Sizce fazla mı abarttım yürümeyi ya da bu kadar yürümeyi bırakıp bir kıza yürüseydim düşermiydi?

Sizce fazla mı abarttım yürümeyi ya da  bu kadar yürümeyi bırakıp bir kıza yürüseydim düşermiydi?
Sizce fazla mı abarttım yürümeyi ya da  bu kadar yürümeyi bırakıp bir kıza yürüseydim düşermiydi?
Sizce fazla mı abarttım yürümeyi ya da bu kadar yürümeyi bırakıp bir kıza yürüseydim düşermiydi?
Cevapla