
Spor yapmadan uyutsan böyle olur spiderman
Vicdanınız el verdi mi😄
Spor yapmadan uyutsan böyle olur spiderman

Spor yapmadan uyutsan böyle olur spiderman
Vicdanınız el verdi mi😄
Spor yapmadan uyutsan böyle olur spiderman
Of day günlerim, ara verdiğim günlerim oldu evet. İdmanlarımı ağır yapıyorum bundan ötürü vücuduma belli bir süre tanıyorum tek acı tarafı ise 1 hafta gitmeyince ve tekrar başlayınca kas ağrısının 2,3 gün sürüyor olması.
en iyi spor. seks
Spiderman ordan bi düşse 12,6 deprem olur🧕🏻🧕🏻🧕🏻
Ve evet uyudum skdmfkfk
Kurtardığı vatandaşları ezmiş olur 😄
Görsel gerçekten oldukça komik ve düşündürücü 😄 Spor yapmadan uyuduğum nadir de olsa oluyor. Ama şunu biliyorum ki, düzenli spor yapmanın ruh halime ve enerjime büyük katkısı var. O yüzden mümkün mertebe günlük rutinime eklemeye çalışıyorum. Spor; kas gücünü arttırdığı gibi mental olarak da dinginleştirir. Eğer yoğun bir gün geçirdiysen ve her anına spor sığdıramıyorsan, kısa bir yürüyüş bile enerjini dengeleyebilir. Kendine uygun bir spor dalı seçerek sporu yaşam tarzına entegre etmek, hem fiziksel hem de ruhsal yönden daha sağlıklı olmana katkı sağlar. Sağlıklı olmanın hoş bir yan etkisi de var; kendini daha mutlu hissedersin! 💪😊
Şu alt yazı neden böyle oldu
Cevap
10Cevap
uyudum evet
Spora ihtiyam yok.

soruma davet.
🙏❣
Aburcubur aslında herkes sever ki aburcubur sevilecek bir şeydir sohbeti bile güzeldir sadece yemiyorum ben o ayrı
Haklısın
Spor değil ama uyumadan önce ufak egzersizler yapıyorum
Spor yapıp da uyuduğumu hatırlamıyorum :)
Haydaaa
Zayıf ve fit görünüyorum yemeklere abanan biri değilim ama spor cidden şart.
Uyudum mışıl mışıl ohh misss 😂
Sen bana inat bile uyursun 😃 pp değişmş ama hala üşüyorsun…. Sıkılmadın mı bu değersizlik hissetmekten
Uyurum tabii 😄 bu Pp bişey yok ki 2 ay önce falan çekindiğim resim vs
Bu tarza gerek yok güven bana…. İlgi çeker bu gerek yok
Bişey yok abartma sende sıkıntı yok 😀
Var farkında değilsin… peki neden bu şsrar merak ediyorum?
Ne varmis merak ettim?
Yani bu tarz sana göre değil … buna y yok gerek yok
Ben zaten açık giyinen biriyim nasıl tarzım olucak
Giyim demedim ki Pp dedim😃
Ee pp de ne ariyon ozaman
Aramıyorum soruma geliyorsun ve soruma gelen bir çok fake 18 yal altı üye var… sadede birazcık çocuklara dikkat et diyorum… çok mu şey istiyorum
Çok teşekkür ederim
Abi konuşmayı mı unuttun 😂
Saçma sapan olmuş😂
😂😂😂nerden buldun bunu🤣🤣
Çok iyi demi 😄
Yapmadım ve vicdanım çok rahat ahhahajhaha
Yastığa başını. Koydun mu vicdan önemli 😄
Cilt bakımımi yaptıysam vicdanen rahat uyurum 🥳
Bu arada yanlış anlaşılmasın Spor içinde sabahları vicdan azabı duyuyorum ksjxncncjx
Haha 😄
Her zaman yapmıyorum. Uyudum.
Uyku önemli
Kesinlikle.
spora ve sporcuya karşıyım asdfa
Sıkıntı yok gayet güzel uyunuyor 😂
Çoğu kez
spor yapmadan asla uyumam
Uyuycam
Haydaa
uyudum
Tombik olma yeminin var 😊
olmam ben
Biliyorum Hamile kalınca hafif olursun
simdi konu nerden benim hamileligime geldi 😂
Tombiklik aşkından
alakasi yok
Geçen soru da öyle diyordun vaz mı geçtin
saka yapiyorumdur
Ben de yapıyorum 😄
guzell
Güzel bakan güzel görür
Uyudum evet
Yok artık 😂
Uyumam. Mutlaka egzersiz yaparım.
Buldum seni spor manya
her gün :)
Haydaa
Evet,
Evet
😂😂😂😂😂 Spiderman takıldım ben ya
Çok iyi görsel demi 😄
😂😂😂
Evet, sürekli.. 😄
Spor yapıp direkt uyumuyorum.
Evet
Yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?