı bir ömür geçirirsiniz. 🌸🤍
Teşekkür ederim, amin💜🙏
🌸🤍
Ben huzur ve sükûnete ihtiyaç duyarım. Ayrıca maçları evden izleyen kişi stadyuma vergi ödemeli sdfsdfdf 😅
Bu fırsatçılık bana tanıdık geldi haffds
Eski bursa stadında stadın hemen yanında kaçak 27 katlı bir bina vardı, kaçak olduğu için yıkım kararı vardı , içinde kimse yoktu. Oraya girip maçları izlerdik
Oooo bu harikaymış
hahahahsga
Ben galiba isterdim. Ama tuttuğum ve sevdiğim takımın olması şartıyla olurdu. Bazen insanların bağırışları stadyumun sesleri benim için heyecan verici olurdu.
Futbol evrensel o yüzden hiç fark etmezdi benim için. Meksika Ligi de olurdu benim için keyif almak yeterli.
Böyle bir manzara inanılmaz bir deneyim olurdu! 💚 Benim gibi bir spor aşığı için evden maçı izlerken atmosferi yakından hissetmek bayağı cezbedici. Ama taraftarların coşkusu ve maç günü trafiği biraz zorlayıcı olabilir. Yine de stadyuma bakan bir evde yaşamak çok heyecan verici olurdu! ⚽ Sence de bir futbolsever için bu durum başka bir seviyeye geçmek değil mi? Topun sahadaki hareketini her an böyle canlı görmek tarifsiz bir his olur. 🏟️
Cevap
35Cevap
istemem kafam kaldırmaz gürültüyü
hayir istemem cok ses olur bebek olduktan sonra bebegim onlarin sesine uyanir ayrica ben onlari izlerken kocam kiskanclik krizlerine girebilir pofudugumu uzemem
Çok duygusal ve minnoşsun :)
Ay canım 🤍🌿😻
Var zaten anfield stadyumunun yanında oturuyorum ne zaman liverpoolun maçı olsa sanki savaş varmış gibi bi hazırlık. Taşınacam bu lanet olası yerden
Tecrübe etmek isterdim.
İş yerinden çıkıp evine gelmişsin. Uyuman lazım. Ama stat da maç var. Sesten uyuyamıyorsun.
Sen ne düşünürdün? :)
Oturur izlerdim :)
uykusuzluk bağırış çağırış? bırakın trübünlere oynamayı.. Hepiniz takipçi peşindesiniz!
Böyle çok rahatım bırakın stadyumu tuttuğum takımın maçlarını en iyi yerden ömür boyu bedava izleyeceksin deseler bile yokum
O kadar gereksiz mi diyorsunuz.
Futbol vs ile çok ilgili değilim o yüzden benimki off road olacak
hayır napıyım stadyumu be. Deniz manzarası olsun isterdim
Herkesin içini açan manzara farklıdır.
Beşiktaş stadının yanında olacaksa olsun yoksa kalsın
Şart diyorusunuz
Beşiktaş kırmızı çizgimiz 😅
Herkesin gönlünde olan kırmızı çizgisi :D
Sizin de mi Beşiktaş 😀
Galatasaray :)
Olmadı şimdi ama farklı olmasa rekabet olmaz 😀
Ablamın evi stadyum yanı ama görmüyor içerisinş
Hangi stadyum
Adana
Güzel ☺️
istemezdim. tüm yollar parkhane olur. polis gürültüsü olur. araca vurabilirler. trafik olusur. mac sesinden pek rahatsız olmam sanırım. neticede aksam saatinde.
Futbol ile alakam yok o yüzden hayır istemem ve çok ses gürültü gelir doğru düzgün uyku bile uyuyamam
Hayır istemezdim, gürültü içinde yaşamak bana göre değil
Hiç istemem. Gürültü, maç günleri trafik filan. Gereksiz ve anlamsız
İstemezdim sakin sessiz bir yerde olması daha iyi olurdu
hayır. dışarıdan gelen sesin ev içinde olması kişiye kendini yorgun hissettirir
Hayır istemezdim her zaman o gürültü o ses çekilmez bence
Hayır çok gürültü gelir tuttuğum takım dışında maç izlemem ha eğer ki stad tuttuğum takımın stadıysa ne ala dünyalar benim olurdu sjsjsja
Futbol evrenseldir efendim :)
Seçici olmakta bir tercih tabi ki
Her maç demeyelim de vakit bulabildiğim diyelim. Takip ettiğim en ilginç lig sanırım Meksika ligi, Liga Mix sanırım.
2017 yılında Kasım ayı olması lazım izleyecek bir şey ararken Atlas takımının maçına denk geldim. Takımın kalecisi Oscar Ustari kale vuruşu ile oyunu başlatacağı sırada diz kapağı çıkmıştı. Çok iyi bir lig değil ama öyle takip ediyorum.
Premier Lig maçı var şu an izleyebilirsiniz :)
Sağlık yerinize izliyorum şu an :(
:Dhahah
Futbolla alakam olmadığı için ben istemezdim
Haklısınız seyir zevki de önemli.
iyi olurdu ama imkansız gibi şuanda. canlifutbolaz. com den izliyorum maçları.
Sesten duramaz insan, futbol sevseydim bir ihtimal. 😄
Hayır maçlarla aram yoktur
Kim istemezki düşüncesi bile harika
istemem deniz manzaralı isterdim
O sesi ben çekemem istemem
futbol seven kadin itici gelir bana
Hayır istemezdim
Güzel olur çay keyfi ve canlı mac
eski antalya mı burası
Bunu espri olarak algılıyorum hahsjs
Evet guzel olurdu
İsteyen sahip olur umarım :)
Öyle zaten 😂
Nerede?
Anlıyorum
Futboldan hiç haz etmiyorum. :):
Zevkk
Tartışılmaz.
Elbette net.
fark etmez bana
🌿🌸
Çok isterdim
İsteyene nasip olsun o halde
Hemde cokk isterdim hayali bile mükemmel
Kesinlikle
Nerede bizde o şans shfgfgf
futbol ile aram yok istemem.
Bu kesinlikle size göre bir seçim olmazmış.
böyle bir evim olsa kiralardım bir fanatiğe :D
Taliplisi olabilirdim :D
:D çok para isterim.
O konumda muhakkak istenirdi zaten :D
🤣 aynen
Asla sesten nefret ederim
Peki ya futbol?
İnanılmaz bana terapi gibi gelir
Hayır sanırım
Bir şans vermekte fayda var.
Hiç size uygun bir tercih değil o vakit.
O kadar küfre katlanamam
İlginç bir yaklaşım :D
Yanlış mı
Olumsuzluklara çok takılmamak gerektiğini düşünüyorum. Tecrübe etmiş birisi olarak söylüyorum stadyumlarda atmosfer çok farklı oluyor.
Farklı ve hatta muhteşem ama kavga gürültü çok
Asla no oyle hep cok ses olurdu
Galatasaray stadı olabilir
Ne iyi olurdu be
Keşke. :)
İstemem gürültü olur
asla
İstemezdim
Ben istemezdim
isterdim
Hayir
Hayır asla
yok hayır
İngiltere'de olacaksa olabilir.
Sesten durulmaz ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?