Flortum dün akşam öyle dedi 5,6 saat boyunca yazmadı, ben mi çok safım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Yapılır. Gittikleri anda direkt maç yapmıyorlar. Hazırlık, oynaması, maç sonrası kritik, duş, dinlenme, kaybeden tarafın bir şey ısmarlaması derken en az 3-4 saat geçer. Yani bu kadar saat yazmaması çok normal altında hemen bir şey aramamak lazım.
010 Yorumla
Soran1 yıl7 buçuk gece 12 buçuk cidden 1 dk vakti yok mu
Soran1 yılHikayeme bakarken zamanı vardı evet
- 1 yıl
Seni merak etmiştir bakmıştır ne var. Birine yazarken önce bir soyleyeceklerini toparlarsin. Rasgele yazmazsin. Aslında düşünerek yazmak istiyorsa değer veriyor demektir..
- 1 yıl
Ya çocuk sevgilin ya da nişanlın değil daha tanıma aşamasında bu kadar üzerine düşülmez, her attığı adım haber verilmez. Çok merak ettiysen sen yazsaydın her şeyi karşı taraftan beklemeyin. Bende bazen mesajlara cevap vermiyorum ama attığı durumları izliyorum. O an ne yazacağımı bilmiyorum veyahut canım yazmak istemiyor. Mesaja anında cevap verme zorunluluğumuz yok.
Soran1 yılCanım tek mesele oda değil, adam diyor ki ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası, buda bana göre ters ilerletsek bile bu konuda sorun yaşarız.
- 1 yıl
E yani o zaman niyeti belli. Söylemiş de zaten
En İyi Cevaplar
1 yılKesinlikle cepte tutuyor. Eğer seni önemsese 2 dk ayırıp yazar ya da uzun sürecekse bunu belirtir seni merak içinde bırakmaz boşuna olumlu düşünüp kendinizi kandırmayın zamanında bende inanıyordum böyle şeylere sonra üzülen hep ben oldum. Ve seven erkeğin ilaki yazdını haber verdiğini de gördüm eğer 12 kadar yazmıyorsa 1 dk ayırıp sende sabaha kadar msjına bakma uyumuşum de o ne yapıyorsa sende aynısnı yap 12 yazdığında sen hiçbir şey olmamış gibi davranırsan cepte olursun
05 Yorumla
Soran1 yılBana hastasn tedavi ol diyen var sen adamı kısıtlıyorsn diyolar ne alakası var ben tek kelime bile etmedim 1e geliyodu yazmış ben uyumustm iyi geceler demiş bide hani üzgünüm yazamadim fırsatım olmadı gbi yok bak sabah sordum dedim dün yoktun bana verdigi cevap şu ( Dün akşam dedim ya halısaha vardı öyle erken gittim gelir gelmezde bayılmışım) dedi bende daha cevap vermedim 8 saat oldu hiç demedi nerdesin diye
- 1 yıl
Yol ver bundan olmaz 8 saat mesaj bakmayınca insan mrk eder bak çoçuğun tepkisi bile yok. Maçtan gelince bayılmışım diyişide yalan o kadar yorgun olsa iyi geceler yazamaz o saate yazmanın bi anlamı yok sizin de dediğiniz gibi insan özür diler ne bileyim bişeyleri açıklar kaybetmekten korkar bak sana çoçuk rahat hiçbir şey olmamış gibi davranıyor bakma mesajına yazıcak mı dene niye bakmıyorsun falan derse hastaydım falan dersin tepkisi ne olucak ölç ama bundan olmaz bence hiç vakit kaybetme bununla
Soran1 yılCok tatlısın teşekkür ederim beni anladığın için 😊4 5 gündür tanışıyoruz aslinda bide biz fikir ayrılığı yaşadık Ľiɓidøm çok yüksek dedi şimdiden haberin olsun, Bide dedi ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası
Bunlar bana ters bisi ama bundan dolayida istemiyorum , Ben de dedim ki ben teması doğru bulmuyorum bu konuda fikir ayrılığı yaşadık o yüzden de konuşmayı kesmek istedim- 1 yıl
Ben teşekkür ederim. Ztn öyle şeyler dediyse tek konuştuğu siz değilsinizdir ilaki başkaları da vardır. Konuşmayı keserek en doğrusunu yapmışsın. Hep daha iyileri vardır ondan böyle vibe veren erkeklerle uğraşmaya değmez sinyali aldın an kaç
Soran1 yılBende aynı şeyi düşünüyorum canım benim 🩷ama bir noktada kendimi durduruyorm mesela bununla konuşmayı kestim başka biri ile konuşmaya başlayamıyorum hem yanlış anlaşılmaktan korkuyorum hemde korkuyorum ya yine yanlış insan çıkarsa diye
Şu sıralar erkeklerdeki yeni moda da bu. Umursamazlık. Ortasını bulamadılar bir türlü ya abazanlar ya ilgisiz…
Yorumlarından gördüğüm kadarıyla onunla genel olarak uyuşmuyorsunuz. Daha fazla zaman harcama yolla onu.02 Yorumla
Soran1 yılGerçekten ben mi abartıyorum?
u 1 yılSaat 9 da halı sahamız varsa biz en erken 7.30 da gidip hazırlanma ve ısınma yapıyoruz
işin ucuna tatlı varsa 8de maç biter, duşlar alınır tatlılar yenir çay kahve faslı en az 3 saat
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
77
Cevap
86Cevap
1 yılMahalle maçları hava şartlarına göre belirlenemez genellikle soğuk havalarda da maç yapılabilir. Henüz flört aşamasında olan birbirlerini tanımaya çalışan insanlar için beş altı saat yazmamak sorun oluşturabilecek bir ara değil esasen. Sevgili aşamasında insan sevgilisinden daha sık haber almak isteyebilir ama flört dönemi çok fazla adım adım haber verilmesi şart değildir. Mahalle maçını tribünden izlemeyi önermek güzel bir öneri olabilir, flörtünüze moral destek verebilirsiniz, ona sevginizi göstermek için güzel bir fırsat olabilir maçta yanında olmak.
20 Yorumla
1 yılBazen yeri geliyor 3-4 saat telefonu elime alamayıp yazı yazamıyorum ve sevgilim olmamasına rağmen kız arkadaşlarım trip atıyor ya arkadaş yazmak zorunda değil flört de olsa sevgili de olsa yazmak zorunda değil adam arkadaşlarıyla sohbet ederken durmadan senle mi yazışsın kız milleti arkadaşlarımlayım sonra yazayim desen arkadaşların benden daha önemli mi diye trip atar. Adam belki bunları yapcağını düşündüğünden en iyisi hiç yazmayim felan demiştir.
