Sevgilimin eski sevgilisi bana "biz onunla neler yaşadık senin haberin yok" dedi.. Ne yapmalıyım?

Sabah arabay giderken beni bekliyordu, biraz kavga ettikten sonra "sevgilinle neler yaşadık senin haberin yok dedi". Ne yaşadınız lan diyincede "kızlığını almış kadar oldum" dedi. Dövdüm çenesini kırdım. Ve sonrada sevgilimi arayıp neler olduğunu anlatmasını istedim. Buluştuk, bana "biz onla yakın olduk evet, ama geçmişte kaldı ben seni seviyorum anlatmayada gerek duymadım" dedi. Sinirlerime hakim olamadım ve tokat attım. Bitti dedim..

Ama şimdi özlüyorum. Bilmiyorum ulan.. evlilik teklifi etmeyi bile düşünüyordum, ama şimdi biraz soğudum. Ama onsuz da olamıyorum ki. Siz kabul edermiydiniz? ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada ben bakir degilim.
Sevgilimin eski sevgilisi bana "biz onunla neler yaşadık senin haberin yok" dedi.. Ne yapmalıyım?
Cevapla