Şöyle sarışın, uzun, iri bir erkeğim olsa ne olur sankiii 😔 Türkiye’de niye böyle adamlar çok azz sizce?

Şöyle sarışın, uzun, iri bir erkeğim olsa ne olur sankiii 😔 Türkiye’de niye böyle adamlar çok azz sizce?
Şöyle sarışın, uzun, iri bir erkeğim olsa ne olur sankiii 😔 Türkiye’de niye böyle adamlar çok azz sizce?
Cevapla