Artık yakışıklıyı geçtim zaten çirkin çok var da hepsi aynı model keko tıraşıyla geziyorlar giyim tarzı korkunç. Spor falan yapmıyorlar full karbonhidrat yiyorlar. İnsan biraz kendine özen gösterir.
3 ay
Bunun nedenleri bence çok var. İlk olarak aileleri çocuklarını umursamıyordur bakmıyordur ilgilenmiyordur. Bu halin ne kendine dikkat et gibi ilk olarak aileden gelmeyince bu sözler onlar da umursamıyor. He birde işin kolayı yani spor yok karbonhidrat bol sonuçta o tür erkekleri seven illa birkaç kız var onlarda buna güvenerek öyle devam ediyor. Zaten toplumda örnek olarak görülen çoğu erkek tipi uzi lvlc5 gibi böyle oldukları için onlara da özgüven geliyo değiştirmiyorlar kendilerini. Gittikçe de artıyor bu durum. Nasıl düzelteceğimiz açıkça ortada aslında ama görmek istemiyoruz..
Haklılık payın ne yazık ki çok yüksek. Kadınlara bakıyorum da sürekli kremler ufak dokunuşlar makyajlar falan biz erkekler biraz salaş takılıyoruz shshhshsh
Peki bu kadar kız, bu erkekler için mi aşk acısı çekiyor, terk ediliyor veya aldatılıyor? Siz de zevksizsiniz demek ki erkekler kendilerine bakmıyor. :D
Güzelim bence mesele “düzgün tipli erkek yok” değil, birçok erkeğin kendine bakmayı çok da önemsememesi 😅 Ama sakin ol, gerçekten stiline, bakımına ve sağlığına dikkat eden çok erkek var. Sadece daha az görünürler. Kendine özen gösteren insanlar hep bir yerlerde karşına çıkar, emin ol 💛✨
Cevap
28Cevap
Gerçekten bir 90 li yılların erkeklerine bak bir de şimdi yakışıklı çok az var
97 liyim cirkinim kizlar bakmiyor
Öyle demedim 90 li yilları gençlik dönemine rastlayan doganlari kastetmiyorum
Onlar da dayi oldu artik
Evet ama yakışıklılardi mesela Johny deep Tom Cruise Brad pit keanu reeves
Evet dogru onlar yabanci cunku
Keko tıraşlı iki kelime etmeden apdalca konuşmalar bamya kadar penisi var zannediyor ki 30 cm ilk konuşmada pipimin resmini atimmi insan gibi konuşmayi bilmeyen asalak dolu
Şimdi Türk kızlarını gömen inceller dolar burası djskk
Burası incel diyarı zaten
💯
Estetik de 1 numara olan Türk kadını , erkekleri beğenmiyor bana saçma geliyor
Bakımlı olun.
Bunu sen mi söylüyorsun? Eski nickin winchester sürekli mesajla abazanlık yapıyordun
Winchester adını hatırlıyorsam iftira atacağımı da düşünme çok iyi biliyorsun. Mesajlar 1 ay sonradan siliniyor ayrıca keşke kanıtlayanilsem
Gizli olmamın sebebi erkeklerin varlıgı maalesef ki
Tanışabilir miyiz demenin çok ötesindeydi konuşmaların ben çok iyi hatırlıyorum…
Korkak diyene bak ismin cismin yok fotoğrafın yok kız olsan okey dicem kızlara hintlilerden farksız camışlar yazıyor
Burada çoğu kişiye tanışabilir miyiz dedim zamanında ama abazalık yapmadım ki zaten erkek adam kadınla konuşur normal olarak ama sen bunu yaptığım görüşlerle ve doğru söylediğim şeylerin zoruna gitmesiyle sindiremedin zaten gizli üyesin herkese bir iftira atıyorsunuz ben tanışmak istediğimi söyledim hep önceden kimseye ne nude ne başka bir şey attım yalan bari konuşmayın ramazan ramazan çarpılmayın
Beni rahatsız ediyordun belki hatırlarsın adımı🤷♀️
Abi zaten keko tarzında giyilen takılan mahalle çocuğu gibi insanlardan nefret ederim
Bana baksana kendimi beğenmiyorum. Giyimim çok mu kötü
Belki sorun bulunduğun ortamdir yerini değiştir jhgj
İşsiz olanlar böyle, ha bir de metropollerde yaşayanlar tekdüze
Yani sana tam olarak katılamıyorum güzel kızlarımızda var karizma erkekler de
Başka ülkeler mi kaysakki
Öyle olacak gibi
Bizde aynı fikrideyiz neden hep kasar var aile kizi yok ki?
