Beşiktaş 2024 yılının son maçını da 3 puansız kapattı maç hakkında ne düşünüyorsunuz?

Besiktas Alanyaspor mücadelesi 1-1 bitti. Bence Alanyaspor maçı alabilirdi. golü tamamen kendilerinin bariz defans hatası ile yediler. Adam geri pası kısa verdi kaptırdı. Birde alanyanin güzel bir golü var ama var incelemesinde ofsayt tespit edildi. Adam cm daha geç çıksa ofsayt olmayacaktı. Açıkçası 1 puana da üzülmemek gerekir mevcut şartlar altında.
Beşiktaş 2024 yılının son maçını da 3 puansız kapattı maç hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla