Ben derim bana her şey serbest sen kocana aşıksın diye Damla'ya bana bana Bihter'ine aşık olmayacak mısın aşk olsun. Ben Damla'ya Damla sana sen bana ben sana Damla bize biz size siz bize aşığız. Hepimiz kardeşiz kahrolsun İsrail
Damlacım Yarencimi neden yakıyorsun yazık değil mi ona daha kocişkotellasına tatlı yapcakmiş 6 aydır burada bize yapmadi yak gitsin ben de karar verdim jsjsjsjs odunlar benden hahahsejjesjd
Saçma çünkü saygıyla alakası yok aslına bakarsan aynı yaşta veya bizden büyükler de abla diyor ne alaka biz herkesin ablası mıyız :D ama benim üç tane kardeşim var her gün duyduğum hitap şekli zaten rahatsız olmam asla.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yüzme birde bu ara at binmek ilgimi çekiyor baya öğrenesim var bakalım
Ben ata binemiyorum ya
Bende 🥲🥲ama istiyorum
Ben 103 kiloyum ata yazık değil mi
Aaa. Sen 103 kilo musun
Evet hahah günoş
😂😂😂
Basketbol geliyo ya boyum uzun olduğu için herhalde jdhdh
Hhaaha olabilirsss
Bir çok sporu yaptım ama mesleğim olduğu için voleybol
Oo pro muyuz
👍
Voleybol ve basketbol
Teşekkürler😄
Rica ederim
Branş değilde direk aklıma sen geliyorsun.
Ay bu bana aşık ayoll @yarenimsii zjjsjjsks
Ay ayol sen diye diye aşık et en beni kendine
aa ask kokusu aliyorum ahshhahahs
@yarenimsii Ay noluyo noluyo Agahwuwjwiwjjw
Damla bana aşık mi oluyor aboo
🤣🤣🤣
olabilir miii ahshhahhas
@yarenimsii 🤣🤣🤣🤣🤔🤔
@yarenimsii Olabilir, ben sana sen bana ben Damla'ya o sana sonra siz bana ben size herkes herkese aşık olsun of hawwjkwkwkeked
🤣🤣🤣çok dağınık oldu ya. Biraz derli toplu olsun
bu ne diyo simdi gebertirim bunu, ben kocama asigim sadece
@yarenimsii ooooooooo🤭🤭 Ahmettir o. Ne dese yeridir
Ben derim bana her şey serbest sen kocana aşıksın diye Damla'ya bana bana Bihter'ine aşık olmayacak mısın aşk olsun. Ben Damla'ya Damla sana sen bana ben sana Damla bize biz size siz bize aşığız. Hepimiz kardeşiz kahrolsun İsrail
ya sus be sus laflara bak siz birbirinize asik olun ben askima asigim 😂
🤣🤣🤣ben zaten aşığım ki sana
bak asikmis
@yarenimsii Kocamm da kocammm carttt curttt cuuurtt carttt kocammm kocamm
@yarenimsii evet kız. Yoksa yakarız seni
durun gidip tatli yapicam daha kocama 😌
beni niye yakiyosunuuz
Damlacım Yarencimi neden yakıyorsun yazık değil mi ona daha kocişkotellasına tatlı yapcakmiş 6 aydır burada bize yapmadi yak gitsin ben de karar verdim jsjsjsjs odunlar benden hahahsejjesjd
bak suna ya
@yarenimsii Hahahahahah çok seviyorum seni ya.
tesekkur ederiim
@yarenimsii Ben de seni seviyorum abicim canım tontiş yanaklı güzel abim der insan ama nerdee jsjjsjsjsjkdd
seni seviyorum cumlesini tek kisiye kullanmaya programlandim uzgunum 😂
@yarenimsii Of uyuzluğa programlandı😂😂😂😂
banane bananeee
@yarenimsii Hahahhahahahaha
Önce futbol sonra voleybol
Güzel
Futbol geliyor 😅
Çok doğal 😄
Fenerliyim tabii :D
Tek anlaşamadığımız konu 😄😄
Nerden biliyorsun tek olduğunu 😅
Şu ana kadar gördüğüm diyeyim o zaman 😄😄
Şimdi oldu :D
Teşekkür ederim 🌸
Ricalar, da ne için. 😅
Sohbetin, yorumun için, çok tatlı birisisin ben seviyorum seni. Abla diyeceğim olmayacak korkuyorum kızarsın diye de. Tersin de pis fark ettim hahah😄😄
Kızmam, neden kızayım. Nasıl rahat ediyorsan öyle ama tersim pistir doğru hsdjaj
Hahaha bilemem bazen kızıyorlar hahah 😄😄
Tamam o zaman efendimm hsjsjsjs
Saçma çünkü saygıyla alakası yok aslına bakarsan aynı yaşta veya bizden büyükler de abla diyor ne alaka biz herkesin ablası mıyız :D ama benim üç tane kardeşim var her gün duyduğum hitap şekli zaten rahatsız olmam asla.
Yani haklısın cidden. Ben bazen yanlış anlaşılmamak için diyorum. 😄
Milletin yenge dediğine yürüdüğü bir dönemde shdjs neyse konumuz bu değil. Sağ ol Ahmetçik 🍷
Hahhahahah yaa, sen de sağ ol 😇
Futbol, sonra basketbol voleybol falan
Normal haha
daha nolsun jxkxlw
Futbol ya da voleybol.
Oyy
Atletizm falan geliyor,,
Hımmm
Jimnastik
Oo
Fitness.
Basketbol 🏀
Kadınlara yürüme sanatı
sırıkla atlama
Voleybol futbol
Voleybol oynayalim mi ya hsjjs
Boyun kaç
1.90 you?
170 me
Vayy veri nice arkadaşım hahshhs
Kdkskskkd
futbol
Ve Marco Zeus demii😄
zeus hic cikmiyo aklimdan, uzumlu kekim ya
Ahh zeus üzümlü kekim, üzümlü keki yediğim an bırakacağım seni
ne diyosun be 😂
Üzümlü kek hikayesini bilmiyor musun? hshsjs
yo bilmiyorum
Cedric'in, Chen'e 'üzümlü kekim' demesinin nedeni, Cedric'in üzüme alerjisi olması ve hayatı boyunca üzümlü kek yiyememesidir.
aa aaa ben demicem o zaman cunku yemem lazim ahshahahhshs
Abooo ahhahahahha Yarenimsii ahhsjdjdjjdjdjdkd
niye abo dedin sanki ne olmus 🙄
Yicem falan diyorsun olmuyor aile var hjsdjdudidjdjjdjd
fesat olmayin kardesiim ahshhahshshs
Hahhahahha fesatimsiiiyimm hjsjsjs
belli oluyomsuu ahshhahahs
Hahhahaha cansın
Boks geliyor
Güzelll
Formula 1
Vayyy fark yarattı
bayan vişne farkı jsjzh
Haahah aslan vişne hahha
Helal olsun bana jsjzjs
Helal olsun vişne hahshshshsjdjd
Basketbol geliyor bebişş
oh oh bebiş hahh
Haha öyle bebişş
Voleybol Geliyor😊
Güzell
Voleybol basketbol yüzme
Nicee güzelmiş.
futbol basketbol
MMA tabi laa
Taekwondo
koşu.
FUTBOL 😎
Kanka büyük harflerle yorum veya soru atarsan site kaldırıyor haberin olsun😃
Basketbol
Güzel
Boks
Güzel
Koşu