Aile kızından kasıt ezik kızsa onu köyünden bulabilirsin
Aradığı da siz gibiyseniz genelev dolu küçük hanım
O kadınlar kadınlarla birlikte olmuyor bir erkekte var hatırlatmak isterim. Herkes kendi layığı ile olurmuş.
Evet doğru dedin layığını bulurlar... o sebeple oradalar. Şunu kafaniza sokun.. hic bir zaman erkekler le asla eşit olamazsınız.. erkek yapar kadin asla yapamaz bunu ne kadar inkar etseniz de erkek her zaman üstündür bunu unutmayın
Ahahahahah
Sadece gülersiniz hepsi bu.. bir erkek 50 de olsa 20 lik kiz alir bir dul bitmiştir uzatmaya gerek yok bence kendine iyi bak hayata adim atarken bin defa düşün.. burada olan kizdan zaten bir halt olmaz
Size çokk hikaye anlatmışlar galiba hepiniz de inanmışsınız.50 yaşındaki dayının buruşuk kalkmayan yrrgina mi bakiyorlar kalbine mi bakiyorlar saniyorsun? Paran varsa istersen 90 ol her türlü bulursun kız erkek farketmez…
Ayrıca her yer incel dolu sen hiç femcel gördün mü? Kadınlar seçer erkek seçilir
Doğum yapan kadin bitmiştir yaşı kaç olursa olsun... erkek asla bitmez sen masal anlatoyorsun😂kadının seçme şansı yok o dediğin 100 de bile değil 1000 de 1 dir istikrarlı olup kariyer yapanlar ve onlarda seçemez sadece adam kabul ederse olur çok dizi izlemeyin😂
Sen sanırım ağrının hakkarinin uçsuz bucaksız köşelerinde yaşıyorsun çok yazık. gözlerini iyi aç her yer incel kaynıyor.40 yaşına gelmiş bir adam evlenmemişse %90 oranla kimse tarafından seçilmemiştir 40 yaşına gelmiş bir kadın evlenmemişse %90 oranla hayatını kendine adamış geliştirmiş evlenmek istememiştir.
Ne kadar sallarsan salla... düşer son damla... seni hic bir yer kurtarmaz ben İstanbul'da yaşıyorum belki 30 dan fazla kadin kiz var hayatımda hepsi pervane 😂bin kadın 1 erkeğin şunu unutma tırnağı dahi olamaz kendinizi burada 3 5 basit ucuz insanin yalakalığı ile bir yerinizin kalkmasina müsade etmeyin.. öyle bir hayat yok evlenince anlarsin😂
Evlenirsem bu tip biri ile evlenmeyeceğim için sıkıntı yok dayı. Para varsa her kapıyı açarsın bu maalesef böyledir ama unutma ki cinsiyet farketmez😀 Buradan incelliğinin kokusunu deli gibi alıyorum.
Kadın ezikse alt varlıksa neden bu kadar blackpillci redpillciler var bunu düşündün mü? Şimdi git o küçük aklını çalıştır bakalım. Gerçi sen artık dinazor çağındansın belki o zamanlar şimdiki zamandan farklıdır onu bilemem ama şuanki gerçekler inceller🥺🥺
Yaşımı dahi biliyorsunuz fakat gerçekler bu bunu unutma zamanla beni daha iyi anlayacaksın. şimdi dizini izlemeye devam edebilirsin. o dediğin masal sadece dizilerde olur 😂erkek her zaman erkektir. Kiz da 2 defa kiz dir sonra hep kadin kalır. Dul allah korusun kadının bittiği noktadır ve buda nokta bak...
