Güncellemeler
1 yıl
Inşallah yanılırım ama bence okan buruk sistemi bozarak büyük hata yaptı!
Evet arkadaşlar bu sistemle bence Totenham Galatasaray'ın içinden geçer! Okan buruk bu icardi aşkı yüzünden bugün maçı kaybedecek! Ne düşünüyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
güzel kadro bence
sen her kaybeder dediginde kazaniyor deme bence artik ahahhahahaha
Sorma ya rezil olduk! 🤣
imajin bi tik sarsildi 😂
Herkes teknik direktör olmus herkes herseyi bildiğini sanıyor 😂 cahilliğin ve cehaletin tanımı gibi bir soru
Sende baya sert bir yorum yapmışsın!😅
Fena patladın Erman Hoca 😄
Sorma ya rezil rüsva olduk! Birde son 3 sezonun en iyi topunu oynadılar 😅
Galatasaray bu sistemi oturttu ve gayet iyi oynuyor, şansına küs 😄
Fenerliyim ama banko 1 oynadım bu maça ve fener maçına gözü kapalı cimbomub dozer gibi üstünden geçeceği belliydi totenhamın
Skor 1-1 olduğunda, şans eseri gece kokoreççisi bir arkadaşa denk geldim selam verdim. 100 milyonluk balon awq bir zkimde yapamıyor diye osimhene atıyorlardı.
10 dakika geçti, maç 3-2 oldu ikisini de osimhen attı AŞLKDSJASDŞLKGJASKGSA
Ve içinden geçemedi 😂Gs sahaya gömdü
reis djdhjdjdj
oyle bi max izliyoz ki 6-1 de 3-4 3-5 te bitebilir
Maçın hakkı 7-2 falandı! Fena patladım 😅
o degil de icardi kacirdiklarini atsa oyle bi fark oluyodu ki. cok basit pozisyonlari kacirdilar. 2. yari ise dedigim 3-4 senaryosuna döndü. ziyech aslında baya iyiymis futbol takip etmitorum. onu icardi yerine oynatsalar. kerem de olsa fena fark atilirmis. totnimdan bu kadar kotu bi oyun beklemiyordum. torreira ve yunusta cok iyiydi. o vasifsiz jelert bile işe yariyodu o komigime gitti. macin özeti gs icardi yerine duzgun bi adam bulsun mertens 40 a kadar oynasin osimhene de ada versinler sorunlar cozulsun
Maç 3-1 😂❤️💛
Vallahi birde okan buruk döneminin en iyi topunu oynayarak kazandılar, vallahi fena patladım!😅
Müthiş bir Galatasaray dı bu takımı tanıyamadım resmen yüreğiyle oynadı bazı oyuncular gerçekten icardi yi hiç beğenmedim çok kötüydü ilk yarı için şunu söyleyebilirim işte bu bize gerçekçi büyük hayaller kurduran bir Galatasaray vardı. 👏🦁💛❤️
3 lü defans sıkıntı
Aynen öyle. Icardi yüzünden galatasaray'ı bitirecek okan buruk!
Şu an 3-1
Bravo Galatasaray'a, bende baya büyük konuştum! 😅
Ben yenileceğiz diyordum açık konuşmak gerekirse 3-1 veya 2-1 yeniliriz diyordum ama büyük bir engeli geçtik ama AZ karşısında ne yapacağız bakalım hem de deplasmanda
Galatasaray alır
Bu sistemle alamaz!
Şampiyon Galatasaray 💛❤️
Kim geçiyo bro ya
Yahu arkadaşlar fena patladım
Hahahah böyle devam reis
Berabere