Güncellemeler
1 yıl
immobile ve joao atsaydı 4 olurdu
Güncellemeler
1 yıl
ciroo
çok klas takımımız var keyifler yerinde
Son anda ki pozisyon penaltıydı. Rakip oyuncu topa doğru ayak uzatıyor. BJK li ise topa değil adamım ayağına vuruyor. ( aslında geç kaldı o yüzden adamın ayağına daldı. )
ben hakemi pzoisyonu sormadımki?
idare ederiz
beşiktaşlı degilsin hadi öteye
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar