Galatasaray - Totenham maçına 3-4-1-2 sistemi ile çıkıyor! Okan buruk bugün maçı farklı kaybeder! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar bu sistemle bence Totenham Galatasaray'ın içinden geçer! Okan buruk bu icardi aşkı yüzünden bugün maçı kaybedecek! Ne düşünüyorsunuz?

Galatasaray - Totenham maçına 3-4-1-2 sistemi ile çıkıyor! Okan buruk bugün maçı farklı kaybeder! Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Inşallah yanılırım ama bence okan buruk sistemi bozarak büyük hata yaptı!
Galatasaray - Totenham maçına 3-4-1-2 sistemi ile çıkıyor! Okan buruk bugün maçı farklı kaybeder! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla