Bi kız bana yürüdü sizce hata mı etmişim?

Kıza hiç pas vermedim muhafazakar bir yapım var kahve içelim felan dedi yok ya isim var felan dedim çok konuşmak istemedim çünkü erkek ile kız arkadaş olamaz bana göre çok kötü bozdum kızı daha nazik olmalıyım bence siz ne düşünüyorsunuz ve sadece kızlarla buradan sohbet ediyorum

Bi kız bana yürüdü sizce hata mı etmişim?
Cevapla