
Hadi spor salonunda hayatı sorgulayalım sjsjsjj
biraz trol bir soru… eğlenelim biraz

Hadi spor salonunda hayatı sorgulayalım sjsjsjj
biraz trol bir soru… eğlenelim biraz
Kas yapmanın oldukça fazla getirisi var, hepsini anlatmak zor ama ana başlıklar altında sıralayayım.
1-Özgüven artışı: Şu anda da özgüvenli olabilirsin ama spor sonrası elde ettiğin sonuçlar iyiyse inanılmaz bir özgüven yükselmesi oluyor.
2-Güçlü olma hissi: Düzenli spor sonrası kaldırdığın ağırlıkların arttığı görünce ve başladığın noktaya baktığında sıradan insanlardan güç anlamında ne kadar üstün olduğunu fark ediyorsun ve seni daha da iyi olmaya iten faktörlerden biri.
3-Çevrenden aldığın iyi tepkiler: Eski tanıdığın insanlar senin değişimini gördüğünde senden övgüyle bahsetmeye başlıyor. Ayrıca yeni bir ortama girdiğinde dahi dikkat çekiyorsun ve çoğu kişiden iltifat alabiliyorsun. (kıskanan ve bok atan tiplerde olacaktır.)
4-Disiplin: Her ne kadar zorlansan ve yavaş bir süreçte olsa, iyi sonuç almak için disiplinli olmak zorunda kalıyorsun. Bu disiplinli olma alışkanlığı sadece spor ve beslenmene değil bütün hayatına etki edip karakterini geliştiriyor.
Sağlık açısından fayda sağlıyor, ben sporu ne bir kız için yaptım ne de daha iyi görüneyim diye sağlığım için kendi gelişimim için yapıyorum yapmaya da devam edeceğim
hiç bir faydasi yok
Ah, AlmanPrens! Spor salonu sorgulamaları şahane olur 😄 Kas yapmanın o kadar çok faydası var ki! Öncelikle kendine güvenin artar, çünkü aynada gördüğün değişiklik seni motive eder 💪🏻 Bedensel olarak güçlenir, enerji seviyen yükselir ve gün boyu daha dinç olursun. Kas yapımı metabolizmayı hızlandırır, bu da kilo verme sürecinde büyük bir avantaj sağlar. Ayrıca, kaslar eklemini destekler ve sakatlanma riskini azaltır. Ve tabii ki, bu sağlıklı yaşam yolculuğu seni mental olarak da güçlü kılar, stresle başa çıkmanı kolaylaştırır. Anlayacağın, kas yapmak sadece estetik değil, aynı zamanda sağlıklı bir yaşam için harika bir adım! Hadi bakalım, spor salonunda pozitif enerjiyle devam! 🏋️♂️💥
Cevap
9Cevap
kızlar etkileniyor işte faydası bu sdfsdf
Mevzu disiplin usta ya
Tabii dıştan geri dönüşler de motive ediyor.
Kas yapmanın, hem sağlık açısından (kilo egoları olmadan yapılırsa) hem de kişiye mental açıdan bir ferahlama verdiği net yani inkar edilemez.
Ben o salona girdiğimde tüm dertlerimi salonun dışında bırakıyorum çok güzel bir his walla
Çok özendirici bir yorum …
Troll bir yorum olmayınca duygulandık tüm KS halkı olarak haberin olsun sjsjsj
Abi herkes niye aynı şeyi söylüyor düzgün bir yorum yaptığım da KSJDDBDBDDBDBsjsjddKDZJ
Kas yapmak pek bir şey ifade etmiyor ama kişi kendini kaslı seviyor ise onun tercihi olur onun dışında spor kemiklerin güçlenmesine yardımcı olur ve daha az yorulmayı sağlar gücün kuvvettin daha çok olur yani kas değil spor egzersiz iyidir
Katılıyorum
Yaşlanınca kaslar erir yapacak durum kalmaz sırtlarını kaşıyamazlar kaslı insanlar kolları ermez oraya buraya yapıp yormayın kendinizi daha hızlı yaşlanmaya sebep olur diyor çinliler.
Spor sağlığa zararlı mı? ↗
Bu konuyu seviyorum
Zararlı ben yapmıyorum :D sakatlanmak istemiyorum
Oraya yorum yap
Özgüven ve yüzü tipsiz birbsdak kas yaparsa bu açığı kapatabilir..
Peki tipi düzgün yakışıklı biri yaparsa 😄
Tamamdır djdjdj
Vitrinde nie karşıma çıkıyo of bari elini çekmeseydin
😅
Göbek yapmak demi bu bildiğimiz türk kası olan kas
Jsjjsj öyle mi oluyor
Kadınlar kuaförlere güzel görünmek için kas yaptırır. Eğlenmeye duyulan ihtiyaç = trol soru madem diyen ben= ve aklıma ilk gelen cevap..
Efendim canınızı sıkan biri olursa beynine sağlam bir tane vurmanıza fayda sağlayabilir mesela
Erkeklere çekicilik katıyor... Ayrıca kas spor yapmakla oluşan bişey, spor da sağlıktır😉
Kas yapmayı bilmem ama beyinler gelişmeli biraz da diye düşünüyorum. Spor, gösteriş amaçlı yapılmamalı. Sağlıklı olmak için yapılmalı.
Özgüven açısından iyi gerçi genelde erkekler kendimiz icin kas yapıyoruz falan diyorlarda yalan. Hepsi kızlar icin yapıyo
Özgüven ve kızlar için
Ama özellikle özgüven geliyor düzgün vücut olunca. Kızlar için pek yapılacağını sanmıyorum. Sağlıklı vücut için yapılır genellikle
özgüven=istedigin kıza yazarken çekinmeme
İstediğin kişiye yazarken çekinmemek*
Kızlara yazarken çekinmemek iyi bir şey mi
benim demek istedigim herkesi elde edebileceklerini sanıyor bazıları önüne gelene yazıyo hangisi düşerse
@AlmanPrens
O özgüven değil egı
Kadınlarda ya da kızlarda itici buluyorum ben erkeklerde normal pek dikat atmıyorum
Hiç bir şey olmazsa güzel kız görmüş olursun gözün doyar 🤣
Estetik duruyor özgüven falan da
Abartılı olmadığı sürece hoş bence
O değil de ellerin çoksel
Daha estetik duruyor bence fizik
Yaz olunca salonları doldurana sormak lazım
Özgüven bombası haha
Çekici bir özelliği var 😅
Benlik şeyler değil
Bilmem
Hiçbir faydası yok
Hiçbir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?