Gerçekten artık erkek düşmanlarından bıktım haksızmıyım?

Bir konuda katılıyorum oda maço, kaba, cahil (şiddet uygulayan , katiller ve tecavüzcüler) erkeklerden uzak durmalısınız. Coğunlukla kadın baskın durumda ve bundan şikayet eden erkek var mı? Yok peki neden erkeklerin başına benzer olaylar gelince duyurmuyoruz çünkü kin ve nefret duymuyoruz yani kısaca abartmıyoruz bir nevi o yönetirse'de yönetsin düşüncesi (çok ciddiye almama (aç gözlü olmaya gerek yok)).
Demek istiyorum ki nefret ve kini kırmalıyız kadınlar erkeklere düşman oldu resmen her yerde kin ve nefret söylemi var eşit değiliz diyerek erkeklerden nefret etmeye başladılar ve ironik yani kanunlarda kadın hakları daha çok. Diğer bir kullanılan konu kadın cinayetleri tamamda kardeşim erkek cinayetleride var sadece kadınlarmı ölüyor dünyada. Kötü insanlar yüzünden insanlar ölüyor her insan katil ya da şiddet canlısı psikopat değildir. Kaç erkek iftiraya uğradı (yolda geçen erkek çocuk una iftira atan kız yüzüne o erkek çocuğu öldü) ya da hapise girdi (suçsuz olduğu anlaşılınca yıllar sonra çıktı ) veya darp edilenler ya da fiziksel ve psikolojik şiddet gören erkekler neden susuyor? Çünkü biz kinci değiliz. Siz erkeklere canım, aptal , canım keşke ölse derken hiçbir erkek kadınlara canım , aptal, keşke ölseler gibi sözler söylemedi. Erkekler gününde neden erkeklerin böyle bir günü varyaaa diyen sizsiniz , biz kadınlar günün de tüm annelerin ve kadınların kadınlar günü kutlu olsun deriz. Otobuste metroda centilmenlik eder ayakta gideriz kadınlar rahat etsin diye. Askerlerimiz dağda soğukta aç, ayakları patlamış kan içinde savaşırken neyse... O kadar çok yorum gördüm ki burada patladım sinirden genede kadınları seviyorum. Kadınlar olmadan erkekler bir hiç erkekler olmadan kadınlar bir hiçtir. Bu gidişle Türkiye'nin sonu iyi değil bi yandan eski eşini öldürenler , tecavüzcüler, erkek düşmanları , kıskanç kadınlar, açgözlülük, rüşvet alan memurlar, ekonomi, insanların bölünmesi, mülteciler, devleti yönetenlerin gafletleri, terör örgütleri, lgbt... Çok uzun oldu okuyan varmıdır? Okuduysan görüşünü belli etki yanlışım varsa düzeltim.
Gerçekten artık erkek düşmanlarından bıktım haksızmıyım?
Cevapla