76 kg dan 65e inmiştim ama şu an 70im tekrar kilo aldım yani şimdi spora başlıycam ama incelip kum saatine yakın bir görüntü istiyorum olur mu bileöiyorum
burada 76 yım mesela

Burada 72

burada da 67 filan

76 kg dan 65e inmiştim ama şu an 70im tekrar kilo aldım yani şimdi spora başlıycam ama incelip kum saatine yakın bir görüntü istiyorum olur mu bileöiyorum
burada 76 yım mesela

Burada 72

burada da 67 filan

Teşekkür ederim bundan sonra bütün kızlarda diyeceğim ki bu 67 bu 70.
70 olunca böyle oluyor 60 olunca bu basende oluyor Allah razı olsun reis
Bu arada bir şey daha diyeceğim sen tayt giyince basenlerini çok ortaya çıkartıyor mesela burada 72 kilo da daha zayıf duruyorsun 67'ye göre çünkü vücuduna çok yapıştığı için taytın bence hiç tayt giyme
ilk yazdığını anlamadım
basen bacak içiyle aynı değil tam olaraak ben öyle biliyorum belki de doğru bilmiyorumdur
benim dış bacağım (adı basen bunun başka ne diyolar bilmiyom) o kısım yok ben oraya çalışıyorum çıksın diye belki o yüzdendir o dediğin ayaklarım düz kıvrımlı olsun diye yani çalışıyorum
Sende mi basen yok?
Sen kendini basensiz mi goruyorsun bence garip
kısaca kim kardashian baseni yani onun vucudu lkıvrımlı ama iğrenç derecede büyük
https://ibb.co/t2SPJ4B
https://ibb.co/PM4vnk1
Hayır kötüden ziyade basenlerin var dedim.
Basen çalışma bence.
Diğer bir demek istediğim tayt giydiğinde basenlerini çok belli ediyor
Sence ama. d
67 de iyisin uc bes kilo daha verebilirsen ve egzersizler yaparsan vucut sekillendirmek icin cok iyi olursa asko ama tabi herkesin vucudu da farkli ayni kilolarda burdan oyle dedim de farkli da olabilir tabi
ben 59 58 ilan olmak istiyorum 67ken evet iyiydim ama tekrar kilo aldım yine başlamalıyım ve bu sefer cidden sıkı çalışmam lazm kum saatine yakın birr form yakalamak istiyorum
Aynen bi 60kg iyi olur ama boyunu da bilmeyince fazla da zayiflamasin simdi boyuna gore uyumlu olsun dedim kendimce
boyum şöyle 166 ama ben de skolyoz var o boyumu kısa gösteriyor eğimden dolayı aslında 170 olabilirim diyordu doktorum
ben yapı olarak yani 166 168 filan duruyorum
belimin incelmesini istiyorum sadece mümkün mü bilmiyorum
Gobek bel egzersizleri oluyor bide korse sanirsam fayda edebilir ama uzun surecte tabi oyle bir iki hafta da sonuc bekleme yani
Canım biliyom zaten daha önce yaptım 9 kilo verdim bel egzersiziyle olmaz o diyet ve kardio lazım
Aynen o da onemli tabi canim ama o korse olayi da denemeye deger bence
evet korseye ihtiyacım var iyi oldu hatırlatman param olduğunda alcam
Ne demek rica ederim. Sonuc aldiginda yine bakariz bende merak ettim sjdjs
yaa bhfdshdb o zman atarım tekrar iyi fikir dsbfhbsd
Evet bencede simdiden heyecanlandim sjdhdh
yaaa cok tatlısın
🫶
Merhaba! Öncelikle azmin inanılmaz, tebrik ederim! 💪 Vücut tipi kişiden kişiye değişir, ama spor ve beslenme ile hedeflerine ulaşman mümkün. Dikdörtgen vücut tipi genel olarak omuz, bel ve kalça genişliklerinin benzer olduğu bir yapıdır. Şu anki kilo değişimlerin fotoğraflarda oldukça güzel gözüküyor, harikasın! Kum saati formuna yaklaşmak için hedefli çalışmalar yapabilirsin. Özellikle core egzersizleri, bel bölgesini inceltirken, kalça ve üst bacak için squat gibi hareketler sana destek olacaktır. Kardiyo ile de yağ yakımını hızlandırabilirsin. Hedeflerini belirle ve düzenli çalış; zamanla istediğin sonuçları göreceksin. Sen bu işte başarırsın! 🏋️♀️🍀