Kendini tanrı sanan kadını alt gören ezik incel kafa yapısı vol 71828
Öylesiniz zaten erkek olamsa hayatta kalmazsınız bunu unutmayın. dünyayı yöneten her başarılı insanin erkek olduğunu unutma...
Kadına seçme seçilme hakkı bile 100 yıl önce verildi be😂 Dünyayı ele geçirip kadınları eve tıkmışsınız patriyarka ele geçirdi dünyayı sonra diyor ki başarılıların hepsi erkek😂 çünkü izin verilmedi kadınların yapmasına..
Onu verdi ne oldu ki? seçme seçilme hakkinin değerini dahi bilmediler kadinin zekasi işte çarşafı kafasina takip o eşitliği veren insani ilk onlar taşladı 😂
napıcaklar sen cokmu mankensın hayata bır kere gelıceksın yeme ıcme ohhh ne anlamı kaldı asırı olmamak kaydıyla kadındada erkekte ozellıkte ıyıdır...
Ben manken aramıyorum ki ortalama tipli düzgün bakımlı birini istiyoeum
Yok
Gosteriuordum yine bakmadiniz sporu biraktim ben de
Ya boş yapma kızlara neler yazdığını gördük ifşaladılar seni
Yazdiysam kac yazar bakirim hala
Hangi or psu ifsalardi link at
Cevap ver lsn bana kasar katil edeceksinix en sonunda
Anan kasar senin haddini bil psikopat herif
Niye kızı yem atayım psikolojik hastanın önüne? Mesajları gördü herkes
Sizin sucunuz mk kimse bakmazsa boyle olur iste delirttiniz beni en sonunda.. daha da delirtmeyin bence
Psikolojim duzhun benim siz bozfunuz
Incellik psikolojik hastalik degildir canımsın kimse bakmazsa olur
Incellere hak veriyom mk sizin yuzunuzden zaten kimse bakmiyor diye
Ya git sorumdan off
Link at giderim 😀
Sizin ezik psikolojinizle uğraşamam psikolog değilim uzmana görün
Uzmana gorunmek ise yaramaz kizlarin bakmasi ve vermesi gerek yoksa ortaligi yikarim 😃
Sana 60 yaşındaki teyze bile vermez uza şimdi
O zaman kizlari bu yuzden cezalandiririm xd
Katil edeceksiniz en sonunda beni kizlari tarayacam valla adam ol iki dk 😀
Kendini you joe sanıyor garibim
Vallahi mahvederim bak 😀 incelleri toplarim
Hem vermiyorsunuz sonra incel olduk diye biz sucluyuz bu yuzden tecavuzu ve olmeyi hakediyonuz mk 🥳 hele bi bana boyle davranip doger erkeklere verin o erkekleri de dograrim sirf ben yapamiyom diye dhdh
Nerde yaşiyosun sen bagcilardami
Ne yani benim tipim bozuk mu şimdi 😅🤣
Düzgün tip var, olmaz mı!!!
Yabancilar cok begeniyorlar
Sanki senden güzellik akıyor awk
Sen peki bu saydıklarını yapıyor musun?
nasıl yok ya senn beklentin ne tam oalrak
Yaşadığın bölgeyi değiştir
Varda sana yok galiba 🤔
Nasıl birini arıyorsun
Ablanın dm dayı doldu heralde
haklısın matmazel
Vardır
Haklı maalesef
Eminim bunu diyen senjn onlardan farkın yok.
Sana göre yok tabi
Gerçekten haklısın
Vardır ya
Bence sacma
Doğrudur
Genel konusma
Kim demiş
Var niye yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?