İki gündür evde spor yapıyorum. Ğst bacağımda yoğun bir sızı var. Bu iyi bir şey mi?

Youtubeden güçlendirici ekipmansız hareketleri izleyip yapıyorum iki gündür. Koltuğa otururken galan üst bacağımda yogun bir ağrı oluyor. Otururken canım aşırı yanıyo yani. Bu iyi birşeymi

İki gündür evde spor yapıyorum. Ğst bacağımda yoğun bir sızı var. Bu iyi bir şey mi?
Cevapla