Seni seviyorum deyince karşılık vermeyen erkek?

Daha ilk buluşmamızdı. Saatlerce öpüştük falan çok da heyecanlıydı. Ben seni seviyorum dedim yoksa platonik miyim karşılık vermiosn dedim o da sevmek çok güzel bisy dedi ama karşılık vermedi. Ben de trip attım. Buna rağmen hergün arıyor o günden bu yana ben de arıyorum arada bir ve karşılık veriyorum aramalarına. Sizce ayrılayım mi
Seni seviyorum deyince karşılık vermeyen erkek?
Cevapla