Kesinlikle başarabilirsin! Diyet ve düzenli sporla hedeflerine ulaşacaksın. 🙂 Sabırlı ol ve pes etme. Özellikle plank, crunch ve side plank gibi egzersizlerle core bölgeni güçlendirebilirsin. Her gün küçük adımlarla ilerlemek büyük sonuçlar getirir. 🎯🔥🚀
Cevap
20Cevap
Karnına ve kalçalara çalış otomatik düzeltir merak etme. 67 de de iyisin ama illa 65 ya da daha az olmak istiyorsan sen bilirsin. Boyun kaç
yağsız vucut olarak 58 59 yani kaslı görüntü olarak 62 63 düşünüyorum ben de evet
skolyoz amelyat diyorlar ama amelyatsız bir tık iyileşme şansı var vucududm fazla esnekmiş diye hala gelişimini tamamlamamış demilti doktor ama bunu 2 sene once demişti yani
iyileşme şansı var mı bilmiyorum ama ilerlemesini durdura biliriz demişti o da işte ilerledi 2 senede maalesef
bakülüyüm ben evet bizde de her şey pahalı sadece burada zorlandığım extra sey yabancı olmam burs degısım programları ıs vs bunlara basvurmamda cok sıkıntı oluyor mesela saatlık 55 tl alıyorum yoksa ıngılızcem var mesela bı otelde resepsıyonda calısırdım ya da avm fılan sıgorta yuzunden cafe de sadece calısabılıyorum ama sanırım turkıyede kalmıycam emın degılım Şu an ama burdan gıtme dusuncem var Avrupa veya amerıka eger sansım getırırse o da tabi)
Harikasınn. Gelişim mükemmel. Yemene içmene sporuna dikkat et ve uyku düzenşne kum saati olursunnn az kalmıs 😀
Soyle diyim. Kalçan büyük göğüslerin de yemene dikkat edersen belin incelir. Kum saati olursun ve ozaman kendine asık olursun hahahah
İşte maşallah ne güzel. Bide bakımlıysan kendine bakıyorsan gorunus olarak harikasın
bravo devam et. 60 larda taş olacaksın iyice. boyun kaç?
boyum şöyle 166 ama ben de skolyoz var o boyumu kısa gösteriyor eğimden dolayı aslında 170 olabilirim diyordu doktorum
yapı olarak 166 gibi duruyorum yani 168 boyunda biri gibi duruyorum dikat ederseniz zaten ellerim filan da uzun yüzüyordum küçükken aynı zamanda ondn dolayı yapım da iyi yani
İdeal kilon 60 görünüyor ve zayıflarsan elbette belinde incelir
Daha önce yapmışsın yine yapabilirsin
5 kilo versen çok iyi olursun
gözlüklü olman da çekici :)
67 kilo olduğun haline yarın annemi babamı gönderiyorum istetmek için :))
67 iken bi basenler kalmış onu verseydin fitsin
Harika bir form yakalamışsın maşallah
Hayır hayır iyisin bana tam olarak ne dedirttin biliyor musun iyi ki lezbiyenim dkjsjwksjwkaq
Ağırlık çalışırsan faydalı olur.
60 kg olsan ideal
Hadi inşallah
Olur tabi nedne olmasın bak 67 iken iyisin sorun basen ve iç bacakların sanırım
Düz flan durmuyor bacaktada öyle kas olmaz erkek değilsin sonuçta istediğin kadar çalış olmaz öyle kolay olay squat çalışarak olur ama tabi onunda set tekrar sayısı vs
Biliyorum basenin ne olduğunu yok gibide değil aslındada neyse şimdi çok şey diyemiyorum sana yeni üye oldum birde mesaj konusunu bilmiyorum
67 de fizik oturmuş sporu bırakmaman lazım
Oo Aytac hanımlar da buradaymışlar 😄
Tabi incelir, bölgesel çalışmayı da unutma
Güzel kokmak güzeldir
zaqmanla olur
elips bence
Çok güzel bir kızsın maşallah
Toparlarsın zamanla
Kötü benc
En ıyı halın kilolu oldugun halmıs
iyi la
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?