Kendini kaslı zanneden adamlardan sıkıldım haksız mıyım?

Şuraya kaslı adamlardan hoşlanırım diye öylesine alelade bir soruya cevap veriyorum adam kendini atıyor ama tövbe estağfurullah sen kaslı değilsin hacı yani yağ olmadığı için öyle görünüyor. Gerçek kaslı adamlarin kendini göstermeye ben kaslıyım demeye ihtiyacı bile yok. Allah'ım Yarabbim benden bahsetmisin diyor adama bı bakiyosun ben daha kaslıyım adamdan üstünde yağ var sadece
Kendini kaslı zanneden adamlardan sıkıldım haksız mıyım?
Cevapla