(Dipnot;erkek olduğum için erkekleri savunmuyorum ama tecrübe ettiğim için ve daha kötüsünü yaşadığım için savundum yoksa erkeğin %100 haklılık oranına sahip değil)
(2. Dipnot;Ayrıca daha flört aşamasındasınız evlilik durumunu geçtim daha sevgili bile değilsiniz bunda erkeğin yazmamasında bir suç yok ve bu arada ben hiçbir kızın anında mesaj attığına hiç denk gelmedim en az 1 saat sonra cevap yazarlar erkekler genelde anında cevap verir)
24 Yorumla
Soran1 yılBana abartıyorsun diyenler oldu, ben demiyorum zaten dakika başı yazsin hic mi merak etmedi yani hadi her şeyi geçtim gece yazmış sadece iyi geceler. Diyebilirdi yazamadim kusura bakma vs gibi. Benim ona yazmamamın sebebi kırılmıstim hesabına kız eklemisti ben erkek eklemediğim benim Ona duyduğum saygıyı bana duymadı yani , ikinci olarak bana dedi bn öpüşme ve dokunma isterim açıkçası buda bna çok ters birazda uzak durmamın sebebide bu oldu
- 1 yıl
Bir erkek olarak açık söyleyim sana senin iyiliğin için bunları isteyen erkeğin amacı seni kullanmaktır daha kötüsü duygularına yazık eder bu şahsın ciddi bir niyeti yok. Empati sahibi birisiyim ve bir kıza bunları söyleyen erkek en başta güvende kızdan eksi not alır. Anlayacağın kendi iyiliğin için uzak dur daha fazla bağlanmadan. Zararın en kârlısı başlamadan bitirmektir.
Soran1 yılİşte ben kendim sordum evlenmeden cinsellige ne diyorsn vs fikrini öğrenmek için, bana bunu dedi sınırlar içinde öpüşmek dokunmak olur bende isterim açıkçası dedi , bende bana uygun değil dedim
- 1 yıl
Evlenmeden önce yapılmaması gereken şeyler zaten bunlar ara açmak ya da ilişkiye karışmak gibi bir huyum yoktur ama arkadaşınızın niyeti pek iyi değil düşünün taşının ona göre hareket edin bu kişiye fazla bağlanmadan kendinize daha uygun fikirlere sahip birini bulabilirsiniz
Gizli Üye(25-29)1 yılİntden tanıştığınız erkeklere inanmayın çoğu yalan konusuyor zaten ilk günden iltifatlarla sizi düşürüp sonraki günlerde ben bir şekilde bunu nasıl elde ederim derdine düşüyorlar, ilk baştan söyleseler ben takilmalik birilerini arıyorum diye yallah denir ama işte oyun oynuyorlar güya kafalarına göre , çoğunun zaten en az on tane kıza yazdığı da aşikar yol verdiysen iyi yapmışsın sosyal medyadan Cook nadir öyle düzgün birini bulan , bunların manipülasyonu taktiği bitmez herkese kendi gibi bir denk gelsin inşallah.
27 Yorumla- 1 yıl
Evet çok doğru internetten tanisilmaz amaçları farklı oluyo bide
Soran1 yılBana abartıyorsun diyenler oldu, ben demiyorum zaten dakika başı yazsin hic mi merak etmedi yani hadi her şeyi geçtim gece yazmış sadece iyi geceler. Diyebilirdi yazamadim kusura bakma vs gibi. Benim ona yazmamamın sebebi kırılmıstim hesabına kız eklemisti ben erkek eklemediğim benim Ona duyduğum saygıyı bana duymadı yani , ikinci olarak bana dedi bn öpüşme ve dokunma isterim açıkçası buda bna çok ters birazda uzak durmamın sebebide bu oldu
- 1 yıl
Amacı farklı işte sen cizgini çekmişsin helal olsun ama o fırlama olduğu için sana dokunamicsgini anladığı için kızları ekliyor işte zaten emin ol kızlarla takiplesenden hayır gelmez gotu başı ayrı oynar bırak ayrıl psikolojini bozarsin böyle devam ederse kendimden biliyorum da söylüyorum ayrıl fayda gelmez ondan
- 1 yıl
Onun amacı cinsellik zaten belli çoğu erkek aynı emin ol cinsellik peşinde aşkın peşinde değiller yani seviyorum canım cicim derler ama sırf karşısındaki insanı kandırmak için kullanmak için sevgilim aşkım diyorlar çoğu ilişki böyle ama saf ergen kullanilmaya uygun kızlar iki güler yüze kendini teslim ettiği için ilişkilerine devam ediyorlar yani evleniceklerinden değil sırf cinsellik
Cevap sahibi1 yıl@Opucukopucj Maalesef hemen güvenmemek lazım bir kaç kez buluşmadan iyice tanımadan anlaşılmaz bunlar da uyanık olalım
- 1 yıl
Evet kesinlikle uyanık olmak lazım
Soran1 yılTeşekkür ederimmmm, konuşmayı kestim zaten
Bunda ne gariplik var. Birbirinize neden izin vermiyorsunuz. İlişkiler neden yürümüyor sizce. Mesela bende birazdan koşuya çıkacağım be antrenman yapacağım. Bir ilişkim yok ama o zaman diliminde önemli değil ise telefonu bile açmam. İlişkilerde kendi zaman dilimleriniz olmalı. Zamanla özlem olmalı. Ne öyle sürekli mırç mırç. Emin olun ilişkilerin çoğu başlarda yıpranıp gidiyor
23 Yorumla
Soran1 yılAbi ben demiyorum Dakika başı yazsın 5-6 saat içerisinde diyebilir kusura bakma yazamıyorum edemiyorum müsait değilim diye ya Hadi eve geldi İyi geceler direkt yazmış Onun yerine kusura bakma yazamadım vakit ayıramadım ya da müsait değildim telafi edeceğim diyebilirdi
Soran1 yılValla zaten Konuşmaya bıraktım
1 yıl1 saat öncesi hazırlık 1 saat maç 1 saat sonrası duş falan derken 1 saatte maç sonrası kritik derken aslında çok normal hatta bazen tatlısına falan yapılır daha da uzun sürebilir 3/4 saat çok uzun bir süre değil flört için 1 gün yazmasa bile sorun yapmayın çok geriliyor insan
111 Yorumla
Soran1 yıl7 buçuk gbi konuşma kesildi 1 e yakın yazdı kim kimi kandırıyor
- 1 yıl
Normal çok normal sevgi bağ yoksa o anlarda akla gelmez eve geçince yazarsın
Soran1 yılKonuşmayı kestim
Soran1 yılYapcak bisi yoo
Soran1 yılKkkk
Soran1 yılĽiɓidøm çok yüksel dedi şimdiden haberin olsun, amaç ne? Bide dedi ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası
Bunlar bana ters bisi ama bundan dolayida istemiyorum
Soran1 yılMaalesef ki sevgiyi bedende ariyolar çok üzücü
1 yılFlört adı üstünde gerçekten bu dönemde kendini tek flört mu saniyorsn belki manitsasi vardır benim şahsen flörtüm sevgilimm yok ama çevreme bakınca 1 flörtü olan yok herkes konuşunca 5 6 tane birden yürütüyor
22 Yorumla
Soran1 yılTek benimle konusmuyo yani
- 1 yıl
Valla korkulur şimdiki insanlardan her şey olabilir belki de manitasi vardır ekstra flortler
Gizli Üye(18-24)1 yılBenimkide aynı seninkinin cümlelerini kurmuştu libidom yüksek haberin olsun vs ve bu yüzden de ayrıldık zaten sen hiç başlamadan bitir kuzu
Ayrıca her gün 7 24 yazabiliyor bu erkekler işlerine geldiği zaman
ama işlerine gelmiyorsa kırk tane bahane sallarlar
05 Yorumla
Soran1 yılHala beni suçlayan manyak tedavi ol diyen var sen kisitliyorsn falan cümleler kuruyorlar, Ya Allah aşkına mesaj yazmaz 10 sn diyebilir ben burdaym haberin olsn yazamıyorum al bu işte
Cevap sahibi1 yılevet evet dikkat et zaten bu herifler insanı çok manipule eder suçu sana atar göz göre göre yalan söylerler. o senin peşinden koşsun koşmuyorsa da zaten bu iş olmaz. dil dökmeyen erkekten hayır gelmez gerçekten istediklerinde o kadar tatlı dilli oluyorlar ki yani. ama istediği şeyi vermezsen böyle kaçarlar. temasa karşı olumsuz baktığın için uzaklaşmış
Soran1 yılCok haklısın, mesela bugün 8 saattir cevap vermiyorum ona hiç demedi sen nerdesn diye
Cevap sahibi1 yıliyi yapmışsın yazma o da yazmıyorsa herkes kendı yoluna gule gule gitsin
Soran1 yılZaten çok fazla konuşmadım canım bak 8 9 saattir cevap vermiyorum ona bir kere bir de yazmadı Sen neredesin diye
1 yılKanka bunları at cebe hiç fark etmemiş gibi yap beklemediği bir an kaybol ortadan bu yöntemle kaç erkoyu delirtip bana küfür edip engeller seviyesine getirdim biliyor musun egolarında yakıyom hepsini zkshapwhwqowh
14 Yorumla- 1 yıl
Ahahaha
Soran1 yıl6,7 saattir cevap vermiyorm da hiç yazmadi 😅
1 yılmaçtan sonra arkadaşlarıyla eğlenmiş olabilir normal bir şey bu, eğer eğlendiyse bile haber versin diye düşünüyorsan da ertesi gün sabah sor dün neler yaptın diye açıklama yaparsa keşke bir mesaj atıp haber verseydin falan dersin
07 Yorumla
Soran1 yılVerdiği cevap şu;
Dün akşam dedim ya halısaha vardı öyle erken gittim Gelir gelmezde bayılmışım.
- 1 yıl
kaçta geldin de, rahatsız etmeden sormaya çalış
Soran1 yılAskm 1e geliyodu yazmış bana iyi geceler diye ben ztn uyumustm
- 1 yıl
açıklama yapmaması hoş değil
Soran1 yılİşte diyebilirdi yazamadim kusura bakma falan , dün hesabına kızda eklemiş ztn
- 1 yıl
göreceğini bilerek yapması seni ve vereceğin tepkiyi umursamadığı anlamına geliyor, o yüzden yapacağın en iyi şey ona hak ettiği o şeyi söylemeden açıklama yapmadan onunla iletişimini kesmek
Soran1 yılDedim yazamamn şaşırttı dedi , demiştim sana hali saha maçım vardır diye bende daha cvp vermedim
1 yılBilader bak Allah bilir herif senin arkandan neler çeviriyor ama önemli olan şey bundan ders alman çünkü flört haramdır Allah şüphesiz sana ders olsun diye göndermiştir artık ayağını denk al terbiyeni takın flörte mlörte girişme bir daha olmaz diyorum iyi forumlar
04 Yorumla
Soran1 yılİyide birini nasıl tanımamız gerekiyor?
- 1 yıl
Normalde anne babanın ayarlaması gerekir kaç sene büyütmüşler şahsın hakkında iyi seçim yapma yetisine sahiplerdir diye varsayılır iyi forumlar
Soran1 yılYani bizimkiler hiç gelip demedi sana uygun bir eş bulalım diye bende kizim diyemem ayip, zaten bizim ailede görücü yok herkes kendi sevdiği ile evlendi
- 1 yıl
Nazikçe yaklaş sizinkilere de ki ben bulamıyorum ayrıca İslam şartlarına göre de sizin bulmanız gerekiyor zaten bana bir oğlan bulurmusunuz anlayışlı davranacaklarını umuyorum iyi forumlar
Halı saha maçını bırak normal bir futbol maçına girip çıkmak bile o kadar sürmüyor, Allah bilir ne cevizler kırdı.
12 Yorumla
Soran1 yılSordum verdigi cvp su ;
Dün akşam dedim ya halısaha vardı öyle erken gittim elir gelmezde bayılmışım
1 yılYahu sen kızların yorumlarına bakma onlar mutlu evliliği bile onlara gore bir tane yanlış gördükleri hareketi dahi ayırtir kocadan seni
16 Yorumla
Soran1 yıl4 5 gündür tanışıyoruz çok sakin biri ben konuşmazsam asla konusmaz , bide biz fikir ayrılığı yaşadık Ľiɓidøm çok yüksek dedi şimdiden haberin olsun, amaç ne? Bide dedi ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası
Ben de dedim ki ben teması doğru bulmuyorum bu konuda fikir ayrılığı yaşadık o yüzden de konuşmayı kesmek istedim- 1 yıl
Cocuk sana ciddi ilişki gözüyle bakmıyor seninle cinsel amaç uğruna takılmak istiyor. Dikkat alirsin almazsin ama kesin bilgidir.
Soran1 yılBende o yüzden konuşmayı kesmek istedim...
- 1 yıl
Iyi yaptın
Soran1 yıl😢😢
- 1 yıl
Sakin ol şampiyon daha görecek gezecek yaşayacak çok şeylerin var hayat devam ediyor tadını çıkar 😉
Fotoğraf isteseydin her molada bı mesaj atamayadami vakti yok ya da ne bilim hicmi dinlenmemis lavaboya gitmemiş o saate kadar
15 Yorumla
Soran1 yılİstemedim çünkü konuşmadım hiç uyumuşum direk
Soran1 yılKonuşmayı kestim valla , fakemden denedim hemen ekledi kizi
- Spor konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBenim eski sevgilimdi gün içinde bana yazmıyordu bazen 10 saat geçiyordu 12 saat geçiyordu Sonuç olarak ayrıldık sizde de yakında böyle ufukla bir ayrılık görünüyor ksjs
00 Yorumla
1 yılMaç yapmaya gitse bile 5 u saat boyunca ful top kovalmadı ya bahane üretmiş acık acık bu kadar iyi niyetli olmayın yemeyin bunları 🥰🥰🙌🫶💖
04 Yorumla
Soran1 yılHala beni suçlayan manyak tedavi ol diyen var sen kisitliyorsn falan cümleler kuruyorlar, Ya Allah aşkına mesaj yazmaz 10 sn diyebilir ben burdaym haberin olsn yazamıyorum al bu işte
- 1 yıl
Ahahahahha harbiden o sahıs m@lmış
Soran1 yıl4 5 gündür tanışıyoruz çok sakin biri ben konuşmazsam asla konusmaz , bide biz fikir ayrılığı yaşadık Ľiɓidøm çok yüksek dedi şimdiden haberin olsun, amaç ne? Bide dedi ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası
Ben de dedim ki ben teması doğru bulmuyorum bu konuda fikir ayrılığı yaşadık o yüzden de konuşmayı kesmek istedim- 1 yıl
Başdan söylemesi yalniş olmuş, zamanla zaten birbirinize alıştıkça olacak şeyleri söylemesi amacını belli etme olmaz ondan
Ya yapan yapıyor kuruntu yapma eğer suphelenecegin başka şey yoksa
16 Yorumla- 1 yıl
maç yapılıyor doğru ama 5 6 saat yazmaması çok şüpheli. maç bir saat sürüyor hadi gidip gelmeside 1 saat bu hiç eline telefonu almıyormu
Soran1 yılGüven meselesi kalmadı, ben onunla konuştuğumdan beri 1 kişiyi bile eklemedim ama fakemden denedim hemen geri takip yaptı sonra ben mesaj attm fakemden bir konuda tartistik şimdi de diyo sen kimsin tanımaya çalışıyor
- 1 yıl
İşin zor
Soran1 yılİsim zor değil konuşmayı kestim yoluna baksın bu
- 1 yıl
öyle yapmış zaten
Yani evet oynanıyor o kadar sürebilir fakat o ara da dahi yazabilir gerçekten bağı sevgisi olan insan.
00 Yorumla- Spor konusunda 302 cevap paylaştı.
1 yılYazmak isteyenin iki eli kanda bile olsa yazar, boşuna kendimizi kandırmayalım.
01 Yorumla
Soran1 yılBana abartıyorsun diyenler oldu, ben demiyorum zaten dakika başı yazsin hic mi merak etmedi yani hadi her şeyi geçtim gece yazmış sadece iyi geceler. Diyebilirdi yazamadim kusura bakma vs gibi. Benim ona yazmamamın sebebi kırılmıstim hesabına kız eklemisti ben erkek eklemediğim benim Ona duyduğum saygıyı bana duymadı yani , ikinci olarak bana dedi bn öpüşme ve dokunma isterim açıkçası buda bna çok ters birazda uzak durmamın sebebide bu oldu
Şöyle yorumluyorum sana duygusal olarak bağlanmış ve ilişkimiz muhtemelen yeni veya ilk başlarda diycektim flört demişsin zaten ee normal
00 Yorumla
1 yılkandırmış. sana yazamayacağı süre maksimum 1 buçuk saat
02 Yorumla
Soran1 yılKandırmış ne yapmış olabilir ki
- 1 yıl
sence?
1 yılBiz bazı kesim erkekler her şeyi yapıyorlar hele konu halı saha maçı denilince sular seller akmıyor duruyor.
00 Yorumla
1 yılSeni güzel keklemis kız arkadaşıyla fan fino fon
02 Yorumla
Soran1 yılDaha neler ya
- 1 yıl
Erkekler böyle
1 yıl5-6 saat maç yapmıştır ama halı sahada değil.
😀04 Yorumla
Soran1 yıl4 5 gündür tanışıyoruz çok sakin biri ben konuşmazsam asla konusmaz , bide biz fikir ayrılığı yaşadık Ľiɓidøm çok yüksek dedi şimdiden haberin olsun, amaç ne? Bide dedi ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası
Ben de dedim ki ben teması doğru bulmuyorum bu konuda fikir ayrılığı yaşadık o yüzden de konuşmayı kesmek istedim- 1 yıl
E ne güzel işte. Sen konuşmayı kesmek istemişsin.
Fikir ayrılığımızda var diyorsun. oculta “maçtayım” deyip 5-6 saat yazmamış.
Geç bu çocuk sayfasını.
Bak yemi sayfaya.
Soran1 yılBunu derken saydı duyarım dedi bana. Ama ben biliyorum bu kdr libidom yüksek haberin olsn şimdiden diyen bir adam dayanmaz
- 1 yıl
Ya nasip.
Bekle bakalım.
😀
Bu havada maç yapılır da yazmak isteyen yaziyor 5/6 saat yokluk bilinçli Bi mesafe koymak bence
02 Yorumla
Soran1 yıl4 5 gündür tanışıyoruz çok sakin biri ben konuşmazsam asla konusmaz , bide biz fikir ayrılığı yaşadık Ľiɓidøm çok yüksek dedi şimdiden haberin olsun, amaç ne? Bide dedi ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası
Ben de dedim ki ben teması doğru bulmuyorum bu konuda fikir ayrılığı yaşadık o yüzden de konuşmayı kesmek istedim- 1 yıl
Yani demek istiyor dokunucam sen vermezsen başkasını bulucam.. Bunu demiş baya seven adam sabreder evli değilsiniz bisey değilsiniz sal gitsin.. alacağını alır sonra daha çok soğuk ve umursamaz davranır seven sevdiğini böyle ikilemde bırakmaz. Çoğu erkek sadece bunu istiyor artık tek amaçları bu.. uzak dur bence
Maç kapalı bir halı sahada olabilir; şömine önünde falan 😂
010 Yorumla
Soran1 yıl4 5 gündür tanışıyoruz çok sakin biri ben konuşmazsam asla konusmaz , bide biz fikir ayrılığı yaşadık Ľiɓidøm çok yüksek dedi şimdiden haberin olsun, amaç ne? Bide dedi ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası
Ben de dedim ki ben teması doğru bulmuyorum bu konuda fikir ayrılığı yaşadık o yüzden de konuşmayı kesmek istedim
Soran1 yılYani bana hicbisi sormuyor direk napiyosn nediyson falan filan tek cümleler kullsniyo
Soran1 yıl29 yaşında.
Ama ben istemiyorum evlenmeden doğru bulmuyorum o ise dokunmayi ve öpmeyi normal bulup istiyor devam etsek ileride ztn sorun çıkacaktı bu konu yüzünden
Soran1 yılBenim amacım ciddi birini bulup ilerletmeden evlenmek ama görüyorum ki hepsinin amacı cinsellik çok üzücü
Soran1 yılBu ten uyumu dedikleri şeyi yeni bu nesl çıkardı eskiler annelerimiz babalarımız anlatırken birbimizi gördük tamam dedik derler ama şimdikiler sanki çok normalmiş gbi ten tene degdirip öyle evleniyorlar peki hiç diyoalr mi saygisi sevgisini sadakati var mı? Kavgalarda aç günlerimizde beni nasıl karsilayacak aileme karşı nasıl bir insan olacak diye yookk varsa yoksa cinsellik
Flörtüm maç yapacağız deyip 5-6 saat yazmadı. Bu soğukta halı saha maçı yapılır mı?
03 Yorumla- 1 yıl
Halı saha maçları genellikle soğuk havalarda da yapılabilir, ancak bu tür bir ortamda rahat etmek biraz zor olabilir. Eğer hava gerçekten soğuksa, maç öncesinde iyi giyinmek, ısınmak ve sonrasında hemen bir şeyler içmek iyi olur. Flörtünün maç yapacağına dair verdiği bilgi de biraz belirsiz kalmış olabilir; belki de koşullar uygun olmadığından dolayı yazmayı unuttu ya da geç kaldı. Onunla durumu netleştirip, sonra nasıl bir plan yapacağınızı konuşmak daha iyi olabilir.
Soran1 yılKonuşmayı kestim
Spor kış ayında sadece salonda keyıflı olur. Dışarıda yağmur soğuk halı sahaya çıkmak delilik
00 Yorumla
1 yılYa onlar oynarken terliyor vücut ısısı adrenalin derken
02 Yorumla
Soran1 yılYuhhh 1e kdr napti
- 1 yıl
9 da çıksa gitmesi oynaması arkadaşlarla ile konuşma oturması kalkması 3 4 saat. Eve geldi biraz dinlendi yemek yese duş alsa tv veya dizi izlese tam saati.
1 yıl
Yapılır. Ama maç bittikten sonra sonra cevap yazabilirdi. 5,6 saat oynamıyorlar sonuçta01 Yorumla
Soran1 yıl1e geliyodu yazmış bende uyuyordm
1 yılHali saha dedigin 1 saattir 5 6 saat yalanini yemissen safsin
045 Yorumla
Soran1 yılSadece halisaha maçım var dedi o kdr 1e geliyordu yazdı iyi geceler demiş
- 1 yıl
Neyse sana veridigi deger attigi yalandan belli. eger "evet ben çöpüm. Degersiz bir varligim" diyosan flortunle devam et
Soran1 yılAbartmıyor musunuz
- 1 yıl
Abartmak mi? Sanirim dedigim cumleyi benimsemissin. Degersiz ve çöpsjn. Adam hali sahaya deyip aksam 7 de ortadan kaybolup gece 1 de yaziyor. Ve abartan benmi oluyom. Adam seni saf salaak yerine koymus. O sure zarfinda baskasiyla zaman gecirmis. Seni cop yerine koymus. Abartan benim. Yani. Sen kendine verdigin bu degerle. Daha cokk kenara atilirsin. Unutma insanlar senin degerini belirlemez. Sen kendi degerini belirlersin. Seninde kendine verdigin deger ortada. Bir kiz beni 6 saat basindan savicak. Ve bende bu kiza deger vermeye devam edicem. O kadar ezik degilim. Yalan kirmizi cizgimdir. Iliskide taraflardan biri yalana bas vuruyorsa benim icin bitmistir.
Soran1 yılBakın bu kdr detaya girsek ztn işin içinden çıkamayız, elimizde kanıt yok bisi yok ben açık açık aldatıyor diyemem, 4,5 gündür tanışıyoruz ben Adama ne diyebilirim
- 1 yıl
Olum aldatiyor meselesini at bi kenara. bazi gercekler vardir degismez. Neticesinde bu adam daha ilk gunlerden sana hali saha deyip seni boyle basit bir yalan ile basindan atmis 6 saat. Karekterini nasil bir yalanci oldugunu koymus. Kanita gerek mi var. Bu yuzden karekterli birini istiyorsan hayatinda yalan kirmizi cizgin olmali.
Soran1 yılEn son emoji attık bende görüldü attım saat 7 gibiydi bende saat geçti ben uyumuşum sabah kalktım baktım 1 e geliyordu iyi geceler yazmış, Şöyle düşündüm Hani ben ona görüldü attığm için mi acaba Bana yazma gereksinimi duymadı diye
- 1 yıl
Deger veriyo olsa sana mactan sonra yazardi.
Soran1 yılCanım benim oda dicek ki , oda bana yazmadı hic aynı şeyi benim için düşünüyodur belki
- 1 yıl
Ya kizim anlama sorunu mu yasiyon. Adam sana mesaj mi atmisda sen goruldu atmissin. Adam hali sahaya gidiyom demis ve En son emojilesmissiniz. Mantiken maci bitince yazmasi gereken o. Yanlis anlama ama boyle emojime goruldu atti vs bunlar bile tstsiz seyler. Bir kiz buna takiliyosada sogurum. Kaldiki erkek buna takiliyosa agir gururlu bi yapisi vardir
- 1 yıl
Buda hep boyle aranizda sacma sapan kopukluklar yapar. Toksik iliski yaratir. burada yazmasi gereken o avel
Soran1 yılBi kızma bana ztn kafam karışık, bak adam dedi maçım var ondan sonrada bir iki kelime konuştuk yine ondan sonra emojilestik bende görüldü attım daha yazmadım yazmamamin sebebi hesabına kız eklemiş olmasıydı beni rahatsız etti. Neyse işte geceye kdr da yazmamış ztn bende uyumuşum şimdi soruyorum ona dün akşam yoktun diye "Dün akşam dedim ya halısaha vardı öyle erken gittim , Gelir gelmezde bayılmışım" cevabını verdi
- 1 yıl
https://voca.ro/1lFwFDaViWqo
Ne olur simdi anla beni 2 saat dil döktm
Soran1 yılTeşekkür ederim gerçekten. 🥺şimdi daha iyi anlıyorum galiba kabullenememismin sebebi yalnız kalma korkusu
- 1 yıl
https://voca.ro/18j7FQyqejFc
Al bunuda dinled3 hayatina ona gore yön ver
Soran1 yılAdamın ne kdr maaş aldığını bile bilmiyorum arabası ztn normal bi araba zengin arabası degl , ben öyle şeylere takılmam hatta boyu benden kısa bile tip olarak normal ben 175im o de 170 sen düşün sadece karı kız merakı olmasn yazmak için çaba versin, bide bana diyor ki benm libidom çok yüksek şimdiden haberin olsun, ben öpüşme ve dokunma isterim açıkçası bende dedim ben temas doğru bulmuyorum diye.
- 1 yıl
https://voca.ro/1hADagcJQwgv
Anla beni - 1 yıl
Flörtünüz normal biri değil umarım en kısa zamanda konuşmayı kesip engellersin amacı seni kullanmak çünkü
- 1 yıl
Hay allah senden razi olsun benim iki saattir su kiza anlatmaya calistigimi iki dk da anlamissin sesleri dinlemeden bile bravo.🙏🙏
- 1 yıl
Açık açık ortada maalesef ki kendini üzmesin bitirsin ilişkisini
Soran1 yılAnladım sizi. Teşekkür ederim konuşmayı kesiyorum.
Soran1 yılAma ne yazacağımı bilmiyorum
- 1 yıl
Sana güvenmiyorum bu ilişkinin devam edeceğini düşünmüyorum de net bir şekilde konuşmayı kes engellemeyi de unutma ulaşmasın hiç biyerden açık kapı bırakma
- 1 yıl
Bisi yazmana gerek yokki. Direk sil numarasıni vs engelle gitsin. Swn bunu konusturdukca bu zeytin yagi gib8 yste cikmaya calisir kendini sana masum gosterir. Aklini celer. Gerek yok boyle seylere adamin sana verdigi deger ortada. Konusulcak bisey yok
- 1 yıl
Hayir kizim bisi yazmasina gerek yok. Cunku erkekleri bilirim saf birini bulunca her turlu kafasina girip celerler. Bazi karektersizleri hic konusturmamak en iyisi. En azindan senin kafanda soru isareti birakamaz. Bak Şu an kafanda hersey net. Konusmak istemiyorsun. Lakin onu konusturursan eger bu sende soru isareti birakabilir. Direk silip her yerden engellemen en dogrusu
- 1 yıl
Valla haklısın ben de böyle yaz diyecektim de diyemedim
- 1 yıl
Niye diyemiyon demen lazim. Karektersizi konusturmamak lazim. Kendini aklamaya savunmaya baslicak. Buda kizin aklinda soru isareti birakicak. Yarin birgun kiz bosluga dusunce o ite yazabilir. O yuzden bisey demeden * etmek lazim karekteri bellim. Baksana yok libidom yuksek sevisirim dokunurum. Hayirdir ya. Bi bunlarmi erkek bi hunlarin mi libidosu yuksek. Bizde azginiz ama sevdigimize deger verdigimize asla oncelik olarak oyle yaklasmiyoruz
Soran1 yılNuamrasi falan yok istemişti vermedim erken diye Instagram üzerinden konuşuyoruz, cevap vermemek en iyisi anlasin ztn
Soran1 yılKeşke herkes senin gbi düşünse, sınır olur ama öpüşmek dokunmak isterim açıkçası dedi bende bana uygun degl dedim saygı duyarım dedi konuyu kapatlm kapattı hemen
- 1 yıl
Yok direk engelle nuluad haklı doğru diyor açık kapı bırakma
- 1 yıl
Yasini merak ettim senin sanirim cok kucuksun?
Soran1 yıl25im, küçüklükle alakası yok bazıları manyak tip çıkıyor engellersem inat eder başka yerden ulaşmaya çalışır rahatsız eder diye çekiniyorum
- 1 yıl
Bişey olmaz bak valla engelle artık yalvaricam sana en son. Sen şu an anlıyorum ilişki içindeyken birşeyleri görmek anlamak zor oluyo ama gerçekten doğru biri değil karşındaki seni kullanmak istiyo bu isteği normal değil buna izin verme sen yazmasan bile engellemedigin sürece bı kaç gün sonra bı ay sonra diyecek aa bu kız beni engellemedi demek ki yazmamdan rahatsız olmuyo bir deniyim şansımı diyecek yazacak belki aklına girmeye çalışacak her türlü net olduğunu göster ona engelle gitsin bu kadar düşünme
- 1 yıl
Ciktigi deligide tikarsin olur biter.😂😂😂
Soran1 yılKız ben amacını anladım zaten cidden anladım şu an konuşmuyorum zaten benim amacım bunu ona söyleyip öyle bitirmek
- 1 yıl
Gerek yok iste soylemeye ne gerek varki. Adamin sana olan saygisi tavri ortada neticesinde
Soran1 yılYardımcı olduğunuz için teşekkür ederim galiba konuşmasaydım ilerleyecektim
- 1 yıl
Rica ederiiizz sen yeter ki konuşma yeter o bizr
- 1 yıl
Destekleyin beniiii👏👏👏
- 1 yıl
Abla hayat erken yordu bizi hizli buyuduk be abla sjshshw
- 1 yıl
Sende hic 23 durmuyon 17 18 duruyon cok temiz rahat bir yasantin var sanirim. Hayat seni yormuyo el bebek gul bebek buyumussun galiba abla 😂😂😂
- 1 yıl
Bilmiyorum gerçekten 23 se yasin daha genc duruyosun. Tabiki herkesin hayati ne kadar rahatda olsa kendine gore zorluklari vardir. Ben isin espirisindeydim oyle
Erkeklerden bahsediyoruz maç deyince akan suları durdururlar 😅🤣
03 Yorumla
Soran1 yıl1e geliyodu yazmış bn uyumuşken direk iyi geceler demiş bide
Soran1 yılCok aldatıldım artık erkeklere güvenemiyorum, hiç yazmadım zaten veya neden geç bakiyosn demiyorum ama insan birz değer veriri ya haber verir dana tanisma faslinda böyle işe ileriki zamanda hiç bilmez
Bu soğukta halı saha maçı yapılır Evet ama 5-6 saat meşgul edecek bir organizasyon değildi
02 Yorumla
Soran1 yılE bna niye hiç yazmadi
1 yılYav erkekten bahsediyoruz Antartika da bile kayarak maç yapar bu tür 😁
00 Yorumla
1 yılhalı saha soğuk yağmur vs her koşulda yapılır zevki orada
00 Yorumla
1 yılMaç hastası olan erkeklere soğuk sıcak işlemez. Soğuksa bile ısınırlar zaten 😛
00 Yorumla
1 yılKış mevsimindeyiz ne halısaha maçı lan çok yalancı bu soguk havada kim maça gider aqqq
00 Yorumla
1 yılAsıl soğukta yapılır. Parmakları maçta donan erkekler var. 😂
00 Yorumla
1 yılSaatlerce yazmamasını bilemem de soğuktaki halı sahanın tadını sadece yaşayanlar bilir 😅
03 Yorumla- 1 yıl
Profildeki çocuk çok tatlığ🤗🤗
- 1 yıl
@Gecenin-perisi Teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederimm
yaparlar onlar konu mac olunca soguk moguk dinlemiyorlar 🤠genede yazmasi lazimdi 5-6 saat cok uzun
00 Yorumla- Spor konusunda 472 cevap paylaştı.
1 yılAdam gerçekten alfa maçtadır yani yorulmuştur baya aksiyonlu geçtiyse 🤣🤗
00 Yorumla
1 yılYapılırds maça gitmek oynamak çıkmak 2 saat sonra biryerlere gittiyse iş yaş bence yalan
00 Yorumla
1 yılYapılır kuşum erkek kardeşim her akşam halı sahada tabi kulübe gidiyor sürekli gitmesi gerek
00 Yorumla
1 yılYapılır tabikide ama 1 saat sürer en fazla
014 Yorumla
Soran1 yılE bna niye hiç yazmadi
- 1 yıl
Maç derken başka mama gitmiş olabilir
Soran1 yılDaha neler
- 1 yıl
Sadece düşünce 🤔
Soran1 yılBu kdrda değildir ya
- 1 yıl
Bilemiyorum
Soran1 yılNyse kötü düşünmemek lazim
- 1 yıl
Sen daha iyi tanırsın tabiki
Soran1 yılİsim komik yani tanımıyorum 3,4 gündür tanışıyoruz
- 1 yıl
O zaman her şey olabilir 😬
Soran1 yılKendisi bilir ben konuşmaya devam edicem
- 1 yıl
Sen bilirsin 😂
Soran1 yılKendimi üzüyorum boş boşuna
- 1 yıl
Üzülme niye üzğlüyosun keyfine bak boş ver
Canım vallah halı sahanin 5/6 saati nerde gorunmus benim sevgilim halı sahi maçına gititginde
Bı saat sürüyor sadece dedi hata video fotoğraf atmıştı bide görüntülü aramıştı12 Yorumla
Soran1 yılAnladım canım ne güzel sana haber vermiş bende hicc 7 buçuk gbi konuşmayı kestik 12 buçukta yazmış bende uyumuştum sadece iyi geceler yazmış bide sabah şey dedi e azından yazdim
Gizli Üye(18-24)1 yılSana hesap mı verecek birde d adı üstünde flört insanların hayatı var salın
12 Yorumla
Soran1 yılHesap versin demiyorum. Mesak yazmak 10 sn işlerim var yazcam diye ya da burdayım merak etme diye niye yazmıyorsun niye aramıyorsun gbi cümleler asla kurmadım kurmazdimda
Cevap sahibi1 yılBaşka birini bul o zaman
Gizli Üye(18-24)1 yılBazen halı saha uzakta oluyor ucuz vb olduğu için 1.5 saat yol gidiyoruz halı saha da sarıyor veya daha uzun kiralıyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılyıl olmuş 2025 hala erkeklere güvenenler falan var
01 Yorumla
Soran1 yılBana abartıyorsun diyenler oldu, ben demiyorum zaten dakika başı yazsin hic mi merak etmedi yani hadi her şeyi geçtim gece yazmış sadece iyi geceler. Diyebilirdi yazamadim kusura bakma vs gibi. Benim ona yazmamamın sebebi kırılmıstim hesabına kız eklemisti ben erkek eklemediğim benim Ona duyduğum saygıyı bana duymadı yani , ikinci olarak bana dedi bn öpüşme ve dokunma isterim açıkçası buda bna çok ters birazda uzak durmamın sebebide bu oldu
Gizli Üye(36-45)1 yılErkeği bu kadar sorguya çekmek iyi değil. Rahat bırak adamı
03 Yorumla
Soran1 yılYa abartmayın gören de sanır Sık boğaz ediyorum tek bir laf etmedim tek bir mesaj bile atmadım yani
Cevap sahibi1 yılErkekler baskıya gelemezler o yüzden dedim
Soran1 yılCanım benim Baskı değil bu sadece insanın değersiz hissettiriyor Hadi tamam o kadar Saat yazmadı eve gelirken sadece bir iyi geceler yazdı, diyebilirdi kusura bakma yazamadım Müsait değildim ben kalkıp kavga çıkaracak değilim ki anlayışla karşılardım
Gizli Üye(25-29)1 yılMaça giden flortum de oldu sevgilim de oldu. Iki saat sonra yazardi.
012 Yorumla
Soran1 yılBununla 7buçukta konuşmayı kestik gece olmus12 buçuk sonra yazmış dümdüz "iyi geceler"
Cevap sahibi1 yılOha ayril. 7 de gitse 9da yazardi. Hadi oyalandi diyelim 10 olunca yazmamiş. Bir şeyler karıştırıyor. Sor bence ona 4 saat maç olmaz
Soran1 yılSordum verdigi cvp su ;
Dün akşam dedim ya halısaha vardı öyle erken gittim elir gelmezde bayılmışım
Cevap sahibi1 yılKonuşmayı bitirdigini yazmissin. Ne dedi bitirmek isteyince
Soran1 yılDemedim ona bir şey, yani cevap vermedim 8 9 saat oldu hemen hemen zaten oda hiç yazmadi
Cevap sahibi1 yılAa olmaz hiç boş ver uğraşma.
Soran1 yılDe takipten çıkaramıyorum vicdanım el vermiyor yazığm geliyor niye bilmiyorum sanki ona kötülük etmişim gbi
Cevap sahibi1 yılO böyle davrandığı için net bir durum olmuyor. Bu belirsizlik sana böyle hissettiriyor bence. Istersen yaz ben bu sekilde devam etmek istemiyorum diye. Sonra çıkar
Soran1 yılYa kırılıp üzülürse
Cevap sahibi1 yılKnka üzülsün sen mi üzülmek istiyosun😂
Cevap sahibi1 yılYaşin kac
Soran1 yıl25im canım
Gizli Üye(36-45)1 yılBizimde maçımız var bende ona gidiyorum deseydin :))
01 Yorumla
Soran1 yılDeme o kdr mi diyosn
1 yılFutbolcu olarak söyliyim ki bir maçın bu kadar uzun sürmesi normal değil maksimum 2,3 saat arası olur ne fazla ama tatsızlık çıkmış o yüzden uzamış olabilir ve Ya daha sonra da arkadaşlarıyla takılmış olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAşne fişne yapmaya gitmiş olmasın seni halı saha maçı yapacağız diye kandırmış olmasın
02 Yorumla
Soran1 yılSanmıyorum bir insan bu kdr kötü olamaz
Cevap sahibi1 yılMaalesef günümüz şartlarında artık kimse kimseyi sevme zahmetinde bulunmuyor
Maç dediğin 1 saat en fazla 1 saat 15 dk sürer onda başka bi bokluk var bence
22 Yorumla
Soran1 yılBana abartıyorsun diyenler oldu, ben demiyorum zaten dakika başı yazsin hic mi merak etmedi yani hadi her şeyi geçtim gece yazmış sadece iyi geceler. Diyebilirdi yazamadim kusura bakma vs gibi. Benim ona yazmamamın sebebi kırılmıstim hesabına kız eklemisti ben erkek eklemediğim benim Ona duyduğum saygıyı bana duymadı yani , ikinci olarak bana dedi bn öpüşme ve dokunma isterim açıkçası buda bna çok ters birazda uzak durmamın sebebide bu oldu
1 yılBelki onun da benim gibi bir fetişi vardır... Gizlenmeyi seviyordur :) Toplum pek hoş karşılamayınca biz koprofililer kendi köşemize çekildik tabi hüü :'D iyi forumlar
00 Yorumla
1 yılDaha yeni tanıdığın insanın size yazıp yazmamasini niye dert ediyorsun ki kanka. Tanımazsın etmezsin sonuçta. Salla. Çok takılma sanki uzundur tanidigin sevgilin de
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBana 7 8 saat yazmıyor umursamıyorum bende aynı şekilde davranıyorum küçük şeyleri dert etme.
00 Yorumla
1 yılBişey olmaz sakin ol, halısaha maçından dönerken bizde yorgun geliyoruz ter attığımız için, dün yazmadiysa yorgundur anlayış göster boş ver takılma.
010 Yorumla
Soran1 yıl4 5 gündür tanışıyoruz çok sakin biri ben konuşmazsam asla konusmaz , bide biz fikir ayrılığı yaşadık Ľiɓidøm çok yüksek dedi şimdiden haberin olsun, amaç ne? Bide dedi ben öpüşmeyi dokunmayi isterim açıkçası
Ben de dedim ki ben teması doğru bulmuyorum bu konuda fikir ayrılığı yaşadık o yüzden de konuşmayı kesmek istedim- 1 yıl
Yani el ele tutuşmak yanağından öpmek sana tersmi geliyor, genç yaşlarda olur öyle şeyler, sende duymamazlıktan gel ya da hiç sevgili yapma.
- 1 yıl
boş ver yol yakınken dön sonra üzülürsün
- 1 yıl
Yoruma atlamasanız gam yemem zaten, ne erkeği bitiyor ne kızı bitiyor atlamayın şu yorumlara.
Soran1 yılÖpüşme diyor ellesme dokunma diyor ne derece olduğunu ben bilmemem yanaktan yanağa öpmeye bir şey demiyorum geri kalanıni ben normal bulmuyorum benim ailem beni böyle yetistirmedi kardeşim ben size uymam uyamiyorm benim kendimi değil sizin zihniyetinizi degistirmeniz gerekiyor
- 1 yıl
Hm ailen seni böyle yetiştirdiyse sevgili de yapmıcan görücü usulü yapman gerekir, ben cinsellikle ilgili demedim şu an istemiyorsan görücü usulü daha mantıklı,
Soran1 yılBizde görücü diye bisi yok herkes kendi bulup sevdiği kişi ile evlendi , bu yaşımda bide kızım bana görücü mu bulun dicem asla ztn olsa kendileri çoktan bulurdu
- 1 yıl
Ben sizi anlamıyorum ulan iyi birisini bulamıyonuz, kötü denk gelince erkekler suçlu , biz yapsak ağzımıza tükürürsünüz yemin ediyorum, hemen herkesle konuşma fake fotoğrafda koymaki sana fake insanlar mesaj atmasın, zamanını bekle.
Soran1 yılNe yani onların zihniyetinde sorun yok ben mi suçluyum düzgün insanlar olsunlar.
- 1 yıl
Ben öyle bişey demedim iyi oku, demek istediğim anlında ne yazıyor sa o, düzgün insan bulmak istiyorsan sabret fake hm geçen takip ettiğim kişiler sen değilsin inşallah. d
Yani yoruma gerek yok 6 saat yazmammasi erkek onemserse yazar ister maç arasında ister 5 dk molada her şekilde yani bence biraz düşün derim
00 YorumlaValla ben yapiyorum ya biz cok seviyoruz hatta 1 saat git 1 saat gel 2 saat yol 1 saat de onden gittik etti 3 1 saat de mac min 4 saat aliyor
00 Yorumla
1 yılYapilir da 5-6 saat yazmamak seni iplemiyo gibi duruyo ben bile 1-2 saatte cevap veriyom maksimum o da
Bu seni iplemiyor00 Yorumla- Devamını Gör (103)
Devamını Gör(148)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer