Galatasaray 0 - Beşiktaş 5 Galatasarayin bu rezil oyunu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir Galatasarayli olarak utanıyorum ben gerçekten rezillik tokatlanmamiz iyi oldu
Güncellemeler
1 yıl
Rehavete kapılmıştık kendimize geliriz
Galatasaray 0 - Beşiktaş 5 Galatasarayin bu rezil oyunu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla